Pagina 2 van 39 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 40 van de 765

Onderwerp: Geouwehoer rondom de A3 facelift

  1. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door R_d_K
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jrcornelisse
    @ RDK Nog steeds wel vaag dat die wielen zo vies worden, welke vloeistof zou dat nou zijn? Jij had daar toch ook last van?
    Daar ben ik nog niet achter. Als het meezit van het weekend de auto voor het eerst wassen. Tevens de velgen eens schoonspuiten en kijken of de troep weer terug komt.
    Geloof me, het komt terug ;-) Wordt wel minder, trouwens. Krijg die wielen ook nooit schoon aan de binnenkant, dus achter de spaken zeg maar. Iemand tips?

  2. #22

    Standaard Re: Geouwehoer rondom de A3 facelift

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door R_d_K
    Volgens mij zitten er 2 in elke deur (midden en lage tonen), hoge tonen in de a-stijl en een subwoofer in de achterbak (achter de bestuurder).

    Nu de sd-kaartjes vol kopieren.
    Zat nog ff op de configurator te kijken, maar heb helaas die optie voor 10 speakers niet kunnen ontdekken. Zal de dealert een vragen, misschien kunnen ze er nog 2 bij plaatsen. Ik word er nog steeds niet warm of koud van. Jammer dat die BOSE zo duur was, ben trouwens wel erg benieuwd hoe die klinken..

    Zitten die SDkaarten/ingang gewoon in front? Dus die kun je gewoon wisselen tijdens het rijden?

  3. #23

    Standaard

    Zo he, nou weer wat raars gehoord, heb ik nog nooit gehoord in een auto:
    Ik parkeer mijn auto schuinvooruit in een vak iedere dag, bij huis, en laat 'm dan langzaam tegen de stoeprand rijden. Toen ik dat deed, hoorde ik echt keihard klotsen..? Volgens mij de diesel in de tank, had m net volgegooid. Vaag he?

  4. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mike1975

    15 min? Mijn SB zit gemiddeld na een minuut of 7 op de juiste temparatuur... maar misschien dat ik wel al veel van hem vraag in het begin..
    Hehe, ja ik schakel netjes bij 2100 t/m door als ie koud is, als je wat vlotter rijdt (of snelweg bv) dan gaat t veel sneller!

  5. #25
    Audidact's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2008
    Posts
    57
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Geouwehoer rondom de A3 facelift

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jrcornelisse
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door R_d_K
    Ik heb affabriek de concert genomen met upgrade pakket naar 10 luidsprekers. Vervolgens achteraf bij Cartronic de radio laten vervangen door RNS-E. Ik ben zeer tevreden over het geluid en het gebruik van de SD-kaartjes voor de MP3.
    Vandaag heeft de navigatie mijn uitstekend om een ochtendfile geleid. Ik ben zeer tevreden over de auto en alle leuke gadgets.
    Dat is wel een goed idee geweest, ik wist helaas niet op tijd dat dat achteraf ook kon voor minder. Vond die 3000 Eur teveel voor de affabriek navi.

    Ik heb de standaard concert radio, die heeft volgens mij 8 speakers en een subwoofer. Ik heb het iets beter kunnen instellen, maar ik vnd het nog echt niet optimaal. Ben wel verwend met mijn spullen thuis, maar als ik het vergelijk met standaard 4 boxen in een BMW 1 bijvoorbeeld, vind ik het meergeld niet waard..

    Waar zitten die 2 extra boxen denk je?

    Die navi met SD lijkt me het einde! Altijd nieuwe muziek bij je, geen cd's meer, songtitels in beeld.. klinkt prima :-)
    Voor radoi conert ii, wat ik ergens anders heb gelezen (kan het niet beoordelen, heb mijn wagen nog niet): mid en tweeter bij elke deur maakt 8 + center + subwoofer maakt 10.


  6. #26
    Mike1975
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jrcornelisse
    Zo he, nou weer wat raars gehoord, heb ik nog nooit gehoord in een auto:
    Ik parkeer mijn auto schuinvooruit in een vak iedere dag, bij huis, en laat 'm dan langzaam tegen de stoeprand rijden. Toen ik dat deed, hoorde ik echt keihard klotsen..? Volgens mij de diesel in de tank, had m net volgegooid. Vaag he?
    Weet je zeker dat die Xenon units waterdicht zijn? ))))...maar zou eventueel ruitvloeistof kunnen zijn, mijn vriendin heeft dat ook erg bij haar grande punto

  7. #27

    Standaard Re: Geouwehoer rondom de A3 facelift

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jrcornelisse
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door R_d_K
    Volgens mij zitten er 2 in elke deur (midden en lage tonen), hoge tonen in de a-stijl en een subwoofer in de achterbak (achter de bestuurder).

    Nu de sd-kaartjes vol kopieren.
    Zat nog ff op de configurator te kijken, maar heb helaas die optie voor 10 speakers niet kunnen ontdekken. Zal de dealert een vragen, misschien kunnen ze er nog 2 bij plaatsen. Ik word er nog steeds niet warm of koud van. Jammer dat die BOSE zo duur was, ben trouwens wel erg benieuwd hoe die klinken..

    Zitten die SDkaarten/ingang gewoon in front? Dus die kun je gewoon wisselen tijdens het rijden?
    De SD-kaartjes zit achter het nav-scherm. Je kan ze tijdens het rijden wisselen, maar met max. capaciteit van 2* 4 GB hoef je weinig te wisselen.

  8. Ad
  9. #28

    Standaard Re: Geouwehoer rondom de A3 facelift

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jrcornelisse
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door R_d_K
    Volgens mij zitten er 2 in elke deur (midden en lage tonen), hoge tonen in de a-stijl en een subwoofer in de achterbak (achter de bestuurder).

    Nu de sd-kaartjes vol kopieren.
    Zat nog ff op de configurator te kijken, maar heb helaas die optie voor 10 speakers niet kunnen ontdekken. Zal de dealert een vragen, misschien kunnen ze er nog 2 bij plaatsen. Ik word er nog steeds niet warm of koud van. Jammer dat die BOSE zo duur was, ben trouwens wel erg benieuwd hoe die klinken..

    Zitten die SDkaarten/ingang gewoon in front? Dus die kun je gewoon wisselen tijdens het rijden?
    Ik heb het ook proberen terug te halen, het staat wel op de factuur van de lease maatschappij (radio upgrade). Volgens mij zijn het ook 11 luidsprekers; 2 iedere deur maakt 8, één in iedere a-stijl en de subwoofer in de kofferbak is in totaal 11. De center-speaker (tvooren) heb ik nog niet ontdekt.

    Ik zal alle papieren eens nakijken, wat er nu aan audio in de a3 zit.

  10. #29

    Standaard Re: Geouwehoer rondom de A3 facelift

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door R_d_K
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jrcornelisse
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door R_d_K
    Volgens mij zitten er 2 in elke deur (midden en lage tonen), hoge tonen in de a-stijl en een subwoofer in de achterbak (achter de bestuurder).

    Nu de sd-kaartjes vol kopieren.
    Zat nog ff op de configurator te kijken, maar heb helaas die optie voor 10 speakers niet kunnen ontdekken. Zal de dealert een vragen, misschien kunnen ze er nog 2 bij plaatsen. Ik word er nog steeds niet warm of koud van. Jammer dat die BOSE zo duur was, ben trouwens wel erg benieuwd hoe die klinken..

    Zitten die SDkaarten/ingang gewoon in front? Dus die kun je gewoon wisselen tijdens het rijden?
    Ik heb het ook proberen terug te halen, het staat wel op de factuur van de lease maatschappij (radio upgrade). Volgens mij zijn het ook 11 luidsprekers; 2 iedere deur maakt 8, één in iedere a-stijl en de subwoofer in de kofferbak is in totaal 11. De center-speaker (tvooren) heb ik nog niet ontdekt.

    Ik zal alle papieren eens nakijken, wat er nu aan audio in de a3 zit.

    ik heb zonet nog even in de folder zitten snuffelen hiernaar maar ik kan geen extra update vinden onder het infortainment gedeelte.. of betreft het hier toch het bose systeem? :roll:
    Live fast die Hard ;)

  11. #30

    Standaard Re: Geouwehoer rondom de A3 facelift

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tvooren

    Voor radoi conert ii, wat ik ergens anders heb gelezen (kan het niet beoordelen, heb mijn wagen nog niet): mid en tweeter bij elke deur maakt 8 + center + subwoofer maakt 10.
    Die mid zit dan voor op het dashboard, niet? En die sub achterin. Misschien dat ik de speakers zelf kan vervangen..

  12. #31

    Standaard Re: Geouwehoer rondom de A3 facelift

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door D0G

    ik heb zonet nog even in de folder zitten snuffelen hiernaar maar ik kan geen extra update vinden onder het infortainment gedeelte.. of betreft het hier toch het bose systeem? :roll:
    Ik ook niet, maar triggert me wel dat er OOK nog speakers in de A-stijl zitten. Daar zitten namelijk wel kapjes voor bij mij, wellicht zonder speaker erachter. Misschien zitten daar nog extra tweeters?

    Shit, moeten ze eigenlijk toch eens naast elkaar zetten.

    @ RDK gave nieuwe avatar :-D

  13. #32

    Standaard

    @Mike: die klots kan idd ook van voren komen ja. Gewoon de radio iets harder als ik aankom :-)

  14. #33

    Standaard Re: Geouwehoer rondom de A3 facelift

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jrcornelisse
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door D0G

    ik heb zonet nog even in de folder zitten snuffelen hiernaar maar ik kan geen extra update vinden onder het infortainment gedeelte.. of betreft het hier toch het bose systeem? :roll:
    Ik ook niet, maar triggert me wel dat er OOK nog speakers in de A-stijl zitten. Daar zitten namelijk wel kapjes voor bij mij, wellicht zonder speaker erachter. Misschien zitten daar nog extra tweeters?

    Shit, moeten ze eigenlijk toch eens naast elkaar zetten.

    @ RDK gave nieuwe avatar :-D
    @Jcornelisse
    De foto voor de avatar is oke, alleen ik vind hem nog wat vlekkerig. Later nog maar eens een nieuwe poging wagen. Het probleem is dat de avatar te groot blijft, om een goede kwaliteit te behouden. We blijven proberen.

    Het is eigenlijk belachelijk, dat ik tot nu toe nog niet eens weet waaraan ik geld heb uitgegeven (behalve dat ik goed geluid heb). Ik zal de papieren er eens bij zoeken en kijken wat voor stereo-anlage ik nu eigenlijk heb. De centerspeaker heb ik eigenlijk nog niet opgemerkt. Ik zal morgen eens kijken.

    Maar eens kijken of we afspraak kunnen plannen om de auto's naast elkaar te zetten.

  15. #34

    Standaard Re: Geouwehoer rondom de A3 facelift

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door R_d_K
    Shit, moeten ze eigenlijk toch eens naast elkaar zetten.


    Maar eens kijken of we afspraak kunnen plannen om de auto's naast elkaar te zetten.
    Dat lijkt me nou eens gezellig :-D

  16. #35
    Mike1975
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jrcornelisse
    @Mike: die klots kan idd ook van voren komen ja. Gewoon de radio iets harder als ik aankom :-)
    Let er dan wel op dat je geen Waterboys draait.... maar eigenlijk zou het niet mogen. Misschien even laten checken!

  17. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mike1975
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jrcornelisse
    @Mike: die klots kan idd ook van voren komen ja. Gewoon de radio iets harder als ik aankom :-)
    Let er dan wel op dat je geen Waterboys draait.... maar eigenlijk zou het niet mogen. Misschien even laten checken!
    Het komt echt van achter ben ik achter.

  18. #37

    Standaard

    Wat vinden we eigenlijk van die 'auto'-functie van de lichten? Wat mij betreft niet echt nuttig, dan blijft ie de xenons aan en uitzetten, lijkt me niet echt goed voor de levensduur. Als je m op stadslicht zet, zijn de LED's minder fel (ff tunen met VAGCOM?)

    Als 'ie op auto staat, is 'ie ook de hele tijd bezig de dashboard / teller verlichting aan te passen. Licht, donker, licht. Rete- irri... Het lijkt me prachtig om zo'n kar te testen voor Audi, kun je de hele dag zeiken haha :-D

    De motor loopt trouwens merkbaar beter (2500 km).

    Iemand zin om mee te gaan naar de Nurburgring om stickers te halen?

  19. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jrcornelisse
    Wat vinden we eigenlijk van die 'auto'-functie van de lichten? Wat mij betreft niet echt nuttig, dan blijft ie de xenons aan en uitzetten, lijkt me niet echt goed voor de levensduur. Als je m op stadslicht zet, zijn de LED's minder fel (ff tunen met VAGCOM?)

    Als 'ie op auto staat, is 'ie ook de hele tijd bezig de dashboard / teller verlichting aan te passen. Licht, donker, licht. Rete- irri... Het lijkt me prachtig om zo'n kar te testen voor Audi, kun je de hele dag zeiken haha :-D

    De motor loopt trouwens merkbaar beter (2500 km).

    Iemand zin om mee te gaan naar de Nurburgring om stickers te halen?
    Het aan en uit zetten van xenon's merk ik niet echt, dus ik kan ook niet oordelen of de autofunctie van aan flipperen is. Het geemmer van de dashboard verlichting is wel irritant. Ik dacht dat het aan mij lag, maar heeft dat te maken met het tevens aan en uitschakelen van de xenon?

    Nurburgring lijkt me wel een goed idee!

  20. #39

    Standaard

    IK zag op het filmpje over de S3 op de autoweek site, dat bij het starten van de S3 alle meters eenmaal volledig uitslaan. Dat ziet er leuk en sportief uit, zal dat programmeerbaar zijn voor mijn A3

  21. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door R_d_K
    IK zag op het filmpje over de S3 op de autoweek site, dat bij het starten van de S3 alle meters eenmaal volledig uitslaan. Dat ziet er leuk en sportief uit, zal dat programmeerbaar zijn voor mijn A3
    Jaa, vet! Dat zag ik ook :-) Ik zal in een vagcom topic eens even vragen..

    Ja? Zin in de Nurburgring? Lijkt me wel gaaf om met een paar forummers heen te gaan, zat. of zondag is het leukst.

    Dashboardverlichting wordt naar ik nu begrjip geregeld door de sensor die dus kijkt hoe donker het is.. Ik zit nu de hele tijd te kijken of ze aan staan of niet op de verkeersborden / voorliggers. Das ook niet echt optimaal..

    Verder nog tegen dingen aangelopen?

Pagina 2 van 39 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •