Bekijk Poll Resultaten: Welke zou je voor Sinterklaas willen?

Stemmers
21. Je mag niet op deze poll stemmen
  • RS2

    0 0%
  • RS4

    4 19,05%
  • RS6

    7 33,33%
  • S8

    1 4,76%
  • SportQuattro

    9 42,86%
Resultaten 1 tot 10 van de 10

Onderwerp: Stel je nou eens voor...

  1. #1

    Standaard Stel je nou eens voor...

    Stel je nou eens voor... Zo'n geest uit een lamp, laat je kiezen tussen de volgende ikonen in Audiland. Uiteraard allemaal nieuw, en zeg voor het gemak evenveel waard.

    RS2

    RS4

    RS6

    S8

    SportQuattro
    S2 Coupe ABY -- 525iAT LPG -- Seat Cordobanaan LPG

    WWW.S2Power.COM

  2. #2

    Standaard

    Sport Quattro natuurlijk, gebouwd in het kleinste volume (~ exclusiefst), super high-tech voor die tijd. Een van de eerste auto's die hoogwaardige composieten (aramide in dit geval, beter bekent onder de merknaam van Dupont 'Kevlar') gebruikte voor vele delen van de auto en de enige die gewoon voor de autosport ontwikkeld was...
    De andere komen niet verder dan 'pacecar', uitgezonderd de RS6 die door Champion ingezet wordt in Amerika. Schijnen trouwens wel potente pacecars te zijn, heb ooit gehoord dat bij de FIA-GT in de stromende regen de Lister Storm die achter de pace car reed het tempo onder die omstandigheden gewoon niet kon bijhouden...

    Of zou het de UrQuattro moeten zijn omdat daarmee Quattro een begrip werd. Of zoals Jeremy Clarkson het stelde toen hij de RS4 en de Ur vergeleek in zijn Top100 (DVD): See it like this: Your first girlfriend is always a little bit more memorable than your third...

  3. #3

    Standaard

    RS4

    Dat zat er natuurlijk dik in
    Huidig transport= iets anders

  4. #4

    Standaard

    Ik de SportQuattro, gewoon omdat die het mooist is!
    S2 Coupe ABY -- 525iAT LPG -- Seat Cordobanaan LPG

    WWW.S2Power.COM

  5. #5

    Standaard

    Ik houd het voor het gemak bij de letter "S" :wink:
    I like digging...

    Especially someone else his grave


  6. #6
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.858
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Hmm, lastige keuze. Dat wordt kiezen tussen de SQ en de RS2, beiden vanwege het exclusieve karakter en de vijfpitter. Van de anderen, hoewel het stuk voor stuk geweldige auto's zijn, zijn er teveel gemaakt om de exclusiviteit te waarborgen.

    Bovendien zit het karakter van een auto vaak niet in de voordelen maar meer in de (kleine) tekortkomingen. Een gigantisch turbogat en daarna ladingen power lijkt misschien niet leuk maar kan op de lange termijn erg verslavend werken. Een auto die meer op een koelkast lijkt (werkt goed, is niks negatiefs over te zeggen) heeft voor mijn minder karakter. Dat wil niet zeggen dat een Lada daarmee een goede auto wordt, er moeten iets meer positieve punten overblijven dan een uitgebreide gereedschapsset.




    Tom

  7. #7
    QuattroNL's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    54
    Posts
    6.426
    Kudos
    8
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard

    Zo die's moeilijk

    De Sportq spreekt mij natuurlijk erg aan alleen ben ik bang dat ik 'm dan uitsluitend binnen laat staan (je kan er denk ik ook niet normaal mee naar je werk, laat staan de Gamma).

    De RS6 is dan misschien wat minder exclusief maar wel een BEEST....en ook nog een praktisch beest: je kan er boodschappen mee doen en cementzakken van de bouwmarkt achterin gooien (mocht je dat willen).

    De RS2 heeft natuurlijk ook die mooie 5-pitter maar is al wat gedateerder (no offense). Hij blijft wel apart.

    De vijfpitter en de historie van de Sportq zijn een pro maar ik zou denk ik dan toch voor de RS6 gaan: een supersnelle en praktische station met een kippenvelcreerend uitlaatgeluid.

    Speelt ook mee dat ik al een zeer fraaie UrQ heb .

  8. Ad
  9. #8

    Standaard

    Het zijn allevijf begeerswaardige auto's! Ik mis alleen de A2!!!!!!!!!
    Over audiicoon gesproken. Weliswaar op een heel andere manier dan de geselecteerden, maar desalniettemin wel een icoon.
    Nog nooit heb ik een zo intelligente auto gezien, en ben oprecht van mening dat dit een klassieker zou moeten worden. Inmiddels hebben wij er voor ons bedrijf vijf rijden, en ik moet zeggen, iedereen is laaiend enthousiast.
    Verder ga ik voor de RS 6, maar dat heeft ermee te maken dat die het meest lijkt op mijn (vanaf 7 jan.) nieuwe A6 2.5 TDI AVANT MT!!!!

    JOEPIEEEEEEEEEEEEEEE

    HORCH

    PS

    Hoe werkt dat met die icoontjes en foto's plaatsen, ik snap er de ballen van

  10. #9
    urquattro83's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    44
    Posts
    2.617
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard

    Ik ga voor de sportquattro, doordat het een auto is zonder compromissen en een geweldige historie, zijn extreme uiterlijk,enz.enz.!

    Een station heb ik toch al van de zaak.

  11. #10
    Henkjan's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    58
    Posts
    5.770
    Kudos
    51
    Land
    Land

    Standaard

    erg makkelijke keuze: de sq, de enige echte klassieker.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •