Pagina 2 van 30 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 40 van de 586

Onderwerp: VAG-shop; een teleurstellende ervaring...

  1. #21
    Lutser Sander's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    43
    Posts
    16.279
    Kudos
    302
    Auto
    Audi SQ5
    Land
    Land

    Standaard

    hmmm, dat is niet de bedoeling! Ik fix het asap.

  2. #22
    Lutser Sander's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    43
    Posts
    16.279
    Kudos
    302
    Auto
    Audi SQ5
    Land
    Land

    Standaard

    Done.

  3. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sander Bekijk Berichten
    iDeal werkt niet meer in de Vagshop, de specifieke betaalmodule is door Audiforum ontwikkeld en (nog) niet overgenomen na beëindiging samenwerking.
    Sander ik bedoel dat degene die hebben samengewerkt hier op het forum geen uitspraak over hoeven te doen... tenminste lijkt me niet nodig maar van mij mag je =]
    Audi A3 1.8T (200PK) okt. 97

    Orgineel Facelift (Hella voor+achter)

  4. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sander Bekijk Berichten
    Done.
    das snel !

    Hopelijk komt de officiele audiforum shop snel online...

  5. #25
    Lutser Sander's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    43
    Posts
    16.279
    Kudos
    302
    Auto
    Audi SQ5
    Land
    Land

    Standaard

    Nou, dat gaat wel even duren, mijn (vrije) tijd is gekelderd tot onder het minpunt....


  6. #26

    Standaard

    Ik heb net een claim ingedient via Paypal, krijg gelijk een email van de vagshop dat mjn bestelling wordt gecrediteerd.

    Dan kunnen ze in 1x wel snel reageren !

  7. #27
    Lutser Sander's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    43
    Posts
    16.279
    Kudos
    302
    Auto
    Audi SQ5
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BartNL Bekijk Berichten
    Sander ik bedoel dat degene die hebben samengewerkt hier op het forum geen uitspraak over hoeven te doen... tenminste lijkt me niet nodig maar van mij mag je =]
    oh, idd, zo had ik de zin ook kunnen lezen, excuses.

  8. Ad
  9. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door florisvdlaag Bekijk Berichten
    Ik heb net een claim ingedient via Paypal, krijg gelijk een email van de vagshop dat mjn bestelling wordt gecrediteerd.

    Dan kunnen ze in 1x wel snel reageren !
    Helaas niets ontvangen van hem direct. Via Paypal kreeg hij tot 8 aug. de tijd op te reageren. Dus zoals ik het al dacht kregen ik en paypal niets te horen, en vandaag mijn geld ontvangen van paypal! top services..

    Gelukkig maar, was toch weer 180 euro...

  10. #29
    RIVADA
    Guest

    Standaard

    Is bij mij ook via PayPal toch nog goed gekomen; heb mijn geld terug gekregen.

    Toch vreemd; volgens mij moet zo'n shop toch echt goed kunnen lopen...

  11. #30

    Standaard

    Daarom hoop ik ook dat audiforum snel een mooie eigen shop krijgt !

  12. #31
    k.veenstra's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2009
    Posts
    88
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A2

    Angry Matten set met levertijd van 4 maanden!

    Ook ik heb een wat mindere ervaring met de Vagshop, heb een mattenset voor de A2 besteld op 15 april voor maar liefst 127 euro wat niet goedkoop is maar dat ter zijde, na ruim 1 maand maar eens gebeld en gemailt waar mijn matten bleven, er was medegedeeld dat er een levertijd op zat van max 10 dagen!.
    Een reactie bleeft in eerste instantie uit, maar na meerdere keren te hebben gemailt en gesmst kreeg ik te horen dat het onderweg zou zijn.
    Maar je voelt hem al aankomen, na weer 3 weken verder te zijn had ik nog niets ontvangen, laat staan een berichtje of wat meer zij...........
    Ik maar wederom weer gesmst en gemailt, en na enige tijd een mededeling dat het bij de leverancier was fout gegaan ???
    Mijn indruk was dat er niets was gebeurd maar wel eerst het geld incasseren!
    Na 3 maanden een uitgebreide mail richting de Vagshop gedaan met mededeling dat ik binnen 2 weken mijn matten wilde hebben of anders mijn geld terug eiste!
    Toen kreeg ik opeens een bericht met daarin een tel nummer van de leverancier van de matten en deze zou het verder afhandelen, wat ik wel vaag vindt omdat ik er vanuit ging dat de vagshop mijn aanspreek punt is.
    Ik contact met hen opgenomen en deze wist mij te vertellen dat de matten nog niet eens klaar waren en gemaakt moesten worden!
    Toen werd ik wel een beetje.................. je begrijpt wel wat.
    Ik heb toen medegedeeld dat ik de matten binnen 10 dagen wilde hebben en anders ging het hele feest niet door en eiste ik mijn geld terug met rente vergoeding over 3.5 maand.
    Na 7 dagen kreeg ik inderdaad een mattenset binnen maar wat denk je? met de verkeerde logo's er op!
    Ik weer gebeld met de leverancier en met spoed geeist dat ik de juiste matten kreeg op korte termijn, en waarachtig met 7 dagen eindelijk de matten in huis, en dat na 4 maanden!
    Je begrijpt het wel dat ik na deze teleurstellende ervaring mij wel paar keer bedenk voordat ik weer iets aankoop bij de Vagshop.
    Laatst gewijzigd door k.veenstra; 15-08-09 om 09:13.

  13. #32
    Lutser Sander's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    43
    Posts
    16.279
    Kudos
    302
    Auto
    Audi SQ5
    Land
    Land

    Standaard

    Ik hoor meer en meer slechte verhalen erover; wil één ding echt benadrukken: Audiforum distantiëert zich volledig van de gang van zaken en betreurt het dat er ooit een samenwerking is opgestart met Mike. Vanaf juni zijn álle banden verbroken met Mike en zijn bedrijf, en is hierover een bericht uitgegaan binnen de community (frontpage & topic).

  14. #33

    Standaard

    Vervelend om te horen allemaal.
    Op ebay.de staan echter ook leuke artikelen.
    Bijvoorbeeld een S3 pedalen set voor 95 euro en A3 uitlaatsierstukken voor 73.
    Zijn dit schappelijke prijzen of raden jullie de dealer aan?

    Rob
    Indian Fire 1969 Ford Mustang Mach1 351w 4-spd
    Nogaro Blauw 2003 Audi S4 4.2V8 6-spd

  15. #34

    Standaard

    Hallo allemaal,

    Ik heb precies hetzelfde op dit moment. Afgelopen Dinsdag heb ik via Vagshop.nl een Audi jas 2 in 1 besteld voor mn vriend.
    (die is a.s. Dinsdag jarig). Ik heb natuurlijk meteen betaald en kreeg al gauw een mail met bestel status en alles erin.
    Nu, 3 dagen later.. Nog steeds niks gehoord terwijl ik al tig keer gemailt heb (ook onaardig) en de bestel statis blijft op: Wachten op betaling staan. Ik heb via Rabobank Online betaald en ben erg bang dat ik ben ''opgelicht''. Heb de bank al gebeld en die zegt dat ik maar moet afwachten. Ik vind het erg vervelend en het vertrouwen in hun gaat zo echt weg! Ik ben bang dat ik mn geld kwijt ben.. en er weinig meer aan kan doen. Een telefoon nummer hadden ze (nog) niet, dat las ik goed???????

    WAT TE DOEN!

  16. #35
    ricardo964's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2007
    Leeftijd
    49
    Posts
    1.616
    Kudos
    14
    Auto
    Audi A4

    Standaard

    Ik zie dat hij als forumlid nog wel regelmatig mee leest, dus...
    Op www.sidn.nl kun je alle contactgegevens vinden (adres en telefoonnummer) van de eigenaar van vagshop.nl dus via die weg kan je in contact proberen te komen, bellen of langs gaan.

    Maar uiteindelijk heeft iedereen zijn geld toch terug gekregen.

  17. #36
    Lutser Sander's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    43
    Posts
    16.279
    Kudos
    302
    Auto
    Audi SQ5
    Land
    Land

    Standaard

    Z'n forumnaam hier is Mike1975, wellicht kun je 'm via het forum ook proberen te contacteren.

  18. #37

    Standaard

    Ik weet het adres van Mike ook nog wel, ben er destijds langs gereden voor een set uitlaatsierstukken.

    Een beetje apart kwam hij wel over, maar verder een aardige vent. Hij was erg enthousiast over zijn plannen met de VAG-shop, dus raar dat hij e.e.a. nu zo laat verlopen - getuige de vele klachten. Ik kreeg de uitlaatstukken overigens zo mee, zonder te betalen, waarbij hij erop vertrouwde dat ik het bedrag netjes zou overmaken.
    Ik heb veel geld uitgegeven aan alcohol, vrouwen en snelle auto’s. De rest heb ik
    gewoon verbrast.

  19. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door greever Bekijk Berichten
    Ik zie dat hij als forumlid nog wel regelmatig mee leest, dus...
    Op www.sidn.nl kun je alle contactgegevens vinden (adres en telefoonnummer) van de eigenaar van vagshop.nl dus via die weg kan je in contact proberen te komen, bellen of langs gaan.

    Maar uiteindelijk heeft iedereen zijn geld toch terug gekregen.


    Greever,

    Hoe werkt die site? Kon er zo 1,2,3 niet uit komen?
    Het zou geweldig zijn als ik zn telefoon nummer te pakken kon krijgen..
    Of kun je me daar misschien bij helpen om te zoeken?


    Mvg, Lisanne
    Laatst gewijzigd door Lisanne; 21-08-09 om 18:27.

  20. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lisanne Bekijk Berichten
    Greever,

    Hoe werkt die site? Kon er zo 1,2,3 niet uit komen?
    Het zou geweldig zijn als ik zn telefoon nummer te pakken kon krijgen..
    Of kun je me daar misschien bij helpen om te zoeken?


    Mvg, Lisanne

    Zie PB

    En via sidn.nl kun je kijken wie de officiële houder is van een domein: in het rechtervak (bij '.nl domeinnaam nog vrij?) vul je 'vagshop.nl' in en druk je op het pijltje ernaast. Vervolgens zet je het vinkje bij 'uitgebreid' en dan op zoeken. Dan krijg je redelijk wat gegevens en in het geval van de VAGshop zelfs met 06 nummer en geldig adres.
    Laatst gewijzigd door PeterSB; 21-08-09 om 18:44.
    Ik heb veel geld uitgegeven aan alcohol, vrouwen en snelle auto’s. De rest heb ik
    gewoon verbrast.

  21. #40

    Standaard Vaghop

    Nou, door jullie hulp ben ik achter zijn 06,- nummer gekomen..
    Heb hem natuurlijk meteen gebeld, en mijn verhaal gedaan!

    Maar hij vertelde me dat hij maar 1x in de week z'n mail + bestelling checkt
    (wat naar mijn zeggen raar is met een online winkel, maargoed..)

    Hij vertelde me dat de jas eind volgende week bij mij thuis zou zijn.
    Dus ik wacht maar weer af, en hoop er het beste van.

    Hou jullie op de hoogte

    Allen bedankt voor jullie hulp!

Pagina 2 van 30 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •