Dit zal ook wel de reden zijn dat VAG-shop en Audiforum uit elkaar gegaan zijn...
Zijn er trouwens met iDeal ook mogleijkheden tot terug halen van het geld?
Op vrijdag 26-06 een bestelling geplaatst bij de VAG-shop; een fleece jack en een alu vulpotlood, bij elkaar nog geen €90,-. Direct betaald (want zo hoort dat...) met PayPal en inderdaad ook direct per e-mail van de VAG-shop ontvangen met daarin de bevestiging van de bestelling en de ontvangen betaling. Daarna bleef het echter stil, heel erg stil. Ik heb er diverse e-mails aan gewijd, maar kreeg geen enkele reactie meer. Gelukkig had ik met PayPal betaald en dus heb ik uiteindelijk op op 09-07 een geschil geopend. En prompt kreeg ik een reactie per e-mail van de VAG-shop: mijn bestelling was in behandeling. Hoopvol gestemd dat alles toch nog goed zou komen wachtte ik weer af; tegen beter weten in natuurlijk, want bij die ene reactie bleef het dus. Afgelopen week heb ik VAG-shop gesommeerd het bedrag terug te storten, wat uiteraard ook weer niet is gebeurd. Ik heb gisteren het geschil bij PayPal tot een claim opgewaardeerd. Dat zal er uiteindelijk wel in resulteren dat ik mijn geld wel terug krijg, maar echt vrolijk wordt ik er niet van...
Met nadruk wijs ik er op dat dit mijn enige persoonlijke ervaring is met VAG-shop, en dat het dus heel goed mogelijk is dat dit een uitzondering is. maar ik ben benieuwd of ik werkelijk de enige ben. Oh ja, en ik ben toch wel heel erg blij dat ik met PayPal heb betaald...
Lijkt me niet slim om als forum hier uitspraken over te doen... het is er niet meer en klaar. Gelukkig maar beter ook.
Ik bestel mijn spullen af en toe bij vassparts.nl, ondanks de slechte ervaringen zijn die van mij uitstekend. Je verzending is zelfs gratis en dat onder rembours.
http://www.audiforum.nl/forum/audifo...d-vagshop.html
Op 10 juni is het al bekend gemaakt, het heeft zelfs met een verwijzing vanaf de forumindex erop gestaan hoor michel
Het was duidelijk niet mijn bedoeling om een 'stemmingmakerij-achtige' discussie te starten; vandaar dat ik geen waarde oordeel over VAG-shop vel en duidelijk stel dat dit mijn eerste en enige ervaring is met VAG-shop.
En toch: als nu zou blijken dat het overgrote deel van de leden (en niet-leden) overwegend negatieve ervaringen heeft met VAG-shop, dat zou het forum -met cijfers onderbouwd!- een oordeel dan wel waarschuwing kunnen doen uitgaan. Daarmee toont het forum een stukje meerwaarde, maar nogmaals: dat kan alleen maar met een goed stuk onderbouwing. Ik gruw van postings die een organisatie/winkel of wat dan ook op basis van één (of slechts een paar) nagatieve ervaring(en) neersabelen; laten we dat vooral niet uit het oog verliezen...
Vagshop heeft geen enkele, maar dan ook echt géén relatie meer op welk niveau dan ook met Audiforum, het is onzin om een waarschuwing te doen uitgaan; dat is geen functie van een forum. Slechte ervaringen verspreiden zich sneller dan goede (it's in a man's nature); daar hoeft Audiforum niet aan mee te doen of voor te doen. Een forum is een (objectief) discussieplatform, geen waarschuwingsservice.
Is ook geen stemmingmakerij, maar Bartnl moet even wat beter lezen voor hij zo'n contra-uitspraak doet, daarmee zet hij mij ongewild in een hoek terwijl ik geen woord naar buiten heb gebracht.
Via de volgende url kom je volgens mij nog op de vagshop
www.audiforum.nl/shop
Ik weet niet of dat de bedoeling is ?