Pagina 2 van 8 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 40 van de 149

Onderwerp: De aflevering van Sander's A4

  1. #21

    Standaard

    Omdat het een V6 TDI is?
    I like digging...

    Especially someone else his grave

  2. #22
    Lutser Sander's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    43
    Posts
    16.279
    Kudos
    302
    Auto
    Audi SQ5
    Land
    Land

    Standaard

    Kan ik ook inruilen op een A8...

    Nee joh, mijn audietje is da bomb

  3. #23

    Standaard

    Nice kevertje!
    Audi 80 1.8 S (1988) Audi 80 1.6 CC (1985) Audi Coupé 2.3 E (1989) Audi 80 1.8 S (1986) Audi 80 1.6 SC (1984) Jensen Healey 2.0 (1975) Audi 80 1.6 CL (1983)
    Triumph Spitfire 4 MKII (1966) Audi 80 1.6 SC (1984) http://franxmits.jouwweb.nl/

  4. #24

    Standaard

    ik snap wel dat die jongen daar niet zo'n zin in heeft, want om de klepdeksels eraf te halen moet je de drukleidingen naar de injectoren loshalen, een en ander moet daarna weer ontlucht worden anders start ie niet meer :-)

    (tipje; wartels stukje los laten, en met de startmotor het blok wat laten draaien totdat overal diesel uit komt; dan alles dicht draaien en echt starten)

    de pakking zal toch geen probleem zijn ?


    owja, nokkenassen bekijken is bij de V6 TDI niet meer dan normale voorzorg als je zo'n auto gaat kopen, het is namelijk een motortype wat berucht is voor dat punt, zeker van het betreffende modeljaar. via de olievuldop kun je 2 nokken zien, maar hij heeft er in totaal 24... daarom dus ff de deksels eraf.

    Groetjes Wouter
    "Any society that would give up a little liberty to gain a little security...
    deserves neither and will lose both!"

  5. #25

    Standaard

    die A8 is idd net hetzelfde als de A4 (door een brede lachspiegel gezien)
    "Any society that would give up a little liberty to gain a little security...
    deserves neither and will lose both!"


  6. #26

    Standaard

    Auto net naar onze eigen schade bedrijf gebracht voor achterbumper. Zoals hier op de foto zichtbaar is, sluit deze niet helemaal goed aan. Bij schadebedrijf nemen ze ook een aantal foto's, die zal ik straks posten.


  7. #27
    <> joris(snaak)'s Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    6.328
    Kudos
    106
    Auto
    Audi RS4

    Standaard

    He Frans, is de A8ook nog verkocht= Heb ik ook nog even naar staan kijken. Ik wil alleen geen diesel.
    '01 rs4 641 ps

  8. Ad
  9. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sander
    Kan ik ook inruilen op een A8...

    Nee joh, mijn audietje is da bomb
    Wat is zo'n A4 een schattig autootje naast zo'n A8 he
    Present: Skoda Octavia III Combi 1.4 TSI EBL / 1986 Audi 90 type81
    Past: 2009 Audi A3 1.4 TSI S-tronic 1998 Audi A4 1.8 5V 1988 Audi 80 1.8S 1987 Audi 80 1.8 1983 Audi 80 1.6 CL

  10. #29
    Lee's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2005
    Leeftijd
    42
    Posts
    6.178
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard

    Leuk verslag! 8)

  11. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door joris(snaak)
    He Frans, is de A8ook nog verkocht= Heb ik ook nog even naar staan kijken. Ik wil alleen geen diesel.
    Die is nog niet verkocht, alhoewel deze wel wat bekijks had. Machtige bak is het hoor.

  12. #31
    <> joris(snaak)'s Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    6.328
    Kudos
    106
    Auto
    Audi RS4

    Standaard

    Als er ooit een mooi aangeklede 3,7, 4,2 of S8 van het vorige model, edoch post facelift bij jullie langskomt, dan ben ik zeer geinteresseerd!
    '01 rs4 641 ps

  13. #32
    Wanderer's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Posts
    2.333
    Kudos
    0
    Auto
    Audi 100
    Land
    Land

    Standaard

    Zozo, de broers hebben de smaak te pakken :-D
    Audi 100 quattro 11/85
    Audi A3 Ambition Proline Plus 05/14

  14. #33

    Standaard Re: De aflevering van Sander's A4

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fransvis
    In ieder geval, Sander werd uitgenodigd om eens te komen kijken tijdens onze occasionshow in Maasbree op zondag 23 april, zonder verplichtingen. Voor mij was het gewoon al leuk om met wat AF leden te ontmoeten.
    Werken jullie dan ook niet samen met Auto Broekmans? (ook Bosch garage en in Maasbree. Ik meen dat de polo van mijn zus van een collega bedrijf uit Meerssen kwam..)

    Wij hebben thuis alle auto's (2x VW en 1 audi) daar in onderhoud

  15. #34

    Standaard Re: De aflevering van Sander's A4

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stan81
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fransvis
    In ieder geval, Sander werd uitgenodigd om eens te komen kijken tijdens onze occasionshow in Maasbree op zondag 23 april, zonder verplichtingen. Voor mij was het gewoon al leuk om met wat AF leden te ontmoeten.
    Werken jullie dan ook niet samen met Auto Broekmans? (ook Bosch garage en in Maasbree. Ik meen dat de polo van mijn zus van een collega bedrijf uit Meerssen kwam..)

    Wij hebben thuis alle auto's (2x VW en 1 audi) daar in onderhoud
    Inderdaad de occasionshow was samen geregeld met Auto Broekmans, Trendcars, Autosportbrouns, Zijm, Ploemen en Bosch. De Polo zal wel van Ploemen of van ons zijn.

  16. #35

    Standaard

    Auto vanochtend dus naar onze schadebedrijf gebracht. Excuses voor de magere kwaliteit van deze serie foto's, maar daar hebben ze nog zo'n dig.cam met een floppy.






    De bumper wordt gesteld.


    De rommel wordt opgeruimd zodra men klaar is.


    De auto wordt weer afgeleverd bij Bosch, meteen even door een hoosbui naar buitengerend (ja, je moet wat overhebben voor AF ). Bumper is weer lekker strak. Deze is weer met mijn eigen camera genomen.


    Hopelijk beginnen ze vandaag met de afleveringsbeurt e.d. en anders morgenochtend. Updates volgen weer z.s.m.

  17. #36
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.864
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Ik heb 'wel eens' rondgelopen bij wat dealers en garages en deze manier van afleveren is wel bijzonder.
    Meestal wordt er geen aandacht aan auto's besteed, een keer door de wasstraat en de stofzuiger erdoor met wat bandenzwart op strategische plaatsen en klaar is de bak... als je geluk hebt mag de stagiair er nog een uurtje aan besteden.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  18. #37
    DoubleHH's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2004
    Posts
    7.265
    Kudos
    41
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard

    Mooi verslag Frans.

    Sander mooie wagen om naar uit te kijken.
    We zullen hem waarschijnlijk nog wel een keertje IRL
    op een meeting mogen aanschouwen.

  19. #38

    Standaard

    Helaas konden vandaag niet verder werken aan de A4, het was giga druk. We hebben nog even wat tijd. Planning voor de beurt en punten die opgelost moeten worden staat nu op woensdag. Showroom clean staat op de planning voor donderdag.

    Vanavond de wagens binnengezet (alle auto's van de klanten moeten altijd binnen staan). Even mijn A4 er rechts naast gezet. Zoek de verschillen. :-D



    Vanaf grondhoogte is duidelijk te zien dat de A4 rechts een cm of 3 verlaagd is.



    Ook een leuke opname. Verlaging is hier ook duidelijk te zien. Verder ook het verschil tussen 17" links en 18" rechts.



    Morgen gaat de soap verder....

  20. #39

    Standaard

    Leuke soap.

    Sander gefeliciteerd met de A4.
    En een 2.5TDI is smullen. 8)
    En dat voor iemand die tegen diesels is/was* :-D

    Gegroet jan


    * schrap wat niet past.
    Trots eigenaar van 0pk aan AUDI power en (185pk + 240pk mercedes power)

  21. #40

    Standaard

    Vandaag gaan ze aan de openstaande punten en aflevering beginnen betreffende technische gedeelte. Huub is onze meest ervaren monteur en hij gaat eraan werken.









    Hier begint Huub aan de diagnose, checken wat er eventueel nog aan moet gebeuren buiten het lijstje van Sander.


Pagina 2 van 8 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •