Pagina 56 van 56 EersteEerste ... 6465253545556
Resultaten 1.101 tot 1.119 van de 1119

Onderwerp: Levertijd A3 8PA ( facelift )

  1. #1101

    Standaard

    Audi A3 Sportback 1.4 TFSI S-tronic Ambition Pro-line:
    Besteld: week 10
    Gebouwd: week 18
    Geleverd: week 22

    Als het goed is heb ik hem 2 weken eerder dan de eerder vermelde 8 juni
    Hopelijk gaat het allemaal vlot met bestellen van 18" velgen, laten chippen en tinten.

    Eindelijk...het eind aan wachten is in zicht.
    Laatst gewijzigd door pvdwaal; 25-04-09 om 09:42.

  2. #1102

    Standaard Levering

    Na 13 weken wachten eindelijk te horen gekregen dat de A3 5 mei wordt afgeleverd!! Ik kan niet wachten!

  3. #1103

    Standaard

    Letterlijk en figuurlijk dus een 'Bevrijdingsdag' ;-P
    A4 Avant B9 3.0TDI Quattro 272PK/600Nm TipTronic|S-Line Int/Ext|Ibis-wit|Matrix-LED|B&O Sound

  4. #1104

    Standaard

    Volgende week dinsdag 26 mei eindelijk mijn A3 ophalen
    Helaas was de ABT tuning voor mijn nieuwe type "regelaar" nog niet beschikbaar
    Dus het chippen komt dan over een maand ongeveer..ach ja..ik kan iig alvast rijden

  5. #1105

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pvdwaal Bekijk Berichten
    Volgende week dinsdag 26 mei eindelijk mijn A3 ophalen
    Helaas was de ABT tuning voor mijn nieuwe type "regelaar" nog niet beschikbaar
    Dus het chippen komt dan over een maand ongeveer..ach ja..ik kan iig alvast rijden

    Ah...dat probleem heb jij dus ook...ben benieuwd of dat over een maand inderdaad opgelost is, ik wacht ook op een telefoontje. Het voordeel is dat je de auto nu in kunt rijden en straks echt het verschil kunt voelen met de tuning, maar het vervelende is wel dat je de auto dan 3 dgn kwijt bent ivm het opsturen naar PON...
    Laatst gewijzigd door PeterSB; 18-05-09 om 18:06.
    Ik heb veel geld uitgegeven aan alcohol, vrouwen en snelle auto’s. De rest heb ik
    gewoon verbrast.


  6. #1106

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PeterSB Bekijk Berichten
    Ah...dat probleem heb jij dus ook...ben benieuwd of dat over een maand inderdaad opgelost is, ik wacht ook op een telefoontje. Het voordeel is dat je de auto nu in kunt rijden en straks echt het verschil kunt voelen met de tuning, maar het vervelende is wel dat je de auto dan 3 dgn kwijt bent ivm het opsturen naar PON...

    3 dagen????? holy sh#t
    Ik zal de verkoper hier nog wel naar vragen.
    Dan hoop ik maar dat ik wel een redelijke vervanger mee krijg...

  7. #1107
    Brembo's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2008
    Leeftijd
    55
    Posts
    143
    Kudos
    0

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pvdwaal Bekijk Berichten
    3 dagen????? holy sh#t
    Ik zal de verkoper hier nog wel naar vragen.
    Dan hoop ik maar dat ik wel een redelijke vervanger mee krijg...
    Vandaag ook weer even bij dealert geweest voor lakstifje.

    Gelijk even geinformeerd naar tuning, OCT of ABT zou leverbaar zijn.
    OCT nog niet beschikbaar voor mijn auto en ABT waarschijnlijk wel, duurt wel 3 dagen ivm opsturen regelunit.
    Om echt zeker te weten of ABT mogelijk is, moet auto uitgelezen worden (doen ze als ik besluit het te nemen).
    A3 SB Ambition 2.0 TFSI

  8. Ad
  9. #1108

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brembo Bekijk Berichten
    Vandaag ook weer even bij dealert geweest voor lakstifje.

    Gelijk even geinformeerd naar tuning, OCT of ABT zou leverbaar zijn.
    OCT nog niet beschikbaar voor mijn auto en ABT waarschijnlijk wel, duurt wel 3 dagen ivm opsturen regelunit.
    Om echt zeker te weten of ABT mogelijk is, moet auto uitgelezen worden (doen ze als ik besluit het te nemen).

    Erm... wie / wat is OCT?
    En garanderen zij ook 160pk en 250Nm op de 1.4TFSI?

    Voor zover ik weet kan het allen via ABT met behoud van garantie en via leasemaatschappij.
    Maar de dealer verzekerde mij dat er toch getuned kan worden, al kan het dik 4 weken duren.

  10. #1109
    Brembo's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2008
    Leeftijd
    55
    Posts
    143
    Kudos
    0

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pvdwaal Bekijk Berichten
    Erm... wie / wat is OCT?
    En garanderen zij ook 160pk en 250Nm op de 1.4TFSI?

    Voor zover ik weet kan het allen via ABT met behoud van garantie en via leasemaatschappij.
    Maar de dealer verzekerde mij dat er toch getuned kan worden, al kan het dik 4 weken duren.

    http://www.oct-tuning.com/shop/audi

    Mijn dealer Wahl in Oosterhout bied OCT tuning aan, zij doen dit zelf.
    1.4 TFSi staat er op de site trouwens niet bij.
    A3 SB Ambition 2.0 TFSI

  11. #1110

    Standaard

    Hallo heren,

    Ben nog vrij nieuw hier op het forum maar wou even melden dat ik, als het goed is, volgende week mijn A3 SB Ambition Pro Line 1.4 TFSI s-tronic kan ophalen. Bestelling is half maart gedaan dus ik vind het nog vrij snel. Dit zijn de opties:

    - Kleur: Phantomzwart
    - Audi RNS-E kleurennavigatie
    - Aluminium inleg dashboard
    - Aluminium dakrails
    - Licht & regensensor
    - Parrot carkit
    - 5 spaaks 17 inch Mak Hornet velgen. Net wat sportiever dan de standaard Ambition velg en geen bijtelling.
    - ABT tuning naar 160pk (dit moet nog geregeld worden)
    - ABT pedalen + voetsteun
    - Verlichte make-up spiegels

    Zodra ik de auto heb wil ik nog een paar uitlaat sierstukken bestellen via de VAG-shop van dit forum. Zodra ik hem heb volgen er foto's!
    Laatst gewijzigd door peternorth; 25-05-09 om 10:30.

  12. #1111

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peternorth Bekijk Berichten
    - 5 spaaks 17 inch Mak Hornet velgen. Net wat sportiever dan de standaard Ambition velg en geen bijtelling.
    Peter, ik zit te denken een A3 met bijna dezelfde opties als jij te nemen. Ik ben ook niet heel enthousiast over de standaard ambition velgen. Wat ik me af vraag is wat je extra hebt bij betaald voor deze velgen? Krijg je nog korting door het niet afnemen van de standaard ambition velg? Welke Mak Hornet velg heb je overigens genomen?
    Laatst gewijzigd door DTW; 27-05-09 om 09:17.

  13. #1112

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DTW Bekijk Berichten
    Peter, ik zit te denken een A3 met bijna dezelfde opties als jij te nemen. Ik ben ook niet heel enthousiast over de standaard ambition velgen. Wat ik me af vraag is wat je extra hebt bij betaald voor deze velgen? Krijg je nog korting door het niet afnemen van de standaard ambition velg? Welke Mak Hornet velg heb je overigens genomen?

    Ik was in het begin ook niet al te blij met de standaard Ambition velgen en wilde er ook vanaf. Uiteindelijk toch niet gedaan omdat 18 inch te duur werd en ik het zonde vond om veel bij te betalen voor dezelfde maat (wilde wel graag originele Audi velgen en die kosten alsnog 850 euro). Maar ik moet zeggen dat ik het nu toch wel fraaie velgen vind die goed staan onder de auto. Op foto's komen ze veel minder goed tot hun recht.

    Het is natuurlijk een kwestie van smaak, maar ik vind een andere 17 inch velg niet heel veel toevoegen. Liever 18 inch dan. Als ik wel een andere 17 inch velg zou moeten nemen, dan zou ik de S-line velgen doen (5 spaaks).
    Ik heb veel geld uitgegeven aan alcohol, vrouwen en snelle auto’s. De rest heb ik
    gewoon verbrast.

  14. #1113
    Mike1975
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brembo Bekijk Berichten
    Vandaag ook weer even bij dealert geweest voor lakstifje.

    Gelijk even geinformeerd naar tuning, OCT of ABT zou leverbaar zijn.
    OCT nog niet beschikbaar voor mijn auto en ABT waarschijnlijk wel, duurt wel 3 dagen ivm opsturen regelunit.
    Om echt zeker te weten of ABT mogelijk is, moet auto uitgelezen worden (doen ze als ik besluit het te nemen).
    OCT niet beschikbaar??????? mijn 2.0TFSI is OCT getuned....

  15. #1114
    Brembo's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2008
    Leeftijd
    55
    Posts
    143
    Kudos
    0

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mike1975 Bekijk Berichten
    OCT niet beschikbaar??????? mijn 2.0TFSI is OCT getuned....

    Vreemd, kreeg ik toch echt te horen.
    Misschien kunnen ze er zo meer aan verdien, weet ook niet.

    Bij jou staat wel 225 pk, terwijl meeste toch naar 235-240 pk gaan.
    ABT geeft bv 240 pk aan op hun site.
    A3 SB Ambition 2.0 TFSI

  16. #1115

    Standaard

    Ik zit toch nog even met die velgen. De attraction is nu toch zo interessant (RNS-e inclusief) dat ik daar voor ga. Rest mij nog een keuze: de velgen.

    Een dealer biedt mij nu voor 580 euro de volgende velgen (17") aan: http://213.233.205.155/webcontent/groot//GMP-F332SH.gif

    http://213.233.205.155/CC/wielen/Wie...4&wieln=008930

    Hij geeft aan dat dit originele audi velgen zijn. Is dit zo? Volgens mij niet namelijk, maar weet het niet zeker. Wat jullie?

    Los van of ze origineel zijn, vind ik ze wel mooi. Mooier dan de mak hornet bijv http://www.velgenland.nl/pixelcms/uploads/M50_3D.JPG

    Jullie?
    Laatst gewijzigd door DTW; 03-06-09 om 22:00.

  17. #1116
    Brembo's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2008
    Leeftijd
    55
    Posts
    143
    Kudos
    0

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DTW Bekijk Berichten
    Ik zit toch nog even met die velgen. De attraction is nu toch zo interessant (RNS-e inclusief) dat ik daar voor ga. Rest mij nog een keuze: de velgen.

    Een dealer biedt mij nu voor 580 euro de volgende velgen (17") aan: http://213.233.205.155/webcontent/groot//GMP-F332SH.gif



    Hij geeft aan dat dit originele audi velgen zijn. Is dit zo? Volgens mij niet namelijk, maar weet het niet zeker. Wat jullie?



    Jullie?
    Dit is waarschijnlijk een zogenaamde Audi direct set, geleverd via http://www.wielengids.nl/. Hebben ze ook een Audi folder van bij de dealer, met nog meer modellen erin.
    In die folder staan ze als Wheels RS6 en kosten in 17" € 728 bij inruil orginele LM velgen, bij inruil stalen wielen € 914 (beide inclussief banden)
    Als het orginele velgen af fabriek zijn, worden ze ongeveer een factor 3 keer zo duur (BPM etc.)
    Maar voor € 580 is het wel een mooie aanbieding, moeten ze wel (als) nieuw zijn met nieuwe banden.

    Ik heb deze in de 18" versie onder mijn A3 zitten en er verder nog geen klachten over.

    Verder is velgen een persoonlijke keuze, iedereen heeft zijn eigen smaak.
    Succes
    A3 SB Ambition 2.0 TFSI

  18. #1117

    Standaard

    Ik ben bezig met de LM over mijn bestelling van de audi A3. Aangezien wij een regeling hebben waarbij een zuinige auto goedkoper is zijn de verbruikscijfers van de auto belangrijk. Niemand kan mij echter vertellen wat de officiele verbruikscijfers zijn van een Audi A3 1.4 TFSI handbak modeljaar 2010. Op autoweek staan wel cijfers, maar ik weet niet of dit de nieuwe zijn. Op de site van Audi staan alleen nog de oude cijfers. Zelfs PON reageert niet op mijn mails, en de dealer kan het me ook niet vertellen. Heel bijzonder.

    Iemand nog een tip???

  19. #1118

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DTW Bekijk Berichten
    Ik ben bezig met de LM over mijn bestelling van de audi A3. Aangezien wij een regeling hebben waarbij een zuinige auto goedkoper is zijn de verbruikscijfers van de auto belangrijk. Niemand kan mij echter vertellen wat de officiele verbruikscijfers zijn van een Audi A3 1.4 TFSI handbak modeljaar 2010. Op autoweek staan wel cijfers, maar ik weet niet of dit de nieuwe zijn. Op de site van Audi staan alleen nog de oude cijfers. Zelfs PON reageert niet op mijn mails, en de dealer kan het me ook niet vertellen. Heel bijzonder.

    Iemand nog een tip???

    Modeljaar 2009 bedoel je denk ik?

    De cijfers van Autoweek corresponderen in ieder geval met de verbruikscijfers die mijn LM aan houdt voor mijn A3 (1.4 s-tronic) van 2009, dus ik neem aan dat deze voor de handbak ook juist zijn. Maar goed, dit is een aanname

    Maar waarom geen s-tronic, dan heb je 20% bijtelling. Of krijgt de handbak dat nu ook met start/stop systeem?
    Laatst gewijzigd door PeterSB; 18-06-09 om 16:58.
    Ik heb veel geld uitgegeven aan alcohol, vrouwen en snelle auto’s. De rest heb ik
    gewoon verbrast.

  20. #1119

    Standaard

    Punt is dat met modeljaar 2010 een paar kleine wijzigingen in motorisering zijn geweest waardoor handbak nu ook in 20% bijtelling valt. Daarnaast helpt het volgens mij ook dat er nu idd start/stop systeem op zit. Door dit alles is de 1.4 handbak ook wat zuiniger geworden. De LM geeft mij daarom een extra korting, maar deze is nu niet hoog genoeg omdat ze de verkeerde cijfers gebruiken (modeljaar 2009). zie o.a. http://www.audi.nl/home/over_audi/ni..._D0Lnl,00.html

    Maar nu dus nog op zoek naar de exacte verbruikscijfers...

Pagina 56 van 56 EersteEerste ... 6465253545556

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •