Resultaten 1 tot 9 van de 9

Onderwerp: Welke garage? stabilisatie, parking brake, headlights malfunction warnings

  1. #1

    Standaard Welke garage? stabilisatie, parking brake, headlights malfunction warnings

    Goedemorgen,

    De Quattro doet moeilijk. Ik vind overal dat de storingen die ik krijg (stabilisatie, parkingbrake, headlights malfunction warnings waardoor hij niet start), een bekend probleem zijn maar ik ben helemaal niet handig met auto's en dus zal er iemand naar moeten kijken die er meer verstand van heeft dan ik. Want als ik zo kijk kan het een eenvoudige oplossing als een nieuwe accu zijn, of een kabeltje dat daarbij zit, of heel ingewikkeld worden. En ik snap dus echt niks van auto's en heb door een fulltime baan en kinderen thuis ook geen tijd om bij te leren. En ieder zijn vak denk ik dan maar.

    Na een aantal vervelende ervaringen in Veghel wil ik daar niet meer heen. En om nu gelijk naar Vallei te gaan en daar leeg te lopen kan, maar liever vraag ik jullie om hulp.

    Welke garage, liefst in de regio Utrecht maar dat is geen must, raden jullie aan? Zijn er naast Veghel andere liefhebbers?

    Dank voor jullie hulp alvast

  2. #2
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.858
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Welke garage? stabilisatie, parking brake, headlights malfunction warnings

    Je zou Leon van audiwereld.nl in Utrecht eens kunnen vragen.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  3. #3
    bandenman74's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2021
    Leeftijd
    50
    Posts
    80
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Welke garage? stabilisatie, parking brake, headlights malfunction warnings

    @tom: sinds wanneer is het reclame maken als je een forumlid wilt helpen????
    en reclame maken voor bedrijven mag wel begrijp ik?
    Laatst gewijzigd door bandenman74; 31-10-22 om 21:02.
    Audi A6 Avant 3.0TDI 204PK (gechipt naar 273PK & 502NM) M8
    VW Golf 1 Cabriolet 3.2FSI 250PK DSG (in aanbouw)

  4. #4
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.858
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Welke garage? stabilisatie, parking brake, headlights malfunction warnings

    Is dit helpen of 'helpen', tegen betaling? Ik heb het idee dat je een eigen bedrijf hebt en reclame voor jezelf maakt.

    Ja, als je een bedrijf kent en daar goede ervaringen mee hebt kun je die zeker noemen.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  5. #5
    bandenman74's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2021
    Leeftijd
    50
    Posts
    80
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Welke garage? stabilisatie, parking brake, headlights malfunction warnings

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tom Bekijk Berichten
    Is dit helpen of 'helpen', tegen betaling? Ik heb het idee dat je een eigen bedrijf hebt en reclame voor jezelf maakt.

    Ja, als je een bedrijf kent en daar goede ervaringen mee hebt kun je die zeker noemen.
    Voor mij is helpen daadwerkelijk helpen, niet om er geld mee te verdienen (verdien al genoeg )
    Audi A6 Avant 3.0TDI 204PK (gechipt naar 273PK & 502NM) M8
    VW Golf 1 Cabriolet 3.2FSI 250PK DSG (in aanbouw)


  6. #6

    Standaard Re: Welke garage? stabilisatie, parking brake, headlights malfunction warnings

    Goedemorgen, mijn excuses, ik begrijp dat mijn vraag hier ongepast lijkt.
    Maar ik ben echt alleen maar op zoek naar een beetje sturing omdat ik gewoon anders aan alle kanten belazerd lijk te worden. Ik heb het afgelopen jaar gewoon veel gedoe met die auto en verschillende diagnoses die na reparatie uiteindelijk ook geen oplossing blijken.

    Tom, ik zal hem bellen. Wie heeft er nog meer elders goede ervaring? Ik hoor het graag.

    Of misschien per PM als dat meer hier gebruikelijk is?
    Laatst gewijzigd door Quattro A4 Heuvelrug; 01-11-22 om 08:46.

  7. #7

    Standaard Re: Welke garage? stabilisatie, parking brake, headlights malfunction warnings

    Overigens ga ik wel kijken vanmiddag of ik zelf de accu kan vervangen. Dat zou een mooie eerste klus zijn voor een dummy ;-)

  8. Ad
  9. #8
    Kees B's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2010
    Leeftijd
    73
    Posts
    2.673
    Kudos
    3
    Auto
    Audi Q5
    Land
    Land

    Standaard Re: Welke garage? stabilisatie, parking brake, headlights malfunction warnings

    Niet zo simpel als het lijkt….
    De Audi’s van nu (pakweg sinds begin deze eeuw) hebben een BEM (battery energy manager). Je moet dan wel de nieuwe accu inleren met een diagnose-apparaat. Er is daar veel over te vinden op dit forum (en op internet en YouTube).
    Laatst gewijzigd door Kees B; 01-11-22 om 09:19.
    Q5 2.0 TFSI S-Tronic 2010
    A6 Avant 2.4 Multitronic 2001

  10. #9

    Standaard Re: Welke garage? stabilisatie, parking brake, headlights malfunction warnings

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kees B Bekijk Berichten
    Niet zo simpel als het lijkt….
    De Audi’s van nu (pakweg sinds begin deze eeuw) hebben een BEM (battery energy manager). Je moet dan wel de nieuwe accu inleren met een diagnose-apparaat. Er is daar veel over te vinden op dit forum (en op internet en YouTube).
    Ik heb net wel de acculaadtoestand uit kunnen lezen: 100%. Na twee dagen stil staan. Ik denk dus niet het probleem sowieso?

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •