Bekijk Poll Resultaten: Heb je navigatie in de Audi?

Stemmers
67. Je mag niet op deze poll stemmen
  • Ja, zat bij de Audi

    18 26,87%
  • Ja, een losse (PDA, mobiele telefoon, enz.)

    33 49,25%
  • Nee, niet nodig

    16 23,88%
Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 40 van de 49

Onderwerp: Navigatie...

  1. #21
    Lee's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2005
    Leeftijd
    42
    Posts
    6.178
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard

    We praten wat langs elkaar heen geloof ik :wink:

  2. #22

    Standaard

    Volgens mij zijn er 3 mogelijkheden:

    - Zelf een Audi Navigation Plus inbouwen is
    aantrekkelijker dan deze als extra bij je nieuwe
    auto te nemen (zelf inbouwen: 950,00 via Ebay,
    extra bij nieuwe auto: ca. 2900,00)
    Nadeel? Als je een Navigatie DVD afspeelt kan je
    niet naar een audi CD luisteren. Wel als je
    trouwens een CD wisselaar (ca. 650,00) hebt.

    - Een navigatiepakket voor je PDA nemen (ca.
    220,00: TomTom Bluetooth 5.0).

    - Bv. TomTom Go700 navigatie nemen voor ca.
    780,00. Ook heb je gelijk een carkit voor je
    zaktelefoon. Je kan hem ook meenemen als
    je bv. in een bepaalde stad/dorp de weg niet
    kent.

    Als je zelf nog geen PDA hebt, kan je naar mijn mening beter zo'n TomTom Go 700 nemen. Dan heb je veel meer waar voor je geld.

  3. #23

    Standaard

    tomtom 700 stuurt je wel eenrichting wegen in die herkent hij/zij niet voor de rest perfect

  4. #24
    rum's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2004
    Leeftijd
    45
    Posts
    5.658
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jack1511
    Volgens mij zijn er 3 mogelijkheden:

    - Zelf een Audi Navigation Plus inbouwen is
    aantrekkelijker dan deze als extra bij je nieuwe
    auto te nemen (zelf inbouwen: 950,00 via Ebay,
    extra bij nieuwe auto: ca. 2900,00)
    Nadeel? Als je een Navigatie DVD afspeelt kan je
    niet naar een audi CD luisteren. Wel als je
    trouwens een CD wisselaar (ca. 650,00) hebt.

    - Een navigatiepakket voor je PDA nemen (ca.
    220,00: TomTom Bluetooth 5.0).

    - Bv. TomTom Go700 navigatie nemen voor ca.
    780,00. Ook heb je gelijk een carkit voor je
    zaktelefoon. Je kan hem ook meenemen als
    je bv. in een bepaalde stad/dorp de weg niet
    kent.

    Als je zelf nog geen PDA hebt, kan je naar mijn mening beter zo'n TomTom Go 700 nemen. Dan heb je veel meer waar voor je geld.
    En de mobiel met navigatie dan???? Die was gratis bij een abonnement! Das dus mogelijkheid 4! Een TomTom Go meer waar voor je geld noemen dan een PDA kan ik ook niet echt volgen... TomTom Go is schuwduur, zeker die 700... Dan kun je met een PDA meer (op de carkit na)... maar... das mijn mening.

  5. #25

    Standaard

    Ik heb een Freestyler in mijn auto en Pedro geloof ik een Clarion. Voor hem is het echt bittere noodzaak, hij verdwaalt hier nog in de buurt .

    Ik vind het ook supermakkelijk, geen ergernissen etc. Heb daar gerust geld voor over, voor gemak en comfort. Die enkele keer dat het niet helemaal soepel verloopt weegt niet op tegen de andere keren dat het wel goed gaat.


  6. #26

    Standaard

    Ik heb een navigatiesysteem besteld op m'n nieuwe audi. (staat als het goed is week 47 bij de dealer). Heb hier ook mee proefgereden en is een mooi systeem. Wat echter vreemd is dat als je de navigatie met CD besteld, dan heb je een Nederlands gesproken stem, en bestel je de duurdere Navigatie DVD plus, dan kun je kiezen uit Spaans, Frans, Engels en Deutsch niet te vergeten. Een beetje vreemd.
    Overigens bestaat het goedkoopste navigatiesysteem nog altijd uit de routeplanner op je PC of het Shell Stratenboek. Werkt perfect!
    Het heeft vier ringen en vier wielen en begint met de letter N....

    'naudi

  7. #27
    Chaos's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    44
    Posts
    11.405
    Kudos
    2
    Auto
    Audi 200
    Land
    Land

    Standaard

    ik heb een PDA met Tomtom 5 erop.

    we gebruiken hem niet zo heel vaak... maja tis ook geen elgaale versie van tomtom... voordeel is dat er vrij gemakelijk aan nieuwe versie's te komen is en ook maps van andere landen zijn vrij gemakklijk te vinden.
    Audi 200 Quattro 20V | 2.2T 220pk | KONI Sport geel | H&R 40mm verlaging | 16" BBS V8 | GTM oliekoeler | GTM radiator | CAC RVS exhaust


  8. Ad
  9. #28
    Chaos's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    44
    Posts
    11.405
    Kudos
    2
    Auto
    Audi 200
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jack1511

    Als je zelf nog geen PDA hebt, kan je naar mijn mening beter zo'n TomTom Go 700 nemen. Dan heb je veel meer waar voor je geld.
    vind ik niet... voor die 800 euro die een tomtom Go kost hebje gemakkelijk een PDA incl tomtom5 software en GPS ontvanger, voor 500-700 euro heb je een hele goeie PDA. en daar kun je veel meer mee dan alleen navigeren.

    pda is nog eens kleiner dan een tomtom go ook, steek je zo in de binnenzak, je kan hem ook al wandelend of op de fiets gebruiken (tomtom5 kent zelfs wandel/fiets routes).
    Audi 200 Quattro 20V | 2.2T 220pk | KONI Sport geel | H&R 40mm verlaging | 16" BBS V8 | GTM oliekoeler | GTM radiator | CAC RVS exhaust


  10. #29
    Lee's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2005
    Leeftijd
    42
    Posts
    6.178
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard

    @ Chaos
    Werkt een PDA nou echt beter dan een TomTom?

  11. #30
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.893
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Voordeel van een TTG tegenover een PDA is dat de accu niet leeg kan lopen waardoor je 'm helemaal opnieuw moet installeren.

    Ik heb een oudere PDA met TTN3, gebruikt gekocht voor een keurig bedrag. Ben er zeer tevreden over, hij heeft zijn geld al lang opgebracht. Ook erg fijn als je wel eens van auto verandert, met een minuut is-ie geïnstalleerd.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  12. #31
    Chaos's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    44
    Posts
    11.405
    Kudos
    2
    Auto
    Audi 200
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lee
    @ Chaos
    Werkt een PDA nou echt beter dan een TomTom?
    de Navigatie Software is geheel gelijk, verschil is waneer je de tomtom Go aanzet dan krijg je direct de tomtom software in beeld. Bij de Pda komje in het startscherm van windows en moet je zelf het icoontje van tomtom aanklikken... navigeren werkt 100% hetzelfde. Daarnaast kunje de PDA voor allerlei zaken gebruiken en een tomtom Go niet.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tom
    Voordeel van een TTG tegenover een PDA is dat de accu niet leeg kan lopen waardoor je 'm helemaal opnieuw moet installeren.
    backup op je geheugenkaartje maken, mocht de accu leeg zijn kunje hem restoren incl tomtom instalatie.
    Audi 200 Quattro 20V | 2.2T 220pk | KONI Sport geel | H&R 40mm verlaging | 16" BBS V8 | GTM oliekoeler | GTM radiator | CAC RVS exhaust


  13. #32
    rum's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2004
    Leeftijd
    45
    Posts
    5.658
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lee
    @ Chaos
    Werkt een PDA nou echt beter dan een TomTom?
    Het werkt niet beter, want het is hetzelfde! Een PDA met TomTom 5 is qua software hetzelfde als TomTom Go, op een paar héle kleine details na... Ik heb een mobiele telefoon met TomTom 5, dat ziet er op sommige punten net iets anders uit dan de PDA-uitvoering, maar uiteindelijk is het hetzelfde!

  14. #33

    Standaard

    ik heb een hp 2210 met tomtom van de buren overgenomen zit nu tomtom 5 op met flitspalen ik vind het super handig meegenomen naar zuid frankrijk en alleen maar lof .
    bij veel wegopbrekingen werd ik gelijk de goede kant opgewezen en soms was dat alternatief waar niemand anders reed ,kon je lekker doorrijden ipv file
    michel
    audi a4 avant 1.8 turbo quattro

  15. #34
    Edgar's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2004
    Leeftijd
    51
    Posts
    1.267
    Kudos
    2
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard

    Ik wil niet anders meer, kan niet zonder haha...
    Ik heb een VDO MS 5500 DvD navigatie. Vind VDO absoluut de fijnste navigatie, mooi groot scherm. Ook als je hem niet gebruikt om te navigeren en er is in eens een wegopbreking kun je toch zien hoe je moet rijden op de kaart...is vaak sneller dan de omleiding volgen.

    Gr Edgar!
    Terug bij Audi!!

    A6 2.0TDI Pro Line

  16. #35

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2004
    Posts
    348
    Kudos
    1
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard

    Ikzelf heb een kenwood in de auto hangen, en die vertoond zeker geen rare zaken met afslagen.

    Het mooiste is zelfs dat je 500 meter voor de afslag al hoort dat je straks actie moet gaan ondernemen, vaak word er dan bij 150 meter nog geroepen " U nadedert een afslag naar (links/rechts)" en direct erop krijg je nog een geluidje zachtjes te horen van hier is het. In de binnenstad kan je er wel eens gek van worden, maar je kunt iig niet zomaar verdwalen En de tijd die nodig is voor een alternative route als je de afslag mist of er niet af mag is subliem, binnen paar seconden omgezet. Soms krijg je dan ook weer opties voor snelle, korte etc routes...

    Daarnaast komt er heerlijk geluid uit en kan je een DVD vol met mp3tjes erin gooien wat de cd/dvd map weer aanzienelijk meer mogelijkheden biedt

    Deze dus:
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen

  17. #36
    Chaos's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    44
    Posts
    11.405
    Kudos
    2
    Auto
    Audi 200
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door michel a4
    ik heb een hp 2210 met tomtom van de buren overgenomen zit nu tomtom 5 op met flitspalen ik vind het super handig meegenomen naar zuid frankrijk en alleen maar lof .
    bij veel wegopbrekingen werd ik gelijk de goede kant opgewezen en soms was dat alternatief waar niemand anders reed ,kon je lekker doorrijden ipv file
    michel
    mee eens.... die 2 weken vakantie is het echt alleen al waard! vorig jaar ook een kaart van frankrijk erin... heerlijk 2 weken nooit verkeerd rijden! ik rij tijdens vakantie's in het buitenland erg veel km's (ik ben er niet om op mijn reet bij een zwembad te gaan zitten) kunje elke dag met zo'n kaart gaan zitten kloten... wat in ons altijd voor ruzie/ergernis zorgt (ik rijden, vriendin kaartlezen).

    kortom kwa navigatie is Tomtom op de PDA en TomTom Go hetzelfde kwa werking.
    Audi 200 Quattro 20V | 2.2T 220pk | KONI Sport geel | H&R 40mm verlaging | 16" BBS V8 | GTM oliekoeler | GTM radiator | CAC RVS exhaust


  18. #37
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.893
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    In je eentje in de auto is navi fantastisch, vooral in steden. Eenrichtingsverkeer, omleidingen, druk verkeer... je kunt je op het verkeer concentreren en de juiste route wordt je automatisch voorgeschoteld. Het aantal keren dat ik door de navi verkeerd ben geleid is op de vingers van één hand te tellen, terwijl ik al duizenden keren precies op de juiste plaats terecht ben gekomen. Het haalt de stress uit het rijden op onbekende routes.

    Overigens kijk ik voor ik vertrek altijd even op de kaart waar ik heen moet en bekijk wat alternatieven voor het geval er iets is afgesloten of ik in de file terechtkom. Ik weet graag waar ik heenrijd.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  19. #38

    Standaard

    Ik ben met vakantie eerst langs antwerpen geleid en in parijs heerlijk!!!!!
    je hoeft niet op de borden te kijken alleen hoeveel minuten file er staat het was op een gegeven moment erg veel en gewoon doorgereden bij de afslag en na een paar seconden een nieuwe route.
    Ik heb hem alleen voor de lol thuis wat spelletjes of foto's of mp3 en daarna veel plezier
    michel
    audi a4 avant 1.8 turbo quattro

  20. #39

    Standaard

    mijn tomtom geeft geen eenrichting straten aan die van jullie wel of kan je dat instellen??

  21. #40
    Casper_S4's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2004
    Leeftijd
    55
    Posts
    1.042
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard

    Navi zit orgineel in mn Audi. Het is ontzettend handig als je het veel nodig hebt (veel variabele eindbestemmingen), en o zo nauwkeurig; dat verbaast me steeds weer. Af fabriek was het wel een dure optie.
    Bij een volgende keuze zou ik het weer kiezen.
    Twee keer vier is V8

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •