Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 29 van de 29

Onderwerp: Intro nieuwe A6

  1. #21

    Standaard

    Ik ben gisteravond geweest en ik vond hem echt super strak,
    mooi model, en de binnenkant is zeker kwijlen...

    Nog mooier is dat er een proefrit is gepland op 25 mei om 9.00 met de 3.0 TDI

    Jullie horen wel hoe het rijdt.

    Gr
    Jordan
    Audi A4 1.8 20v

  2. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door urquattro83
    Hoe kom je op de lijst bij PON?

    Wil zelf ook graag een rondje sturen met de nieuwe A6. :roll:
    Ik ook :multi: Ik ook :multi: Ik ook :multi: Ik ook :multi:

    Ik ben ook erg benieuwd hoe de avant eind van het jaar (?) er in het echt uitziet... En rijdt :P
    Huidig transport= iets anders

  3. #23

    Standaard

    Mijn ervaring is als volgt.

    je geeft je op via de site (audi.nl) voor een proefrit, Pon geeft je gegevens aan de delaer bij jou in de buurt en je krijgt een uitnodiging.

    Of.....................................je gaat zelf naar de dealer en vraagt een proef rit aan. easy :wink: :wink:

    grt

    Randy

  4. #24

    Standaard

    Klinkt logisch :wink:
    Huidig transport= iets anders

  5. #25

    Standaard

    Gereden vandaag! Wat een bak! Hij is wel erg stug voor een directie auto :P Het sportonderstel van vorig model zit standaard op deze maar dees was ook nog quattro. Sublieme motor alleen vrees ik dat de 2.4 wat te tam gaat worden voor de a6. Heb in een 3.2 gereden.


  6. #26

    Standaard

    Ook ik heb vandaag met een 3.2 FSi quattro gereden. Ik denk niet dat de 2.4 te tam is echter zal je er geen super snelle tijden mee maken.

    Onderstel is echt goed en luistert nauw naar correcties, ligt als een rots opde weg. nadeel is wel dat op langdurige klinkerwegen met veel on evenheden je wel voelt dat je in een sportieve auto zit.

    MMI systeem is een zeer mooi en makkelijk te gebruiken system en werkt prettig. De schakelflippers aan het stuur zijn goed en liggen lekker in de hand. de schakelaars aan het stuur zijn dezelfde als de A4 en qua bediening identiek.

    maar voor de rest een zeer en zeer goede auto.

    begin juni ga ik nog met de 3.0 TDI rijden en ben benieuwd hoe deze motor bevalt

    grt

    Randy

  7. #27

    Standaard

    ik zag de A6 vandaag rijden op de A9 bij Amstelveen. de 3.0 TDI.
    hij zag er echt heel stoer uit. lekker dik.
    zaten 19 of 20"onder. super als je zo'n auto direct onder handen neemt met dikke wielen.
    de achterkant valt erg mee in het echt als je hem ziet rijden. in ieder geval veel beter dan de vorige A6 want dat was echt huilen. met van die miezerige achterlichtjes.

  8. Ad
  9. #28

    Standaard

    mwoah, niet overdrijven heh, zo lelijk was de oude nu ook weer niet

  10. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chris-A4
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gewse
    Vind het maar een lelijk hok. Alleen de neus is mooi.
    :shock: Arghhhh, ga je mond met zeep wassen, NU. :mrgreen: :wink:

    ja, smaken verschillen. Ik vind hem prachtig.
    Helemaal met je eens chris, ik heb hem dus vorige week in stuttgart gezien en ik vond hem heeeeeel erg mooi.....
    Mondeo 2.0 Tddi, 2002

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •