Pagina 1 van 29 1234511 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 20 van de 571

Onderwerp: A3 Facelift.

  1. #1

    Standaard A3 Facelift.

    BESTE AUDI liefhebbers:
    Al een tijdje niet meer op de forum geweest, (nadat ik mijn trouwe audi a3 van '97 heb verkocht). Maar ben weer terug en heb een vrolijke mededeling!
    Ik krijg binnenkort de NIEUWE A3 facelift! als leaseauto. Ik heb hem ondertussen besteld. en naar verwachting zou die ergens in juli geleverd worden.
    Ik denk dat ik een van de eerste op dit forum zal zijn die hem krijgt want de prijzen van A3 facelift zijn vanmorgen pas bekend gemaakt.

    Meest opmerkelijke nieuws is dat de nieuwe facelift model GOEDKOPER IS DAN DE NIET DE NIET FACELIFT MODEL.!!!!!!
    Raar is dat maar dat scheelt me wel zo'n 20 euro lease p.m. dus ik ben er erg happy mee.

    EN jazeker, zodra ik hem heb zal uiteraard de uitgebreide fotorapportage op de forum zetten.

    Tot zover...
    A3 1.6 TDI S-tronic SB

  2. #2

    Standaard

    Ben benieuwd! Welkom terug in ieder geval! :-D

  3. #3
    Lutser Sander's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    43
    Posts
    16.279
    Kudos
    302
    Auto
    Audi SQ5
    Land
    Land

    Standaard

    We waarderen het als je je bericht NIET in HOOFDLETTERS zou willen plaatsen.

    Dank je.

  4. #4

    Standaard

    Even uit nieuwschierigheid. Wat gaat de A3 facelift 2.0 TDI doen in de lease?

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bartels
    Even uit nieuwschierigheid. Wat gaat de A3 facelift 2.0 TDI doen in de lease?
    Ik ben er 804 euro p.m. voor kwijt. Uiteraard hoeft ik het hele bedrag niet zelf betalen. Ik krijg een leasevergoeding van 615 p.m. Dus uiteindelijk ben ik zo'n 190 euro p.m. kwijt. En niet te vergeten: ik krijg er een brandstof pasje erbij voor onbeperkt tanken! 8)
    A3 1.6 TDI S-tronic SB


  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door poerieja

    ik krijg er een brandstof pasje erbij voor onbeperkt tanken! 8)
    Dat is tegenwoordig geen verkeerde luxe
    mvg,
    Marcel

    Think of the RS6 as Clark kent with all of Superman's powers but without the red pants

  7. #7

    Standaard

    Hey Poerieja,

    Gaaf dat Ã*e al besteld is! Weet je iets van de levertijd? Mijn dealer vertelde dat het sterk van de motor afhangt welke productieweek je krijgt.

    Ik heb vorige week een 2.0tdi ambition bus. edition besteld met xenon, leer, schuifdak, licht-regensensor, radio concert. Kost 1000 Eur p/m full op. lease.

    Vind vooral die bus. edition ongelooflijk, je krijgt extra opties (metallic, climatecontrol en nog wat opties) terwijl de auto 2000 Euro minder kost?

    Ben benieuwd of je wat weet van de levertijd!

  8. Ad
  9. #8

    Standaard

    Ik heb hem in februari al besteld. Ondertussen al bericht gekregen dat ik ook de facelift zal krijgen. Voorlopig staat mijn levertijd nog op augustus, maar dat kan evengoed november worden volgens mijn dealer. :-?
    Groetjes

  10. #9

    Standaard

    Ah, augustus, nog even 1,5 maand geduld dus.. welke motorisering heb je gekozen? Dat schijnt dus uit te maken voor de levertijd..?

  11. #10

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2007
    Posts
    121
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q5

    Standaard

    Ben benieuwd Poerija,

    hoe lang moet je hem rijden 4 jaar?

    wel balen ik heb die van mij sinds 2007 dus zonder led rij verlichting.

    hij is goedkoper geworden omdat er waarschijnlijk in 2009-2010 een nieuw model uitkomt

  12. #11

    Standaard

    Wij hebben sinds maart vorig jaar ook een Audi A3. De facelift is erg fraai maar we wachten mooi de nieuwe af.
    Nog niet iedereen
    heeft het
    Audi-niveau
    bereikt...

    Sorry That's Life.

  13. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jrcornelisse
    Ah, augustus, nog even 1,5 maand geduld dus.. welke motorisering heb je gekozen? Dat schijnt dus uit te maken voor de levertijd..?
    2.0 tdi CR DPF (103Kw)

    Leveringstermijn kan nog wijzigen tot november... Een dezer dagen zou ik m'n definitieve productieweek kennen...
    Groetjes

  14. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jrcornelisse
    Hey Poerieja,

    Gaaf dat Ã*e al besteld is! Weet je iets van de levertijd? Mijn dealer vertelde dat het sterk van de motor afhangt welke productieweek je krijgt.

    Ik heb vorige week een 2.0tdi ambition bus. edition besteld met xenon, leer, schuifdak, licht-regensensor, radio concert. Kost 1000 Eur p/m full op. lease.

    Vind vooral die bus. edition ongelooflijk, je krijgt extra opties (metallic, climatecontrol en nog wat opties) terwijl de auto 2000 Euro minder kost?

    Ben benieuwd of je wat weet van de levertijd!
    Sorry voor late reactie,
    Audi had al aangegeven dat verwachte leverdatum eind augustus zal zijn maar heb gisteren een brief ontvangen van audi waarin staat dat Voorlopige Productie Datum week 43 zal zijn. Audi benadrukt in dezelfde brief dat deze datum niet meer is dan een indicatie en enige tijd later wordt de auto ingepland en krijgt de auto een Definitieve Productie Week toegewezen.
    Even afwachten dus op de nader bericht van Audi.

    Aangezien dure leaseprijs van audi en mijn :oops: Startsalaris, ben ik voor een basisuitvoering gegaan. Specificaties:
    Audi A3 attraction 1.9 tdi 105 pk, business
    Dus met climate control (airco) , armsteun, elekr ramen+spiegel. en standaard stalen velgen.
    Ben wel van plan om hem meteen te chiptunen naar 140 pk en 17" RS6 velgen eronder gooien.
    A3 1.6 TDI S-tronic SB

  15. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Matthias
    Ik heb hem in februari al besteld. Ondertussen al bericht gekregen dat ik ook de facelift zal krijgen. Voorlopig staat mijn levertijd nog op augustus, maar dat kan evengoed november worden volgens mijn dealer. :-?
    In februari besteld en nog niet geleverd? :shock: een half jaartje levertijd? Dat is wel erg lang. Bij mij gaf audi aan dat de levertijd 6 a 7 weken zal zijn.
    A3 1.6 TDI S-tronic SB

  16. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door poerieja
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Matthias
    Ik heb hem in februari al besteld. Ondertussen al bericht gekregen dat ik ook de facelift zal krijgen. Voorlopig staat mijn levertijd nog op augustus, maar dat kan evengoed november worden volgens mijn dealer. :-?
    In februari besteld en nog niet geleverd? :shock: een half jaartje levertijd? Dat is wel erg lang. Bij mij gaf audi aan dat de levertijd 6 a 7 weken zal zijn.
    Mits geen zomervakantie er tussen komt.
    A3 1.6 TDI S-tronic SB

  17. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door poerieja
    Ben wel van plan om hem meteen te chiptunen naar 140 pk en 17" RS6 velgen eronder gooien.
    Als het echt 17" moet zijn dan had ik andere velgen gekozen. RS6 velgen worden imho pas mooi bij 18"
    mvg,
    Marcel

    Think of the RS6 as Clark kent with all of Superman's powers but without the red pants

  18. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WindHoos
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door poerieja
    Ben wel van plan om hem meteen te chiptunen naar 140 pk en 17" RS6 velgen eronder gooien.
    Als het echt 17" moet zijn dan had ik andere velgen gekozen. RS6 velgen worden imho pas mooi bij 18"
    Welke velgen had je dan gekozen? :roll:
    A3 1.6 TDI S-tronic SB

  19. #18

    Standaard

    Avus velgen (of zoiets dergelijkwaarschijnlijk), maar dat is slechts mijn persoonlijke mening he! Je moet gewoon doe wat je ZELF mooi vind!
    mvg,
    Marcel

    Think of the RS6 as Clark kent with all of Superman's powers but without the red pants

  20. #19

    Standaard

    In 17" inch versie zou ik gekozen hebben voor de huidige ambition velgen.
    Staan erg mooi bij de A3.
    Bij 18" is de huisige RS6 een uitstekende keuze. Heb ik nu ook, maar kijk ook eens naar de wielen van de S5. Erg mooi onder de nieuwe A3 denk ik.
    03/2018 Audi Q5 8RO 2.0T 3.) 01/2014 tot 01/2018 A4 B8 Avant 2010 1.8TFSI S-line 212 PK/ 330NM by ABT 2.) 02/2008 tot 11/2013 A3 8PA 2005 2.0TFSI DSG Ambition 242 PK/ 380NM by Hartog 1.) 05/2005 tot 02/2008 A3 8P 2004 1.6 Attraction 102 PK

  21. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Robert_montfrooij
    In 17" inch versie zou ik gekozen hebben voor de huidige ambition velgen.
    Staan erg mooi bij de A3.
    Bij 18" is de huisige RS6 een uitstekende keuze. Heb ik nu ook, maar kijk ook eens naar de wielen van de S5. Erg mooi onder de nieuwe A3 denk ik.

    Keuze voor 18" RS6 is wel open 8) Welke bandenmaat heb jij eronder? Ik ben bang dat met 18" velgen de banden te dun worden dit ten koste van comfortabiliteit.
    A3 1.6 TDI S-tronic SB

Pagina 1 van 29 1234511 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •