Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: A3 Pro Line VS Pro Line Business

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2008
    Leeftijd
    41
    Posts
    5
    Kudos
    0

    Standaard A3 Pro Line VS Pro Line Business

    Heren,

    de aflevering van mijn A3 Attraction Pro Line Business 2.0 TDI staat gepland voor week 9. Tijdens het aankoopproces ben ik door de dealer op de hoogte gesteld van de extra opties die het Pro Line Business pakket met zijn meebrengt. Nu ben ik de verschillende optie-pakketten gaan vergelijken en blijken er duidelijk verschillen in te zitten, volgens de Audi-site:

    Pro Line Business:
    - Volautomatische airconditioning
    - Middenarmsteun voor
    - Metallic-/pareleffect lak
    - Audi radio- / CD Navigatiesysteem

    Pro Line:
    - Volautomatische airconditioning
    - Metallic-/pareleffect lak
    - Radio concert
    - Middenarmsteun voor
    - Verwarmbare buitenspiegels en ruitensproeierkoppen
    - Lederen vierspaaks stuurwiel

    Mijn dealer verzekerde mij dat alle opties die in het pakket Pro Line zitten OOK in de Pro Line Business versie zitten. De extra die het PLB-pakket biedt is namelijk het navigatiesysteem. Het PLB-pakket zou dus ook een lederen stuurwiel bevatten en verwarmbare buitenspiegels/ruitenspoeierkoppen.

    Een search heeft mij niet veel resultaat opgeleverd. Kan een doorgewinterde A3-gebruiker mij op de hoogte brengen wat er precies wel en niet in het pakket zit?

    Bij voorbaat dank

  2. #2

    Standaard

    Ik ben bang dat je dealer je verkeerd heeft voorgelicht. Het PLB pakket mist naar mijn weten de verwarmde spiegels, het leren stuurwiel en radio Concert (radio die erin zit is van mindere kwaliteit). Eerst zat er ook geen midden-armsteun in, maar dit is kennelijk wel aangepast.
    Laatst gewijzigd door PeterSB; 19-01-09 om 19:18.
    Ik heb veel geld uitgegeven aan alcohol, vrouwen en snelle auto’s. De rest heb ik
    gewoon verbrast.

  3. #3

    Standaard

    Wat er staat klopt precies. PLB bevat dikkere radio en verwarmde spiegels en 4-spaaks stuurwiel
    Laatst gewijzigd door voodooless; 19-01-09 om 19:35.
    A3 SB 2.0 TDI Ambition metoorgrijs (2009)

  4. #4

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2008
    Leeftijd
    41
    Posts
    5
    Kudos
    0

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door voodooless Bekijk Berichten
    Wat er staat klopt precies. PLB bevat dikkere radio en verwarmde spiegels en 4-spaaks stuurwiel
    In hoeverre heeft deze een 'mindere' radio? Minder speakers? Minder vermogen? Ik neem aan dat deze audio-/navigatiesysteem niet de Concert II betreft.

    Zit er uberhaupt wel een lederen stuurwiel in deze versie dan? Anders is dat het eerste wat ze er na aflevering weer in mogen zetten

  5. #5

    Standaard Pro line en Pro line business

    Beste allen,

    Kan iemand mij duidelijkheid verschaffen?
    Sta precies voor dezelfde keuze: Heeft de Proline Business alle opties van de proline met als extra de Audi navigatie of is de Proline Business een pakket op zich en missen er opties t.o.v. de "gewone" Proline zonder de toevoeging business?

    Bedankt voor een reactie,
    Michel.


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •