Pagina 3 van 56 EersteEerste 12345671353 ... LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 60 van de 1107

Onderwerp: wegmisbruikers gezien?

  1. #41
    rolf's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2004
    Leeftijd
    59
    Posts
    5.672
    Kudos
    110
    Auto
    Audi A2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Appie Dakleer
    Mooie avatar Rolf! :mrgreen:
    Ja he? :mrgreen:
    A2 1.4 ColourStorm Open Sky, Toyota RAV4 Hybride, Nissan Leaf Acenta 2014.

    https://www.visitnorway.nl/

  2. #42
    rolf's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2004
    Leeftijd
    59
    Posts
    5.672
    Kudos
    110
    Auto
    Audi A2

    Standaard

    Zo, vanavond weer heerlijk zitten genieten! :mrgreen:

    Twee maal A4 B7 aan de kant, 1x sedan, 1x Avant. Die sedan was op 1 km/h na z'n rijbewijs kwijt..........
    De Audi's maakte een stevige opmars vanavond.

    En uiteraard onze vriend ome Koos met waardevolle adviezen.
    A2 1.4 ColourStorm Open Sky, Toyota RAV4 Hybride, Nissan Leaf Acenta 2014.

    https://www.visitnorway.nl/

  3. #43
    Administrator Arlo's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    22.331
    Kudos
    97
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rolf
    En uiteraard onze vriend ome Koos met waardevolle adviezen.
    Met een gnoom als aangever

    Reactie van de Avant rijder was wel erg laconiek..
    One liter, driver's licence eater...


  4. #44

    Standaard

    Is er ergens een uitzending gemist te vinden, want die site wilt niet wat ik wil. Ik kan daar echt geen touw aan vast knopen :S

  5. #45
    rolf's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2004
    Leeftijd
    59
    Posts
    5.672
    Kudos
    110
    Auto
    Audi A2

    Standaard

    Is er dan een site met afleveringen?
    A2 1.4 ColourStorm Open Sky, Toyota RAV4 Hybride, Nissan Leaf Acenta 2014.

    https://www.visitnorway.nl/


  6. #46
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.866
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Krijg je morgenavond geen herhaling van deze ellende?
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  7. #47
    rolf's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2004
    Leeftijd
    59
    Posts
    5.672
    Kudos
    110
    Auto
    Audi A2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tom
    Krijg je morgenavond geen herhaling van deze ellende?
    Jajajaja
    A2 1.4 ColourStorm Open Sky, Toyota RAV4 Hybride, Nissan Leaf Acenta 2014.

    https://www.visitnorway.nl/

  8. Ad
  9. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rolf
    Is er dan een site met afleveringen?


    Vraagt 'ie hoopvol... :-D


    Maar hoe laat en op welk net komt dat dan? Kan Ap ook ff lachen... :-D
    Appie :cool:

    Een schizofreen is nooit alleen...

  10. #49
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.866
    Kudos
    389
    Land
    Land
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  11. #50

    Standaard

    K Thanks! :-D


    We gaan d'r maar ff voor zitten dan, als ik het niet vergeet!
    Appie :cool:

    Een schizofreen is nooit alleen...

  12. #51

  13. #52

    Standaard

    Ik had 'm gevonden, dank je.


    Die "gnoom" of "smurf" of hoe jullie die ook plachten te benamen heet dus André van der Toorn. Net zoiets als Clown Bassie dus! :-D
    Appie :cool:

    Een schizofreen is nooit alleen...

  14. #53
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.866
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Smurf werkt ook prima, iedereen weet wie je bedoelt.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  15. #54

    Standaard

    Is het echt de moeite waard om vanaaf even audi's te gaan spotten?

    Of is het erger gehalte weer zo hoog dat het na 5 minuten weer wordt afgezet.

  16. #55

    Standaard

    hij speelt zogenaamd de advocaat van de duivel tegenover Ome Koos. Maar het is eerder de clown van de duivel :-S Wat een prutser.....
    RS2 RS-blau - 315 HP
    RS2 Zwart - 315 HP
    Sport Quattro, 1005 HP
    www.highoctane.nl

  17. #56

    Standaard

    Ik heb echt altijd de neiging om tegen die gasten te gaan schelden als ik vor de tv zit. Ik vraag me wel eens af wat mijn medehuisbewoners op zo'n moment van me denken

    De situaties zijn af en toe vrij herkenbaar, ze komt terug van je werk, 120km snelweg. Je rijdt dan maar 140 om het gevoel te hebben dat je lekker doorrijdt en dan opeens komt er zo'n sukkel voor je die gaat inhalen met 100 en dan ook nog links blijft hangen. Na aantal keren knipperen ga je er dan (niet goed te praten, ben ik me van overtuigd) rechts langs.

    Dan gaat zo'n agent even de moraalridder uithangen en het verhaal helemaal opkloppen en weet ik waar hij toch allemaal over lult... Tja, kan ik me opregen, het mooiste lijkt mij als ze die Rijdende Rechter zelf eens spotten met 210 op een stadsautobaan

  18. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TIMB
    Ik heb echt altijd de neiging om tegen die gasten te gaan schelden als ik vor de tv zit. Ik vraag me wel eens af wat mijn medehuisbewoners op zo'n moment van me denken

    De situaties zijn af en toe vrij herkenbaar, ze komt terug van je werk, 120km snelweg. Je rijdt dan maar 140 om het gevoel te hebben dat je lekker doorrijdt en dan opeens komt er zo'n sukkel voor je die gaat inhalen met 100 en dan ook nog links blijft hangen. Na aantal keren knipperen ga je er dan (niet goed te praten, ben ik me van overtuigd) rechts langs.

    Dan gaat zo'n agent even de moraalridder uithangen en het verhaal helemaal opkloppen en weet ik waar hij toch allemaal over *piep*... Tja, kan ik me opregen, het mooiste lijkt mij als ze die Rijdende Rechter zelf eens spotten met 210 op een stadsautobaan
    Dit is de omgekeerde wereld. Die gast in die A4 was gewoon volledig fout...en dan nog dat zanik verhaal erachteraan dat het belangrijk was en dat ie de Zweed naar het vliegveld moest brengen. Wat een arrogante kwal zeg. Dan kun je niet gaan afgeven op iemand die netjes aan het inhalen is. Ik begrijp dat niet....ik rijd ook weleens 140 maar als ik iemand met een veel minder hoge snelheid zie inhalen....dan laat ik de gaspedaal rustig los en is er toch niets aan de hand...?

  19. #58

    Standaard

    Ik heb de aflevering nog niet gezien hoor, normaal ben ik ook vrij rustige cruise control rijder (geworden)... Af en toe kan ik het niet laten om eens wat harder te rijden. Tja, hopelijk wordt ik er niet mee gepakt. We spreken hier dan wel over (imo) niet levensbedrijgende situaties

    's nachts terug van Starfish (disco in Aken) rond 5-6 uur. Snelweg nagenoeg leeg, dan wil ik hem wel eens de sporen geven, als hij goed warm is.

    Tja, rechts inhalen is bij mij ook iets dat ik zelden doe, alleen als iemand onbewust minutenlang links blijft doorsukkelen. Meestal probeer ik het op te lossen door even te knipperen en bij langsrijden vriendlijk te zwaaien.


    Zo sneed ik laatst bij het oprijden van de autoweg iemand onbewust af. Snel in de remmen om hem toch voor te laten gaan, maar hij keek geschrokken, daarna bij inhalen even ingehouden handje omghoog om te verontschuldigen en een duimpje en brede lach terug. Zo kan het dus ook, gelukkig...

  20. #59
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.866
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TIMB
    Is het echt de moeite waard om vanaaf even audi's te gaan spotten?

    Of is het erger gehalte weer zo hoog dat het na 5 minuten weer wordt afgezet.
    Tja, dat moet je zelf uitmaken. Die Audi's zie je elke dag op de weg, hoef je de TV niet voor aan te zetten.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  21. #60

    Standaard

    Ik dacht eigenlijk altijd dat die kleine krullebol de microfoon was van ome koos! :-D
    Audi 80 1.8 S (1988) Audi 80 1.6 CC (1985) Audi Coupé 2.3 E (1989) Audi 80 1.8 S (1986) Audi 80 1.6 SC (1984) Jensen Healey 2.0 (1975) Audi 80 1.6 CL (1983)
    Triumph Spitfire 4 MKII (1966) Audi 80 1.6 SC (1984) http://franxmits.jouwweb.nl/

Pagina 3 van 56 EersteEerste 12345671353 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •