Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 20 van de 25

Onderwerp: Steenslag, schade verhalen?

  1. #1

    Standaard Steenslag, schade verhalen?

    Hebben jullie ook zo'n last op de weg van vliegende stenen om de auto heen!! Wordt er echt helemaal gek van, vandaag weer raak, kets!!!!!! Lijkt af en toe wel een grindtegel wat los komt van de weg!!

    Weet iemand of je dit ergens bij de overheid kan verhalen? Iemand ervaringen hiermee! Woon zelf in Hendrik Ido Ambacht en zit dagelijks op de A15-A16-A4, zijn wel goed bezig geweest aan de weg, maar als je op sommige stukken langs de weg kijkt lijkt het wel een grote knikkerpot!
    Niet normaal joh, wat een kiezels op de weg!

  2. #2
    Y0®iZz
    Guest

    Standaard

    Tsja, het lijkt me lastig te bewijzen dat je lakschade daarvan afkomstig is. Verder is het natuurlijk gewoon kl*te.

  3. #3

    Standaard

    Afstand houden scheelt de helft, verder is het natuurlijk een lastig verhaal om daarvoor geld los te krijgen van de overheid.

    Van de gemeente is altijd een stuk makkelijker, die kijken over het algemeen niet zo nauw..
    Audi A4 B7 1.9 tdi l 19" New RS6 wielen l 45/30 mm verlaging

  4. #4
    A2-rijder's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    84
    Kudos
    0
    Auto
    Audi TT
    Land
    Land

    Standaard

    De afgelopen winterse vorst heeft het nederlandse wegdek geen goed gedaan, op sommige stukken lijkt het wel of je in Belgie rijdt

    Afstand houden heeft er volgens mij weinig mee te maken, er springen ook steentjes van vrachtwagens weg welke je inhaalt.

    Heb een witte A4, 2 maanden oud en nu al behoorlijk onder de steenslag

  5. #5

    Standaard

    Hier in Nijmegen is het ronduit belachelijk hoe het wegdek erbij ligt. Met een verlaagde auto kan je hier niet rijden.
    Audi A3 1.8T (200PK) okt. 97

    Orgineel Facelift (Hella voor+achter)


  6. #6
    E320CDI Gelato's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2007
    Leeftijd
    54
    Posts
    5.869
    Kudos
    0

    Standaard

    Er zijn volgens mij al 1500 claims ingedient bij de overheid voor dit probleem.. gewoon effe googelen.. Niet geschoten is altijd mis..

    Gegroet Gelato
    Ice cream is exquisite, what a pity it isn't illegal

  7. #7
    KIK's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2009
    Leeftijd
    34
    Posts
    3.263
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BartNL Bekijk Berichten
    Hier in Nijmegen is het ronduit belachelijk hoe het wegdek erbij ligt. Met een verlaagde auto kan je hier niet rijden.
    inderdaad echt niet normaal daar in de buurt ja je stoekt bijna je auto uit op somiige wegen :S als hij beetje verlaagt en lkr stug is .... erg vervelend zal ook eens er achter aan gaan of er wat te verhalen is ... ook behoorlijk last van steenslag en die dingen
    Audi A3 1.8 20v Turbo
    S3 Recaro Interieur zwart zilver

  8. Ad
  9. #8

    Standaard

    De laatste tijd is het imho inderdaad vaker raak. De kiezels vliegen je om de oren...eeeh spiegels. Ik denk dat onze bureaucratische overheid weinig doet met de ingediende claims. Ook hier zitten op sommige plaatsen gaten in de weg waarin je met je verlaagde auto je carter eraf zou rijden.

  10. #9

    Standaard

    totaal geen last van in het hoge noorden

  11. #10
    rolf's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2004
    Leeftijd
    59
    Posts
    5.672
    Kudos
    110
    Auto
    Audi A2

    Standaard

    Hier is het erg wat beteft kuilen, de vorst heeft hier flink huisgehouden en hele stukken wegdek centimeters omhoog geduwd waardoor die kuilen onstaan.
    Ben nu dagelijks m'n spatlappen aan de voorzijde aan het afschuren mede door het verlaagde onderstel...........blijft een pokke geluid.
    Als ze op zijn koop ik wel weer verse!
    Er zijn kuilen bij waar je dan echt niet harder doorgaat dan met 30km/h.

    Wat betreft steentjes licht het er hier bezaait mee, gestrooit als anti slip op de aangereden sneeuw en die meuk komt nu dus tevoorschijn met de dooi van de laatste week. Gelukkig kan je hier niet hard rijden en heb ik zelden een auto voor me..............en tegen dat grind heb ik dan weer de spatlappen zodat de onderkant van de deuren niet gegritstraald worden.
    A2 1.4 ColourStorm Open Sky, Toyota RAV4 Hybride, Nissan Leaf Acenta 2014.

    https://www.visitnorway.nl/

  12. #11

    Standaard

    Ik rij dagelijks op de ring van Eindhoven. Rondom eindhoven is het een grote bouwput. Op de nieuwe en/of tijdelijke wegen ligt het vol kleine steentjes. Dit heeft mij inmiddels een ster in de vooruit opgeleverd en diverse lakbeschadigingen. Je doet er niets aan, bij inhaalacties springen de steentjes gewoon opzij. Ik heb bij de leasemaatschappij aangekaart om de schade te verhalen, maar zij zien er geen brood in. Dan niet.... maar het blijft balen.
    Audi A3 Sportback 2.0TDI S-Tronic

  13. #12
    RS6 C5, A3 1.9 TDIe Eszes's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2004
    Posts
    13.464
    Kudos
    2

    Standaard

    Ja hoor, gewoon de overheid aanklagen! Die hebben per slot die strenge winter veroorzaakt, of, in ieder geval niets gedaan om die tegen te houden middels een verbod... Diezelfde overheid heeft ook die waardeloze wegen aangelegd, dus ze zijn 100% schuldig.

    Owjah, neem in je klacht een alinea op namens mij. Die achterlijke regenbuien die ze toelaten, zorgen ervoor dat ik wekelijks mijn auto moet wassen. Weet je wat dat kost?
    Trouwens, ook als het droog is, dan maakt zwerfstof mijn auto vuil; dat laat die overheid ook zomaar gebeuren...
    RS6 C5
    A3 TDIe

  14. #13

    Standaard

    Dan zou je eens bij de hollandse brug moeten rijden, reed er laatst met een maat in een gloednieuwe aygo. was meteen raak in het voorruit :S vervolgens rijden we door een gat van zeker 20 a 30 cm diep. ik vind dit wel erg link, je zou er maar met een motorfiets in belanden....
    Audi A3 1.8T
    Audi S4 limousine 2.7 Biturbo

  15. #14

    Standaard

    Tja een Aygo...
    Audi A3 1.8T (200PK) okt. 97

    Orgineel Facelift (Hella voor+achter)

  16. #15
    RS6 C5, A3 1.9 TDIe Eszes's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2004
    Posts
    13.464
    Kudos
    2

    Standaard

    Tja een motorfiets...
    RS6 C5
    A3 TDIe

  17. #16
    <> joris(snaak)'s Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    6.328
    Kudos
    106
    Auto
    Audi RS4

    Standaard

    de a2 is over de gehele lengte ook een ramp, allebei mijn auto's hebben er een paar sterren in de voorruit bij en de a3 zelfs een scheur van 40 cm door die keien die je op je auto krijgt nu. Als je nu na het weekend van Amsterdam naar Utrecht rijdt is de hele a2 een soort zandpad door al dat werkverkeer, je wagen wordt serieus gewoon gezandstraald dan.

  18. #17
    E320CDI Gelato's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2007
    Leeftijd
    54
    Posts
    5.869
    Kudos
    0

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door joris(snaak) Bekijk Berichten
    de a2 is over de gehele lengte ook een ramp, allebei mijn auto's hebben er een paar sterren in de voorruit bij en de a3 zelfs een scheur van 40 cm door die keien die je op je auto krijgt nu. Als je nu na het weekend van Amsterdam naar Utrecht rijdt is de hele a2 een soort zandpad door al dat werkverkeer, je wagen wordt serieus gewoon gezandstraald dan.
    Inderdaad daar net voor utrecht is net een woestijn,,, als het een beetje waait en je rijd in het donker zie je van die zandverstuivingen.....

    En het is inderdaad belachelijk dat ze die wegen niet een keertje vegen..... Doen ze in Zwitserland wel!
    Ice cream is exquisite, what a pity it isn't illegal

  19. #18
    HD1's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2008
    Leeftijd
    64
    Posts
    20.692
    Kudos
    285
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard

    Zal na gisteren en vandaag wel minder stuiven.
    A6 Avant 3.0 TDI 4F Austerngrau, A6 Avant 3.0 TDI BiT 4G Dakota S4 ​Avant B9 Tangorood.

  20. #19

    Standaard

    Gelukkig is dit niet mijn auto nee... had netzogoed mijn a3 kunnen zijn :O ....
    Audi A3 1.8T
    Audi S4 limousine 2.7 Biturbo

  21. #20
    Audi SB's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2009
    Leeftijd
    36
    Posts
    1.399
    Kudos
    5
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard

    wij hebben er niet overdreven veel last van in belgië. momenteel is de rechter mistlamp (onderaan dus) wel kapot, vermoedelijk door een steentje oid.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •