Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 22 van de 22

Onderwerp: Audi Insurance Car plus, 3 jaar nieuwwaarde, tot 6 jaar afschrijving regeling

  1. #21

    Standaard Re: Audi Insurance Car plus, 3 jaar nieuwwaarde, tot 6 jaar afschrijfing

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ketelapper Bekijk Berichten
    Hoi Peeet,

    Ik heb sinds 2009 weer een leaseauto en dus geen eigen autoverzekering meer. Maar mijn ervaringen van 2006 tot en met 2009 staan nog altijd erg positief in mijn herinnering

    Maar als ik jouw overzicht goed begrijp, betaal je drie jaar € 90 per jaar (dus € 270 in totaal) voor een beetje extra zekerheid bij eventuele uitkering. Voor zo'n prachtige wagen, vind ik dat een schijntje Keurige voorwaarden blijkbaar van Audi. Als je daar jouw eigen goede ervaringen tot dusverre bij optelt, zou ik polis lekker laten doorlopen en dus niet overstappen.

    Succes, groeten,
    Vincent
    Zo dacht ik er ook over, kost bijna niks meer op jaar basis en geen schamele dagwaarde, bedrag staat gewoon vast.

    Peeet
    S5/F5 Sportback MY2018 Myhtos Zwart -> Retrofits Topic S5/F5
    ex A5/8T Sportback 1.8 TFSi H6 ProLine S, 6-2013 ->
    Retrofits Topic A5/8T
    ex A4/8K-B8 Sedan1.8 TFSi H6 ProLine 9-2009-> Retrofits Topic A4-B8/8K
    ex A4-B7 2005, A4-B6 2001, A4-B5 1996, 80-B3 1988 VCDS regio zld

  2. #22

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2008
    Leeftijd
    58
    Posts
    254
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi car plus, 3 jaar nieuwwaarde regeling

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TIBOSCH Bekijk Berichten
    Ik heb al circa 8 jaar de Audi Car Plus verzekering, inclusief volledig casco.
    Altijd van toepassing op nieuw aangeschafte auto's.

    Kan zeggen dat ik zeer tevreden ben over deze verzekering. De prijs - kwaliteitsverhouding is erg goed. Ik heb al veel verzekeringen vergeleken, maar ben in totaliteit toch het best af met de Audi verzekering. Heb bijvoorbeeld vergelijkingen gemaakt met Ditzo, Allsecur, ZLM, London, etc.
    Standaard heeft de verzekering inderdaad de 3 jaar nieuwwaarde regeling en daarbij ook nog eens een ingebouwde no-claim garantie.
    Verder krijg je als je een aantal jaren schadevrij rijdt, ook nog eens een zogenaamde VIP korting. Dit is nog eens een aantal (dacht 5) procenten korting op de bruto premie.

    M.b.t. schadeafwikkeling loopt alles soepel. Heb al meerdere malen een nieuwe voorraam moeten laten plaatsen i.v.m. steenslag en dan is het een kwestie van even melden bij de dealer die ook vaak de agent is en alles wordt geregeld.

    Onlangs had ik een schade, welke door een ander was toegebracht en alles is super geregeld, inclusief een gelijkwaardige vervangende auto, zonder aanvullende kosten.
    Samenvattend kan ik de verzekering aanbevelen. Je zult er geen spijt van krijgen. Het is net als Audi Premium.

    Succes.

    ps. Ben echt geen aan Audi gelieerde verzekeringsagent.
    Ben nog steeds uitermate tevreden. Premie is absoluut scherp en service perfect. Tenzij ik van merk auto verander, denk ik er nog niet aan de verzekering te wijzigen voor misschien een paar tientjes op jaarbasis minder.
    Ik betaal nu voor de Audi Car Plus Insurance op basis van B/M-trede 16 (=75% korting), no-claim beschermer, verzekerde casco waarde € 65.193,00 (excl btw) een totale jaarpremie van € 1.333,00 excl. belasting en € 1.463,00 incl. assurantiebelasting.

    De Audi Car Plus verzekering is ondergebracht bij VVS Verzekeringen, wat weer een onderdeel is van "De Nederlanden van Nu"

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •