Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 40 van de 75

Onderwerp: ik ga vreemd!!!

  1. #21
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.858
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Tja, 1168 euro is alleen wel op een goede dag de waarde van de gemiddelde 80 type 89... moet wel goedkoper kunnen als je uitgaat van gebruikte delen.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  2. #22

    Standaard

    ook van een v6?hij had het over koppen namelijk

  3. #23

    Standaard

    Hij had een 1.6, dus voor een prikkie was hij klaar.

    Om de kop er af te halen, moet er toch al een nieuwe distributie op, dus als je die uit het rijtje schrapt, lijkt het al minder erg.

    Aandrijfas en dynamo: Prikkie op de sloop, of aftermarket. Draagarm idem.

    Dus ja...
    Appie :cool:

    Een schizofreen is nooit alleen...

  4. #24

    Standaard

    okee dan wordt het stukken goedkoper dan ben je klaar voor :
    draagarm en aandrijfas 414
    koppakking set 104
    dynamo sloop een 40
    disriem en rol 48,-
    uitlijnen 75
    kopvlakken 35

    716 euro
    zonder olie en koelvloeistof

  5. #25
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.858
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Draagarm en aandrijfas op de sloop samen 75-100 euro...
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure


  6. #26

    Standaard

    of die alfa is wel stervens goedkoop geweest

  7. #27

    Standaard

    En voor die sloopbedragen die jullie noemen zou ik nog lachend weglopen ook! ;-)

    Zo ongeveer de helft moet wel lukken...
    Appie :cool:

    Een schizofreen is nooit alleen...

  8. Ad
  9. #28

    Standaard

    sorry maar of ronald morrien ,betray emmerich ,ga ik heen

  10. #29

    Standaard

    Ja leuk die rekensom maar dan moet je het wel zelf allemaal kunnen... En dan nog, een 1.6 is nou ook weer niet zo heel bijzonder dus ik snap wel dat ie em weg doet. Vraag me btw af hoe je die delen allemaal krom krijgt!
    Present: Skoda Octavia III Combi 1.4 TSI EBL / 1986 Audi 90 type81
    Past: 2009 Audi A3 1.4 TSI S-tronic 1998 Audi A4 1.8 5V 1988 Audi 80 1.8S 1987 Audi 80 1.8 1983 Audi 80 1.6 CL

  11. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door indoit
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bob-A2
    Ik vind Alfa ook een leuk merk, veel kenissen en familie die het gave auto's vinden.

    In ieder geval veel succes, jammer van je 80! (je hebt die velgen toch wel los verkocht he? Die waren gaaf!)
    velgen heb ik erop laten zitten wilde ze eraf halen voor als ik weer een audi ging kopen maar ben nu de trotse eigenaar van dezelfde velgen maar dan nieuw in doos kunnen ze mooi wachten op de nieuwe audi

    de problemen die ik had aan de audi was:
    - koppen krom olie piste eruit.
    - draagarm krom.
    - rechteras krom.
    - dis. riem moest vervangen worden.
    - dynamo moest vervangen worden.

    al deze kosten werden me iets te veel.
    deze alfa ken ik is van een maa geweest van mij altijd goed onderhouden.
    ik blijf ook wel zoeken naar de geschikte audi, er zijn audi's genoeg maar zoek nu toch wel naar een beest en dan bedoel ik geen TT.
    Over goed onderhoud gesproken: ik kan me toch niet voorstellen dat al deze problemen zich ineens allemaal tegelijk voordeden....of toch wat achterstallig onderhoud?

    Maar iig goed dat je toch niet helemaal van Audi afstapt, voorgoed.

  12. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door themadpilot
    Ja leuk die rekensom maar dan moet je het wel zelf allemaal kunnen... En dan nog, een 1.6 is nou ook weer niet zo heel bijzonder dus ik snap wel dat ie em weg doet. Vraag me btw af hoe je die delen allemaal krom krijgt!
    auto's zijn net lego vooral uit de jaren 75 tot en met 95 .als je een beetje verstand hebt kun je hier aan werken

  13. #32

    Standaard

    Verstand is 1, twee rechter handen, een brug en goed gereedschap is 2. Ervaring met dit soort klussen ook wel zo handig, of iemand die je kan assisteren. Als je het nog nooit eerder gedaan hebt is het niet zo eenvoudig en het zit altijd tegen (afbrekende tapeinden enzo).
    Present: Skoda Octavia III Combi 1.4 TSI EBL / 1986 Audi 90 type81
    Past: 2009 Audi A3 1.4 TSI S-tronic 1998 Audi A4 1.8 5V 1988 Audi 80 1.8S 1987 Audi 80 1.8 1983 Audi 80 1.6 CL

  14. #33

    Standaard

    als tapeinden afbreken doe je iets niet goed.
    sleutel zelf nogal frequent aan auto's

  15. #34

    Standaard

    Hijs zeker vreemd gegaan in de audi, heeft i er nu slechte herrinneringen aan.. En geeft i de audi de schuld dervan.. En nu neemt i maar een italiaan, want die mochen alle vrouwen versieren zonder schuldig te voelen :-D
    De Kracht Van Audi En VW Samen

  16. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door themadpilot
    Ja leuk die rekensom maar dan moet je het wel zelf allemaal kunnen... En dan nog, een 1.6 is nou ook weer niet zo heel bijzonder dus ik snap wel dat ie em weg doet. Vraag me btw af hoe je die delen allemaal krom krijgt!
    ook al zou het 300 euro aan onderdelen kosten inderdaad , dan nog moet het eronder en ik zou het ook niet zelf doen. Zet daar tegenover dat je een 1.7 alfa al voor pak em beet 1500 hebt (of zelfs nog minder als ie van een kennis is).

    En dus verkoop + reparaties is voor hetzelfde geld (of zelfs minder) een snellere alfa zonder al dat onderhoud.
    En het zijn best mooie en redelijk vlotte wagens.
    niet storen ... ik ben al gestoord genoeg :badgrin:
    ex auto : Audi 90 2.3 10V typ89

  17. #36

    Standaard

    ik kan je vertellen dat dit de grootste fout is van 2007.
    wij hebben ook 2 jaar italiaans gereden en dat is echt waar 1 hele grote brok ellende dit zeg ik niet omdat ik een audi rijd want mijn hart gaat naar een honda.
    heeel veel suc6 met je alfa :roll:

  18. #37

    Standaard

    Een Alfa is leuk!........ als tweede auto....

  19. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door serge pot
    als tapeinden afbreken doe je iets niet goed.
    sleutel zelf nogal frequent aan auto's
    Die verroeste dingen van het uitlaatspruitstuk bij een gemiddelde Oudi motor wel eens gezien? Als dat spruitstuk los moet mag je eerst wat schietgebedjes doen. Heb het zelf nooit hoeven doen, maar als ik lees wat een ellende dat kan geven dan ga ik daar zonder goede hulp niet zelf aan beginnen.
    Present: Skoda Octavia III Combi 1.4 TSI EBL / 1986 Audi 90 type81
    Past: 2009 Audi A3 1.4 TSI S-tronic 1998 Audi A4 1.8 5V 1988 Audi 80 1.8S 1987 Audi 80 1.8 1983 Audi 80 1.6 CL

  20. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door A4 avant
    ik kan je vertellen dat dit de grootste fout is van 2007.
    wij hebben ook 2 jaar italiaans gereden en dat is echt waar 1 hele grote brok ellende dit zeg ik niet omdat ik een audi rijd want mijn hart gaat naar een honda.
    heeel veel suc6 met je alfa :roll:
    ach, 't is maar net wat je treft.....heb in de loop der jaren heel wat italianen gereden, en natuurlijk ook best wel eens een pechgevalletje ertussen, maar dat heb ik ook met zweden, duitsers en fransen gehad;
    de italianen blijven voor mij wel altijd auto's met het meeste karakter

  21. #40
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.858
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Karakter, zo kun je het ook omschrijven ja.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •