Pagina 1007 van 1178 EersteEerste ... 7507907957997100310041005100610071008100910101011101710571107 ... LaatsteLaatste
Resultaten 20.121 tot 20.140 van de 23546

Onderwerp: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

  1. #20121

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2016
    Posts
    12
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q5

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Van de week de interieurverlichting voorzien van Led lampjes en S-line ventieldopjes

  2. #20122
    johnny boy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2008
    Leeftijd
    61
    Posts
    6.599
    Kudos
    152
    Auto
    Audi A5 Coupé
    Land
    Land

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lord of the Rings Bekijk Berichten
    Van de week de interieurverlichting voorzien van Led lampjes en S-line ventieldopjes
    die S-line dopjes heb ik nu ook vandaag set binnen gekregen via Ebay alles voor 9 euro leuk toch
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen

    Audi A/S5 Coupé 8T (looks like a bijmekaar geraapt zooitje) Daytona grijs
    Audi A/S5 Cabrio 8F (looks like a bijmekaar geraapt zooitje 2) Bruin

    VCDS 23.11.0 Ross-Tech &V2 pro regio Meppel no-fear(at)live (punt)nl

  3. #20123
    Reggy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2010
    Leeftijd
    47
    Posts
    15.475
    Kudos
    354
    Auto
    Audi S3
    Land
    Land

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door johnny boy Bekijk Berichten
    die S-line dopjes heb ik nu ook vandaag set binnen gekregen via Ebay alles voor 9 euro leuk toch
    Ventieldopjes, waar plaats je die ?



    Verzonden vanaf mijn iPhone met Benzine
    S3 8V Limousine IbisWhite I Audi cabrio 2.6 V6 ming BLUEI Audi A3 8V Limousine S-Line 1.0 daytona GRAYI Audi A6 C6/4F L 3.0 TFSI V6 213kw 290 pk quattro BLACK I Audi S4 B6 Avant 4.2 V8 253kw 344pk quattro BLACK I Audi S4 B5 Avant 2.7 V6 195kw 320pk quattro BLACK ABT tuned I Audi A4 B6 Avant 1.9TDI 96kw H5 BLACK Hartog tuned

  4. #20124

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Nieuwe gadgets ontvangen

    IMG_0276.jpg
    Audi A6 Avant FL 3.0 TFSI V6 Quattro 467PK 582Nm
    Ross-Tech VagCom HEX-NET VCDS/VCDS-Mobile & VAG Can Pro + VCP VIM manager (omgeving Hoofddorp)

  5. #20125
    svkaster's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2010
    Leeftijd
    51
    Posts
    525
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 Cabrio
    Land
    Land

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dayfly Bekijk Berichten
    Nieuwe gadgets ontvangen

    IMG_0276.jpg

    Is dit de iPad versie?
    VCDS Regio Eindhoven - Originele Ross Tech kabel - 17.1.3


  6. #20126

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    De zomerbandjes er onder (20 inch)

  7. #20127

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Yep de mobile versie samen met vagcan pro en vin manager
    Altijd gezeur met een kloon kabel en updates gehad, dus nu maar de originele besteld via een maatje uit Rusland

    Moet het nog testen op de iPad op de laptop is ie in een stuk sneller dan de kloon kabel, voelt meteen een stuk stabieler op 1 of andere manier
    Laatst gewijzigd door dayfly; 22-03-17 om 20:49.
    Audi A6 Avant FL 3.0 TFSI V6 Quattro 467PK 582Nm
    Ross-Tech VagCom HEX-NET VCDS/VCDS-Mobile & VAG Can Pro + VCP VIM manager (omgeving Hoofddorp)

  8. Ad
  9. #20128
    SharkyA5's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2014
    Leeftijd
    39
    Posts
    79
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dayfly Bekijk Berichten
    Yep de mobile versie samen met vagcan pro en vin manager
    Altijd gezeur met een kloon kabel en updates gehad, dus nu maar de originele besteld via een maatje uit Rusland

    Moet het nog testen op de iPad op de laptop is ie in een stuk sneller dan de kloon kabel, voelt meteen een stuk stabieler op 1 of andere manier
    Ben benieuwd of het goed werkt op een iPad. Als dat zo is bestel ik ook de mobile en gaat de kabel de verkoop in


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

    A5 Sportback 2.0 TFSI S-tronic Quattro, 12/2010 - Phantom pearl black
    MIJN RETROFIT TOPIC
    VCDS regio Haarlemmermeer / Schiphol



  10. #20129
    svkaster's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2010
    Leeftijd
    51
    Posts
    525
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 Cabrio
    Land
    Land

    Talking Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SharkyA5 Bekijk Berichten
    Ben benieuwd of het goed werkt op een iPad. Als dat zo is bestel ik ook de mobile en gaat de kabel de verkoop in


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Toen ik mijn kabel kocht was die er ook al maar koste toen nog ruim 150€ meer dus toen niet gekozen. Nu maakt het geloof ik niet veel uit.
    Vindt laptop eigenlijk niks. Altijd kans op beschadiging van het stuur etc omdat je de laptop op schoot hebt en dan het stuur in de weg zit. Of was het mijn buik die in de weg zit
    VCDS Regio Eindhoven - Originele Ross Tech kabel - 17.1.3

  11. #20130

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    @SharkyA5 ik ga het van het weekend testen en laat het je weten, zie dat je in de buurt woont dus je kan hem ook zelf testen als je wilt

    @svkster ik had geluk en was net iets meer kwijt dan de kabel versie, maar volgens mij kost ie nog zo rond de 600
    Laptop verhaal ken ik zit ook vaak tegen het stuur aan en in mijn eigen auto al de stoel beschadigd met valcona leer, dat is zo zacht het krast al als je er naar kijkt
    Audi A6 Avant FL 3.0 TFSI V6 Quattro 467PK 582Nm
    Ross-Tech VagCom HEX-NET VCDS/VCDS-Mobile & VAG Can Pro + VCP VIM manager (omgeving Hoofddorp)

  12. #20131
    HD1's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2008
    Leeftijd
    64
    Posts
    20.524
    Kudos
    285
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Niet zelf, en niet vandaag, gisteren t alarm op de 6 SCM laten herkeuren.
    A6 Avant 3.0 TDI 4F Austerngrau, A6 Avant 3.0 TDI BiT 4G Dakota S4 ​Avant B9 Tangorood.

  13. #20132
    iscorpio
    Guest

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Ik was in het bezit van een AMI naar Lightning kabel voor de iPhone met gele rand (4F0051510AL). Hiermee kreeg ik altijd de melding "AMI niet ondersteund".

    Net even naar de lokale Audi garage gereden en blijkt dat ik de kabel met witte rand (4F0051510AC) moest hebben. Deze mocht ik eerst even proberen en werkte direct. Mocht de kabel met gele rand gewoon omruilen en maakte niet uit dat ik de kabel niet bij hun gekocht had. Moest 10 euro bijbetalen omdat hij niet meer 'nieuw' was.

    4F0051510AL (geel) = A6 C7
    4F0051510AC (wit) = A6 C6

    Achteraf had ik het ook kunnen weten want staat ook gewoon op de Audi site.....

  14. #20133
    robasto's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2014
    Posts
    5.080
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q3
    Land
    Land

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Toch een keurig gebaar cq een nette service van jouw garagehouder.
    The desire to know is natural to all good people.

  15. #20134
    tomaat85's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2013
    Leeftijd
    62
    Posts
    546
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S4

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    weliswaar was het (eer)gisteren, maar mijn S-ja wilde graag een nieuwe bobine...Daar vroeg ze om net ff voorbij Freiburg am B. Gelukkig net ff op een 80 km stuk want het niet meedoen van de 8e cilinder merk je direct. Op 2 km een Audi dealer die ze helaas niet op voorrad had. Maar ach, een hotelletje op een 1/2 uurtje lopen, heerlijke schnitzel's en een weissbier. Veranderen kan je het toch niet. Inmiddels weer thuis en met wat huiswerk. Deze bobine's zijn onderwerp geweest van een terugroep actie en de Duitse dealer dacht te zien dat er voor mijn Audi nog nooit uitvoering aan gegeven is. Helaas zag hij dat pas bij het verwerken van de reparatie..anders had hij er gelijk 8 besteld.
    En hoewel er de afgelopen maanden het nodige nieuwe RS en S geweld is aangemeld, wat je verlangens wel erg prikkelt moet ik eerlijk zeggen, geeft zo'n ritje met mijn "oude gebakkie" nog steeds een glimlach van oor tot oor. Op naar de zomerbanden...maar die moet ik eerst nog aanschaffen. Twijfel, hankook een kans geven? Goodyear, super berichten of de nieuwe Michelin? Gaan we nog ff op studeren
    Ik kan me niet voorstellen dat de V8 ooit gaat vervelen....elke rit is een feestje:)

  16. #20135
    SharkyA5's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2014
    Leeftijd
    39
    Posts
    79
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tomaat85 Bekijk Berichten
    weliswaar was het (eer)gisteren, maar mijn S-ja wilde graag een nieuwe bobine...Daar vroeg ze om net ff voorbij Freiburg am B. Gelukkig net ff op een 80 km stuk want het niet meedoen van de 8e cilinder merk je direct. Op 2 km een Audi dealer die ze helaas niet op voorrad had. Maar ach, een hotelletje op een 1/2 uurtje lopen, heerlijke schnitzel's en een weissbier. Veranderen kan je het toch niet. Inmiddels weer thuis en met wat huiswerk. Deze bobine's zijn onderwerp geweest van een terugroep actie en de Duitse dealer dacht te zien dat er voor mijn Audi nog nooit uitvoering aan gegeven is. Helaas zag hij dat pas bij het verwerken van de reparatie..anders had hij er gelijk 8 besteld.
    En hoewel er de afgelopen maanden het nodige nieuwe RS en S geweld is aangemeld, wat je verlangens wel erg prikkelt moet ik eerlijk zeggen, geeft zo'n ritje met mijn "oude gebakkie" nog steeds een glimlach van oor tot oor. Op naar de zomerbanden...maar die moet ik eerst nog aanschaffen. Twijfel, hankook een kans geven? Goodyear, super berichten of de nieuwe Michelin? Gaan we nog ff op studeren
    Ik heb de nieuwe hankook nu eronder om te proberen. Tot nu toe niet slecht moet ik zeggen, kwam er zelfs achter dat de auto uitgelijnd moest worden achter door de indicatoren op de band


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

    A5 Sportback 2.0 TFSI S-tronic Quattro, 12/2010 - Phantom pearl black
    MIJN RETROFIT TOPIC
    VCDS regio Haarlemmermeer / Schiphol



  17. #20136
    Reggy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2010
    Leeftijd
    47
    Posts
    15.475
    Kudos
    354
    Auto
    Audi S3
    Land
    Land

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    @tomaat85, op de S4 horen gewoon de supersport van Michelin, die had ik ook op de S, echt een topper die band.

    Hankook is imo ook een zeer goede prijs/kwal band, Goodyear as2 liggen er nu bij mij onder en merk geen verschil met de Hankook.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Benzine
    S3 8V Limousine IbisWhite I Audi cabrio 2.6 V6 ming BLUEI Audi A3 8V Limousine S-Line 1.0 daytona GRAYI Audi A6 C6/4F L 3.0 TFSI V6 213kw 290 pk quattro BLACK I Audi S4 B6 Avant 4.2 V8 253kw 344pk quattro BLACK I Audi S4 B5 Avant 2.7 V6 195kw 320pk quattro BLACK ABT tuned I Audi A4 B6 Avant 1.9TDI 96kw H5 BLACK Hartog tuned

  18. #20137
    tomaat85's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2013
    Leeftijd
    62
    Posts
    546
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S4

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Reggy Bekijk Berichten
    @tomaat85, op de S4 horen gewoon de supersport van Michelin, die had ik ook op de S, echt een topper die band.

    Hankook is imo ook een zeer goede prijs/kwal band, Goodyear as2 liggen er nu bij mij onder en merk geen verschil met de Hankook.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Benzine
    @Reggy, thnx...ik deel je mening. Na het lezen van de 2017 AMS test besluit genomen. Mijn maatje is snel....De banden zijn al binnen , Michelin SC4 komend weekend op de velgen plaatsen en de wielen wisselen.
    Alleen zijn de zomervelgen een beetje saai in vele ogen. Ik heb een setje originele 18" S4 velgen gekocht. Winter en Zomer set-up verschilt nu dan ook alleen van type en merk band.
    Ik kan er niets aan doen, ik vindt deze velg domweg super mooi onder de S4.....
    Ik kan me niet voorstellen dat de V8 ooit gaat vervelen....elke rit is een feestje:)

  19. #20138

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2016
    Leeftijd
    37
    Posts
    40
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S4

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Ik heb nu P Zero onder de S4 liggen, zelf niet gekozen maar vind ze wel goed, wat er volgt weet ik nog niet. Vroeger altijd Yokohama Advan sport en S-Drive onder de A4 gehad, maar die lijken me niet de beste keuze voor de S.

  20. #20139
    SharkyA5's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2014
    Leeftijd
    39
    Posts
    79
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Ff wat vagcom tweeks gedaan bij de koning



    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

    A5 Sportback 2.0 TFSI S-tronic Quattro, 12/2010 - Phantom pearl black
    MIJN RETROFIT TOPIC
    VCDS regio Haarlemmermeer / Schiphol



  21. #20140
    Superavenger69's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2010
    Leeftijd
    55
    Posts
    1.287
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q3
    Land
    Land

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tomaat85 Bekijk Berichten
    @Reggy, thnx...ik deel je mening. Na het lezen van de 2017 AMS test besluit genomen. Mijn maatje is snel....De banden zijn al binnen , Michelin SC4 komend weekend op de velgen plaatsen en de wielen wisselen.
    Alleen zijn de zomervelgen een beetje saai in vele ogen. Ik heb een setje originele 18" S4 velgen gekocht. Winter en Zomer set-up verschilt nu dan ook alleen van type en merk band.
    Ik kan er niets aan doen, ik vindt deze velg domweg super mooi onder de S4.....
    Helemaal niks saai aan. Ik had ze (helaas imitatie) onder m b7 3.0 TDI als Winterset. Ik vond en vind ze nog steeds super mooi. Zéker de originele.
    Q3, 45 TFSI Quattro S Line, Turbo blauw
    A4 B8 avant, 2.0 TFSI S-tronic Quattro.. A4 B7 avant, 3.0 tdi S Line Quattro.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •