Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: Einde handbakken

  1. #1
    boyofwax's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2014
    Posts
    130
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard Einde handbakken

    Althans, volgens de Telegraaf:
    https://www.youtube.com/watch?v=m4KCUzf7lgA

    Mede dankzij elektrische auto's en ik denk ook vergrijzing. Ik rijd al 12jr automaat en 8jr Audi. Zou niks anders meer willen in dit land van file's, drempels en stoplichten die altijd op rood staan/gaan (u herkent zich hierin). Maar eenieder die dat wil mag natuurlijk koppelen en schakelen als hij/zij dat wil. Als ik voor het stoplicht sta zit de meerderheid met de voet op het koppelingspedaal bedenk ik mij dan. Ik vind dat nooit passend bij de hoogstaande techniek die een auto belichaamd. Maargoed, de oude automaten waren iets verkwistend met brandstof en dat was uit den boze in ons zuinige landje. Men noemt het lui maar ik zeg king of the road.
    Automatic is king of the road.
    Plastic delen? Ze delen vanzelf.

  2. #2
    Rol-Co's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    9.033
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S4

    Standaard Re: Einde handbakken

    @ telegraaf
    2 productie lijnen vanwege automaat blijkbaar nooit in zo'n fabriek geweest!

    Ik rijd nu een krap jaartje automaat maar ben wel om hoor, vind het heel relaxed in meest van de situaties, maar je wordt wel zo lui als vloeken 😉
    Maar kan me ook voorstellen dat als je 2x je automaat kapot hebt gehad dat je ervoor past, vaak dure reparaties natuurlijk.

    Ze moeten eens een ev maken met een handbak, dat zou pas wat zijn.
    Audi S4 Avant Quattro Tiptronic (b7) black/black, only milk and juice come in 2 litres.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •