Pagina 18 van 29 EersteEerste ... 814151617181920212228 ... LaatsteLaatste
Resultaten 341 tot 360 van de 571

Onderwerp: A3 Facelift.

  1. #341

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door snowdude
    :-D strak kleurtje hoor....

    te kleine foto's....das nou jammer. Hahaha..
    Ge kunt er op klikken hé

  2. #342

    Standaard

    Oei, dat werkt hier anders precies. Zal link posten naar de grote formaten
    Audi A3 Sportback 1.8 TFSI driver

  3. #343

  4. #344

    Standaard

    Onze toekomstige A3 Sportback gaat zoals het nu staat, er als volgt uitzien (Xenon staat nog niet vast i.v.m. zeer hoge meerprijs)

    [img]images/broken_link.gif[/img]

    [img]images/broken_link.gif[/img]

    [img]images/broken_link.gif[/img]

    Gr. Kevin
    Nog niet iedereen
    heeft het
    Audi-niveau
    bereikt...

    Sorry That's Life.

  5. #345

    Standaard

    Mijn geplaatste foto's werken helaas niet
    Nog niet iedereen
    heeft het
    Audi-niveau
    bereikt...

    Sorry That's Life.


  6. #346

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door quattrola
    Mijn geplaatste foto's werken helaas niet
    Geprobeerd met foto toevoegen (vanaf je Harddisk) ipv link toevoegen?

  7. #347

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin
    images
    Thanks man! Die kleur krijg ik ook, eindelijk wat fatsoenlijke foto's! Dit interieur is wel heel gaaf trouwens..

  8. Ad
  9. #348

    Standaard

    Grote foto's zeg.. Huge!

    Echt gaaf, zo'n s-line. Nog steeds wel heel erg matig dat je geen chromeline rondom de zijramen kunt bestellen, niet? Een van de weinige nadelen van de A3..

  10. #349

    Standaard

    Dit is de link naar de betreffende wagen.

    (mod's willen jullie de link voor mij inkorten?)

    http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sh...de&tabNumber=2
    Nog niet iedereen
    heeft het
    Audi-niveau
    bereikt...

    Sorry That's Life.

  11. #350

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door quattrola
    Onze toekomstige A3 Sportback gaat zoals het nu staat, er als volgt uitzien (Xenon staat nog niet vast i.v.m. zeer hoge meerprijs)

    [img]images/broken_link.gif[/img]

    [img]images/broken_link.gif[/img]

    [img]images/broken_link.gif[/img]

    Gr. Kevin
    Als ik jou was zou ik zeker de Xenon meenemen. De looks van de andere koplamp en achterlamp met de LED dagrijdverlichting vind ik gewoonweg super uitzien. Is natuurlijk wel iets persoonlijks..
    A4 Avant B9 3.0TDI Quattro 272PK/600Nm TipTronic|S-Line Int/Ext|Ibis-wit|Matrix-LED|B&O Sound

  12. #351

    Standaard

    Even een vraag, weet iemand waar de 12-volt aansluiting zit in de a3 facelift? Ik heb namelijk de niet-rokers uitvoering maar wel een 12-volt aansluiting. Weet iemand of ik daar mijn tom-tom op kan aansluiten?

    Tnx!
    A3 1.4 TFSI S-tronic" |
    Lavagrijs | 18" S5 velgen | Sportonderstel

  13. #352
    von F's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2006
    Posts
    301
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S5

    Standaard

    @LVE, uitgaande van de bijgevoegde foto (PDF documentatie over de nieuwe A3, staat een paar pagina's terug) zit deze naast de handrem. Het is zo'n omkeerbaar 'blokje', beetje lastig uit te leggen. Volgens mij zat het in de vorige A4 op dezelfde manier weggewerkt.
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen

  14. #353

    Standaard

    Bedankt voor je antwoord. Dus dan neem ik aan dat ik daar mijn TomTom op kan aansluiten, die heeft een sigarrete-adapter waarmee ik nu de tomtom aansluit in de sigarette aansteker.

    Weet jij toevallig wat een Aux-in aansluiting is? Betekent dat, dat ik ook een mp3 speler kan aansluiten?
    A3 1.4 TFSI S-tronic" |
    Lavagrijs | 18" S5 velgen | Sportonderstel

  15. #354
    von F's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2006
    Posts
    301
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S5

    Standaard

    Volgens mij is dat idd dezelfde aansluiting als bij een normale 12V sigarettenaansteker.

    Die aux-ingang kun je idd gebruiken voor een mp3 speler. Wat ik begreep, misschien zijn er experts in huis die het preciezer aan kunnen geven, wordt de mp3 speler als cd wisselaar gezien, de bediening moet je via de speler zelf doen.

    Bedienen via de radio/navi kan via hetzij de standaard USB/I-pod adapter (350 EUR ongeveer) of een icelink/dension adapter (ong. 150 EUR).

    Dit is zo uit het blote hoofd, hopelijk zijn er experts in de zaal die het meer in detail weten. Ik kijk graag mee, zodat ik weet of een investering in zo'n dension apparaat zinvol is

  16. #355

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lve
    Bedankt voor je antwoord. Dus dan neem ik aan dat ik daar mijn TomTom op kan aansluiten, die heeft een sigarrete-adapter waarmee ik nu de tomtom aansluit in de sigarette aansteker.

    Weet jij toevallig wat een Aux-in aansluiting is? Betekent dat, dat ik ook een mp3 speler kan aansluiten?
    Er bestaat maar een soort 12v sigaretten aansteker. En deze is dus ook overal het zelfde...... dus o voor jouw tomtom.

    Een standaard aux aansluiting is gewoon een jack connector (koptelefoon) waardoor je jouw koptelefoon aansluiting van een audio apparaat op de aux van je auto kan aansluiten.

    De bediending loopt nog gewoon via je audio apparaat.
    [img][images/thumbs/nicket_sline.png]http://www.xs2ict.com/afb/sline.png[/img]
    | S-Line | Business edition | Xenon | Grijze Dakrail | Metalic Zwart |

  17. #356
    von F's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2006
    Posts
    301
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S5

    Standaard

    @ Nicket, is het verschil tussen de AUX ingang en de USB/I-Pod/Ice-link interface enkel de bedieningsmogelijkheden via de radio, of zijn er meer voordelen?

  18. #357
    Mike1975
    Guest

    Standaard PDF bestanden a3 SB

    Geen idee ( heb wel gezocht uiteraard ) of deze al dan niet bekend zijn, maar voor diegene die nog willen/moeten beslissen...
    Bijgevoegde Bestanden Bijgevoegde Bestanden

  19. #358

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door von F
    @ Nicket, is het verschil tussen de AUX ingang en de USB/I-Pod/Ice-link interface enkel de bedieningsmogelijkheden via de radio, of zijn er meer voordelen?
    Wat betreft de AUX-in: het is idd gewoon een kleine jackplug-in, die onder een knopje naast de handrem en 12V aansluiting zit. Je moet het zien als een ingang achter op je stereo, je kunt er dus in principe elke onversterkte digitale geluidsbron op aansluiten. Voor sommige apparaten zoals een mobiele telefoon of usb stick, heb je dus een apart kabeltje nodig.

    Zelfs een usb stick is aan te sluiten. In plaats van je hoofdtelefoon op de usb speler aan te sluiten, pak je nu een kleine jack-kleine jack kabel die je dan op de hoofdtelefoonaansluiting van je USB en Aux in van je auto aansluit.

    De Aux in is geplaatst vanaf radio Concert op je radio. Op je radio zie je naast de knoppen CD / Tuner, ook de aux ingang. Ik heb het nog niet werkend gezien, maar in principe is het niet standaard dat via dat kabeltje ook gegevens over de artiest en lengte van het nummer wordt meegestuurd. Bedienen van het apparaat dat op AUX in is aangesloten, moet dus op het apparaat zelf (weet dit niet uit zeker want niet geprobeerd, maar dit spreekt uit ervaring).

    Tevens heb je bij Audi de mogelijkheid een Ipod adapter / USB ingang als optie te bestellen. Dan wordt een zogenaamde 'interface' in het dashboardkastje links geplaatst, waar je ofwel je ipod in kunt zetten (met speciale connector, dus voordeel: Ipod laadt op en je ziet artiestinfo op display EN je kunt stuurbedienen) ofwel USB kunt aansluiten. Via USB wordt wel informatie over artiest, lengte van nummer, playlists e.d. meegestuurd.

    Een andere optie die hier genoemd is op het forum, is de Icelink. Dit is ook een externe toepassing, net zoals de Ipod interface. Een apparaatje dus voor in je dashboardkastje die wordt aangesloten op de cd wisselaaringang van je radio. Dit is dus ook het apparaat dat je radio als cd-wisselaar ziet.

    Hiermee schijn je dus ook mobiel te kunnen bellen e.d., zie topic elders. Heb trouwens ook wel wat nadelen gelezen van dit apparaatje, kijk maar eens op internet.

    Vanaf radio concert heb je trouwens d emogelijkheid om mp3 cd's af te spelen. Daar kun je ook flink wat nummers op kwijt, heb je wel alle artiestinfo e.d. in beelt, kun je door de mappen scrollen en heb je de beste geluidskwaliteit.

  20. #359

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door von F
    @ Nicket, is het verschil tussen de AUX ingang en de USB/I-Pod/Ice-link interface enkel de bedieningsmogelijkheden via de radio, of zijn er meer voordelen?
    Uuuh, ik vermoed dat hij je ipod meteen oplaad, en je kan op die manier (volgensmij) ook video's afspelen.
    [img][images/thumbs/nicket_sline.png]http://www.xs2ict.com/afb/sline.png[/img]
    | S-Line | Business edition | Xenon | Grijze Dakrail | Metalic Zwart |

  21. #360

    Standaard

    Sinds gisteren in m'n bezit, en wat rijdt ze zalig :shock:

    Alleen 1 nadeel, het lukt me maar niet om m'n iPod Touch aan te sluiten .. Iemand een idee? :oops:

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •