Jaaaaaaah,,,,,, een R8,,, links en rechts een aanpassing,,
Vraag lijkt me duidelijk. Je komt ze op de trackdays bijna niet tegen, waarschijnlijk vanwege het onderstuur probleem. In de rally wel, maar op het (amatuer)circuit zijn we slecht vertegenwoordigt. Valt er nog iets aan te doen of moet ik maar een M3 kopen voor mijn hobby en mijn normen (of wat er nog van over is na mijn achterlichten trauma) laten varen?
Die reken ik maar even niet tot de serieuze opties vanwege zijn hoge prijs. Gek zijn op je merk is tot daaraantoe, maar voor de prijs van een R8 heb je heel wat ultiemere circuitbakken staan.
Als het dan toch wat Audi moet hebben, kun je denken aan een Donkervoort.
Handgeschakelde porsche boxster , middenmoter en vanaf ruim 20k.
Lotus Elise , licht middenmoter vanaf 23/24k.
Lotus super seven replica Catherham,Westfield , etc. , superlicht vanaf 14/15 k.(Donkervoort kan ook maar erg prijzig , oudere modellen Ford motoren en de recentere AUDI motoren).
Gr.John.
OK, het is trouwens Caterham.( zonder H)
Heb zelf zo 1 gehad, heeft nog op de RAI gestaan bij de toenmalige importeur Arno Huberts.
Caterham Superlight.( Avuszilver,WP onderstel, 6-bak etc.) op bochtig circuit onverslaanbaar.Super wegligging.
Zijn nu bijna ongeveer net zo duur als een Donkervoort.
Een toenmalige kennis had er ook een , brandweer rood , ik meen 1700cc Ford moter, dubbele carburateurs (Webers?).Oorspronkelijk geplaatst door RSR-S4
Wij zijn toen nog diverse malen bij die Arno Huberts geweest , zaten in een dorp bij Nijmegen , toch?
Inderdaad op het circuit super.(zelf ook vaak achter het stuur gekropen).
Gr.John.
nb.In de toekomst zal ik de eerste H weglaten. :-D