Pagina 5 van 5 EersteEerste 12345
Resultaten 81 tot 87 van de 87

Onderwerp: Geen super 98 meer te krijgen

  1. #81
    RS6 C5, A3 1.9 TDIe Eszes's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2004
    Posts
    13.464
    Kudos
    2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fean Bekijk Berichten
    Ik weet dat Shell is gestopt met de verkoop van 98 en nu met die bullshit Vpower 95octaan waarvan het zwavelgehalte is veranderd. Rotzooi vergeleken met BP 98 ultimate of de Total 98, excellium of iets.
    Voor 97.451ste keer: V-Power Shell NL heeft een octaangetal van 97...

  2. #82
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.882
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fean Bekijk Berichten
    Rotzooi vergeleken met BP 98 ultimate of de Total 98, excellium of iets.
    Excellium is ook geen 98 meer, sinds een half jaar of zo.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  3. #83

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RoyvW Bekijk Berichten
    Ik lees dus nu dat er vrij weining mensen zijn die gewoon 95 tanken in de auto, ik heb altijd 95 getankt, ook in de 2.3E NG met de gedachte dat het gewoon goed is. Misschien dat hij daardoor ook niet zo lekker loopt. Toen ik de auto kocht liep hij in het begin beter (reageerde sneller op het gas en trok beter), nu ploft de auto ook met gas los laten, komt misschien doordat ik 95 getankt heb? Heeft het zin/ is het beter om 98, V-power of Ultimate te tanken met een NG? Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben?

    Sank jou!
    Ik weet niet of onze motoren ook maar enigzins te vergelijken zijn maar ik kon al heel snel merken dat mijn motor net wat beter liep op 98. Niet alleen iets feller maar ik had soms het gevoel dat hij een beetje inhield en dat is nu weg met Super 98. Het kan denk ik geen kwaad voor jou om dat eens te proberen.
    Audi A3 Sportback 8V S line 1.6 TDI S-tronic Beluga braun
    Audi A2 1.4 Ebonyschwarz Voorheen: A4 B6 Avant 3.0 V6 Q - A4 B6 Avant 1.9TDI Q - Audi A3 SB 1.4TSI 8P - Audi A3 2.0 TDI 8P

  4. #84

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eszes Bekijk Berichten
    Voor 97.451ste keer: V-Power Shell NL heeft een octaangetal van 97...
    Misschien moet je toch naar de 98.000 gaan :~ Dus nog 49 keer.. Als je het zo vervelend vind moet je niet reageren, je hoeft niet, het mag wel..

    Overigens verkopen ze het als 95... zwavel-gehalte.. beter milieu blabla, volgens mij staat 95 ook op de slanghouder ? Ik weet het niet, ik tank BP.

  5. #85

    Standaard

    V power is idd RON97, maar officeel bestaat er geen RON97 vandaar de benaming RON95.
    Audi S3 quattro
    Zündapp KS50 1979


  6. #86
    Red Bull's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2006
    Leeftijd
    38
    Posts
    675
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Coupe

    Standaard

    er is voorlopig nog genoeg 89 te krijgen alleen bij veel tankstations aan de snelwegen is het niet meer te krijgen, de kleinere tankstations in dorpen is het vaak wel te krijgen en zal dit ook nog lang zo zijn,
    Audi Coupe Quattro 1985
    Audi Coupe Quattro 1985
    Audi Cabrio B4 1996
    Audi A6 2.5 TDI 5 cil 1996
    NSU Prinz 4L 1969
    VW Passat 2.0 TDI 2006

    Audi Coupe Parts Tytsjerk

  7. #87

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bofkont Bekijk Berichten
    V power is idd RON97, maar officeel bestaat er geen RON97 vandaar de benaming RON95.
    V Power is nog steeds RON95 basis benzine + dopings (waardoor het in laboratoria op ca. 97 uitkomt). Neemt niet weg dat RON98 in basis hoogwaardigere benzine is en dat je dat dus best zou kunnen merken in sommige auto's.
    (Net zoals je in sommige auto's het verschil tussen RON98 en RON95 juist niet merkt.)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Red Bull Bekijk Berichten
    er is voorlopig nog genoeg 89 te krijgen alleen bij veel tankstations aan de snelwegen is het niet meer te krijgen, de kleinere tankstations in dorpen is het vaak wel te krijgen en zal dit ook nog lang zo zijn,
    RON89 (of was het 88) bestaat al jaren niet meer (de vroegere "NORMAAL") en ook steeds meer kleinere tankstations stoppen met 98.

  8. Ad
Pagina 5 van 5 EersteEerste 12345

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •