Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 29 van de 29

Onderwerp: Meer pk's of minder kg's?

  1. #21
    urquattro83's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    44
    Posts
    2.617
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard

    Nou als ik kon kiezen tussen een sportquattro of een urquattro, en het geld speelde geen grote rol. Dan was mijn keus heel snel gemaakt, de SPORTQUATTRO!!

    Ik ben helemaal weg van dat ding, voor mij staat hij op mijn favorietenlijst, bovenaan samen met de RS4,RS2,RS6

  2. #22
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.851
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sander
    Ben jij van de algemene Audiclub Tom??

    Kun je niet ergens een klein plaatsje maken voor bekendheid van audiforum.nl ???
    Ik wil een artikel over Audi en internet schrijven, daarin zal ik wel melding maken van het forum.

    Tom
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  3. #23
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.851
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door urquattro83
    Nou als ik kon kiezen tussen een sportquattro of een urquattro, en het geld speelde geen grote rol. Dan was mijn keus heel snel gemaakt, de SPORTQUATTRO!!

    Ik ben helemaal weg van dat ding, voor mij staat hij op mijn favorietenlijst, bovenaan samen met de RS4,RS2,RS6
    Was jij erbij toen Rico van de Pol met zijn SQ op Lelystad reed? Dat ding is hartstikke instabiel- het ene moment onderstuur, het volgende moment overstuur. Ik zou er niet elke dag mee willen rijden, levensgevaarlijke bak op de limiet. En zo te zien is die limiet redelijk snel bereikt...

    Wel een brute bak. Jammer dat je er niet bij was in Ingolstadt, het was wel een spektakel met ruim twintig van die dingen.

    Tom
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  4. #24
    urquattro83's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    44
    Posts
    2.617
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard

    Helaas heb ik de sportquattro niet zien rijden,

    Wel was ik daarna een keer bij Rico geweest en die zei dat de auto te veel vermogen had, en dat dat zelfs met z'n 4 wd niet normaal in toom te houden was. Daarom ging hij al relatief snel van het circuit af.

    Volgens hem was de enigste manier om snel over het circuit te gaan door hem voor de bocht om te gooien en dan het gas erop!

    Rico heeft me beloofd dat ik nog een keer mee mag rijden dus ik ben benieuwd :roll:

  5. #25
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.851
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Meerijden lijkt me waanzinnig, neem een camcorder mee zodat je er vaker van kunt genieten.
    Ik heb in '00 op Assen meegereden met Coen Donkers is zijn getunede RS2 en met de Dialynx Sport quattro replica (de snelste wegauto ter wereld). De videoband daarvan is nu nog steeds een prettige herinnering...

    Tom
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure


  6. #26
    QuattroNL's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    54
    Posts
    6.426
    Kudos
    8
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door urquattro83
    Rico heeft me beloofd dat ik nog een keer mee mag rijden dus ik ben benieuwd :roll:
    Rico heeft z'n blauwe SportQ verkocht dus of hij die belofte nu nog na kan komen.....

    Maar als ik mocht kiezen (tussen SportQ of UrQ) dan koos ik een UrQ20V.
    Heerlijke auto met genoeg vermogen (ook onderin) en lekker stabiel.

  7. #27
    urquattro83's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    44
    Posts
    2.617
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard

    He dat is balen,

    is een nederlander de gelukkige?

  8. Ad
  9. #28
    Audi90Turbo's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    353
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard sport

    De sport van Rico rijd gelukkig nog steeds in nederland, hij rijd in friesland. Rico heeft hem verkocht aan een notaris. Ik weet wat ik later wil worden als ik groot ben, NOTARIS . Rico heeft er nu een a1 rallyquattro bijgekocht. De audi is opgebouwd door david sutton. Ook niet de eerste de beste.
    Groetjes Robert
    If jou ever see me drive an opel, SHOOT ME!

  10. #29
    Audi 80's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    156
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard

    jah, toch wil ik die foto's nog welles zien. Misschien kom ik em nogges tegen.....

    Grtz..

    Audi 80
    (die ook i/h "hoge koude noorden" woont :-) )
    It's just me, myselve and my AUDI 80 V6 :-)
    uhm... Me, myselve and my AUDI A4 1.8 5V :-P
    AUDI A6 C6 2.0 TFSI (BPJ)

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •