Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 24 van de 24

Onderwerp: Wealer Heerlen, iemand bekend mee?

  1. #21
    Y0®iZz
    Guest

    Standaard

    Bij ploemen geweest, hij zei ongeveer 5% korting op een nieuwe auto te geven. Verder afgesproken terug te komen wanneer we wat beter wisten wat we willen, hoewel we dat al wel weten maarja het is aan mijn ma... Die is aan het twijfelen tussen een a3 SB, een A4 of een A4 cabrio van bouwjaar op zijn vroegst 2002. Ik zou voor de cabrio met een hardtop gaan...

  2. #22

    Standaard

    Ik denk dat 5% zonder inruil wat weinig is. Als er wel over inruil is gesproken is dat wat moeilijker inschatten. Zonder inruil moet 7% op een A3 zeker kunnen en als ze echt willen verkopen ook wel 8%.

    Ik zou inderdaad wel eerst een duidelijke keuze maken en van daaruit gaan onderhandelen voor meer korting.

    Groeten.

  3. #23

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2019
    Posts
    1
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard re: Wealer Heerlen, iemand bekend mee?

    Ik ben zelf naar Wealer Sittard geweest . Zeer slecht ! Ik ben naar toe gegaan om een kabeltje te laten repareren van een temperatuur meter. Ze hebben 2 uur over gedaan.Moest betalen voor de nieuwe stekkers ook welk ik zelf had meegenomen ! Toen ik wegreed zag ik dat mijn temperatuur meter helemaal niks meer deed. Ben meteen terug gegaan ze wilden me niet meer helpen ! 300 euro betaald voor niks eigenlijk ! Ik ben naar een andere garage gegaan en blijk dat ze de kabels van de temperatuur meter verkeerd hebben aangesloten. Nu vecht ik voor mijn recht ! Erg slechte bedrijf / medewerkers alleen maar geld incasseren .Echte prutsers !







  4. #24
    JorisQuattro's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2012
    Leeftijd
    38
    Posts
    240
    Kudos
    5
    Auto
    Audi 90

    Standaard Re: Wealer Heerlen, iemand bekend mee?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mrx3m Bekijk Berichten
    Ik ben zelf naar Wealer Sittard geweest . Zeer slecht ! Ik ben naar toe gegaan om een kabeltje te laten repareren van een temperatuur meter. Ze hebben 2 uur over gedaan.Moest betalen voor de nieuwe stekkers ook welk ik zelf had meegenomen ! Toen ik wegreed zag ik dat mijn temperatuur meter helemaal niks meer deed. Ben meteen terug gegaan ze wilden me niet meer helpen ! 300 euro betaald voor niks eigenlijk ! Ik ben naar een andere garage gegaan en blijk dat ze de kabels van de temperatuur meter verkeerd hebben aangesloten. Nu vecht ik voor mijn recht ! Erg slechte bedrijf / medewerkers alleen maar geld incasseren .Echte prutsers !






    Grappig dat je zo'n oud topic naar boven weet te toveren. Nu, mijn ma laat haar A4 ook nog altijd bij de wealer onderhouden. Een tijdje geleden waren de banden vervangen. Een paar weken later kreeg ze een klapband op de A2. Anwb is gekomen (mobiliteitsservice) en constateerde dat het ventiel hergebruikt is waardoor dit een zeer zwakke plek was, een onderdeel dat een paar cent kost en eigenlijk altijd nieuw gemonteerd moet worden. Volledig te wijten aan de wealer dus. Helaas heeft m'n ma wat dat betreft een plank voor haar kop en heeft ze zich bij de wealer laten verzekeren van het verhaal dat het niet hun schuld is, maar dat ze graag weer een nieuwe band monteren... Hetgeen geschiedde. Na 14 jaar heb ik er nog steeds niks goeds over te melden.

    Ook andere fratsen hebben ze daar uit gevreten, zoals ongevraagd je kentekenplaathouder vervangen door eentje met reclame voor wealer erop. Ben er nog steeds geen fan van.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •