Pagina 1144 van 1179 EersteEerste ... 1446441044109411341140114111421143114411451146114711481154 ... LaatsteLaatste
Resultaten 22.861 tot 22.880 van de 23571

Onderwerp: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

  1. #22861
    robasto's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2014
    Posts
    5.114
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q3
    Land
    Land

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Onlangs verscheen plots de tekst op mijn dashboard, dat het batterijtje van de contactsleutel vervangen moest worden. Mij was niet bekend dat deze melding bestond, maar vind het wel een goede.
    Vanmorgen deze actie uitgevoerd. Na bijna 10 jaar dagelijks gebruik heeft het knoopcelletje het lang volgehouden. 'k Verwacht niet dat ik dit wisselen nog een keer meemaak bij deze auto.

    Verstuurd vanaf mijn SM-A715F met Tapatalk
    The desire to know is natural to all good people.

  2. #22862
    HD1's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2008
    Leeftijd
    64
    Posts
    20.581
    Kudos
    285
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Dat is idd lang zeg!

    A6 Avant 3.0 TDI 4F Austerngrau, A6 Avant 3.0 TDI BiT 4G Dakota S4 ​Avant B9 Tangorood.

  3. #22863
    Mano27's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2017
    Leeftijd
    39
    Posts
    126
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Toch maar overstag gegaan om Carplay module zelf te bestellen en in te bouwen.
    Deze module gebruikt niet de Aux of AMI aansluiting voor het geluid maar gewoon origineel MOST aansluiting. Zodra deze binnen is post ik wat fotos. Hierbij de module van Mr12Volt voor de MMI 3G+

  4. #22864
    Mano27's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2017
    Leeftijd
    39
    Posts
    126
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mano27 Bekijk Berichten
    Toch maar overstag gegaan om Carplay module zelf te bestellen en in te bouwen.
    Deze module gebruikt niet de Aux of AMI aansluiting voor het geluid maar gewoon origineel MOST aansluiting. Zodra deze binnen is post ik wat fotos. Hierbij de module van Mr12Volt voor de MMI 3G+




  5. #22865

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2009
    Leeftijd
    60
    Posts
    48
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4 Allroad

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Interessant! Maar krijg je dan op het originele scherm de icoontjes en Google maps bijvoorbeeld in beeld? Die resolutie is toch te laag voor maps?
    Ben erg benieuwd!


  6. #22866
    Mano27's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2017
    Leeftijd
    39
    Posts
    126
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dypie Bekijk Berichten
    Interessant! Maar krijg je dan op het originele scherm de icoontjes en Google maps bijvoorbeeld in beeld? Die resolutie is toch te laag voor maps?
    Ben erg benieuwd!
    Jah zeker. Het lijkt gewoon op OEM, tuurlijk er is verschil met de Facelift waar het affabriek is maar doet niet veel onder voor.
    Je hebt veel van deze setjes te koop bij Alieexpress en nog wat bedrijven maar allemaal net niet de kwaliteit wat je zoekt. Ik had een afspraak met Fulloption om een set de refrofitten, toch maar effe gebeld om te vragen welk setje en de geluidsoverbrenging was. Helaas Aux dus gecanceld en afgewacht en toen ik kwam deze set tegen.
    Laatst gewijzigd door Mano27; 07-01-22 om 21:01.

  7. #22867

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2009
    Leeftijd
    60
    Posts
    48
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4 Allroad

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Ik ben benieuwd naar de beelden zodra je het gemonteerd hebt. Beloofd veel goeds.
    Ik heb de originele bluetooth module 2 jaar geleden geplaatst, waardoor we nu Spotify kunnen afspelen en bedienen in de basis via mmi.
    Dus vooruit en terug in de lijst die je op je telefoon geselecteerd hebt. En play, stop en pauze. Ook via de juiste ingang, niet zijnde aux. Daardoor ook volledig gebruik van Sound Audio.

    Ik zal dus voorlopig zelf niet dit systeem weer vervangen. Maar wie weet in de toekomst.

    Veel plezier alvast

  8. Ad
  9. #22868
    phoenix's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2007
    Leeftijd
    62
    Posts
    385
    Kudos
    1
    Auto
    Audi A5 Coupé
    Land
    Land

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Vandaag maar eens mijn Audi en die van de Mrs gewassen, leer gecleaned en rest van de interieurs opgefrist.
    Het was immers droog en boven nul graden en de laatste keer was vorig jaar :-)
    Laatst gewijzigd door phoenix; 10-01-22 om 22:00.
    A5C 1.8 TFSI H6 S- Edition 2013
    Previous: A4 Advance sedan 1.6 H5 2007, A4. Sedan 1.6 H5 1997, Audi 80 sedan 1.6 H4 1991

  10. #22869

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2009
    Leeftijd
    60
    Posts
    48
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4 Allroad

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    @mano
    Ik zag op YouTube @maxiopti
    Die heeft zowel een oplossing voor ASS als de inbouw van carPlay.
    Hij heeft instructie video gemaakt. Ziet er cool uit. Uiteraard enkele beperkingen (zoals stoelverwarming, parkeersensoren die niet weergegeven worden in dit scherm). Maar wel goede bediening via stuur en mmi!

    Maar de aanpassingen van ASS moet echt top zijn....alleen naar externe versterker zetten in het verborgen menu (niet in het scherm betriebsmodus, want dan denkt het systeem dat je B&O hebt en gaat alles via optische kabel en daar is ASS niet op ingericht uiteraard).

    Ik ga zsm proberen.

  11. #22870
    iLudo's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2012
    Posts
    1.128
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 E-tron

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    De ton aangetikt.. hopelijk nog vele kilometers te gaan!

  12. #22871
    Mano27's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2017
    Leeftijd
    39
    Posts
    126
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door iLudo Bekijk Berichten
    De ton aangetikt.. hopelijk nog vele kilometers te gaan!
    Goed bezig hoor. Nog veel veilige kilometers


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  13. #22872
    Mano27's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2017
    Leeftijd
    39
    Posts
    126
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dypie Bekijk Berichten
    @mano
    Ik zag op YouTube @maxiopti
    Die heeft zowel een oplossing voor ASS als de inbouw van carPlay.
    Hij heeft instructie video gemaakt. Ziet er cool uit. Uiteraard enkele beperkingen (zoals stoelverwarming, parkeersensoren die niet weergegeven worden in dit scherm). Maar wel goede bediening via stuur en mmi!

    Maar de aanpassingen van ASS moet echt top zijn....alleen naar externe versterker zetten in het verborgen menu (niet in het scherm betriebsmodus, want dan denkt het systeem dat je B&O hebt en gaat alles via optische kabel en daar is ASS niet op ingericht uiteraard).

    Ik ga zsm proberen.
    Heb het systeem inmiddels geinstalleerd en nu ruim 2 weken verder werkt goed snel en ziet er premium uit. Ik heb er gelijk een Amazon firestick in gehangen via HDMI poort
    vind het beeld er erg goed uitzien geluid is gewoon top. Netflix youtube prime alles zit erop. Zal morgen effe een video maken.

    Hierbij de link van de video excuus voor de slechte kwaliteit opgenomen met mijn dochters telefoon.

    https://youtu.be/_X3i8euH3Bc


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Laatst gewijzigd door Mano27; 02-02-22 om 08:41.

  14. #22873
    robasto's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2014
    Posts
    5.114
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q3
    Land
    Land

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Had het niet meer verwacht, maar vandaag toch alsnog de winterbanden gemonteerd na 2 jaar. 't Was duidelijk dat de ervaring wat weggezakt was. Na het gemonteerd hebben van 2 winter exemplaren kom ik tot de ontdekking de linkerkant voorzien te hebben van de rechterkant wielen. Och, je bent iets langer bezig.


    Verstuurd vanaf mijn SM-A715F met Tapatalk
    The desire to know is natural to all good people.

  15. #22874
    Rol-Co's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    9.126
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S4

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door robasto Bekijk Berichten
    Had het niet meer verwacht, maar vandaag toch alsnog de winterbanden gemonteerd na 2 jaar. 't Was duidelijk dat de ervaring wat weggezakt was. Na het gemonteerd hebben van 2 winter exemplaren kom ik tot de ontdekking de linkerkant voorzien te hebben van de rechterkant wielen. Och, je bent iets langer bezig.


    Verstuurd vanaf mijn SM-A715F met Tapatalk
    Winterbanden gemonteerd
    Heb je de zomer set verkocht? Zijn je banden op?

    ah, vakantie
    Laatst gewijzigd door Rol-Co; 19-02-22 om 17:53.
    Audi S4 Avant Quattro Tiptronic (b7) black/black, only milk and juice come in 2 litres.

  16. #22875
    robby70's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2010
    Posts
    998
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Vandaag de enige weken geleden aangeschafte A6 C8 Avant 50TDI uit 2019 (78k op de klok) de hoognodige tuning gegeven! Lekker 350 paarden met 750Nm onder de kap, ipv de standaard 286pk en 620Nm. Ter vergelijking, de S6 (TDI) heeft 350pk en 700Nm standaard. En omdat ik dan toch al lekker op S6 nivo zit dan ook gelijk maar een S6 diffuser gemonteerd .. en de trekhaak die er achter zit. Ik zal van deze mod binnenkort nog wel even een technisch verhaaltje onder model specifiek forum van maken voor de liefhebbers.
    Dit keer was de Duitser al door iemand anders geimporteerd, maar dat mag de pret niet drukken, want lekker compleet: S-Line, ACC, Head-Up, Luchtvering, Led-Matrix, Pre-Sense, Diamond Stiched S sportstoelen, black-optic etc ..

    20220218_151838_resized.jpg20220218_151921_resized.jpg3.jpg

    Moet zeggen dat ik voor de 50TDI gekozen heb omdat het vermogen van de S6 (TDI) toch wel een klein beetje teleurstellend was tov de meerprijs ervoor! Uiteindelijk toch jammer dat ze daar geen V8 in hebben gelegd, of een 3,5 liter TDI oid.
    Met name de sound module van de S6 is wel goed, maar die ga ik ook nog wel een keer upgraden in deze.
    20220218_151806_resized.jpg
    Laatst gewijzigd door robby70; 19-02-22 om 23:43.
    A6 50TDI Quattro (C8/4K) + TTS Quattro (8J)

  17. #22876
    Rol-Co's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    9.126
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S4

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Dikke wagen zo! Al snap ik de zwarte optiek aan de voorkant niet zo, maar je ziet zo'n beetje iedereen er mee rijden.
    Audi S4 Avant Quattro Tiptronic (b7) black/black, only milk and juice come in 2 litres.

  18. #22877
    robby70's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2010
    Posts
    998
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rol-Co Bekijk Berichten
    Dikke wagen zo! Al snap ik de zwarte optiek aan de voorkant niet zo, maar je ziet zo'n beetje iedereen er mee rijden.
    Ik ben er normaliter ook niet zo'n voorstander van hoor, maar je wilt wel eens wat anders en dit zat er al op! Wat wel opvalt is dat de dakrailing matzwart is en de rest glanszwart, da's nou ook niet echt consequent. En dat maffiaglas hoeft van mij ook niet, maar daar kom je tegenwoordig bijna niet meer onderuit .. 't is de tijdsgeest vrees ik.
    A6 50TDI Quattro (C8/4K) + TTS Quattro (8J)

  19. #22878
    Rol-Co's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    9.126
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S4

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door robby70 Bekijk Berichten
    Ik ben er normaliter ook niet zo'n voorstander van hoor, maar je wilt wel eens wat anders en dit zat er al op! Wat wel opvalt is dat de dakrailing matzwart is en de rest glanszwart, da's nou ook niet echt consequent. En dat maffiaglas hoeft van mij ook niet, maar daar kom je tegenwoordig bijna niet meer onderuit .. 't is de tijdsgeest vrees ik.
    Dat zou kunnen, al heeft mijn wagen dat al en is dik 10 jaar ouder, nu vind ik dat "maffia glas" wel passen bij een avant, dus dat scheelt maar een grille zie ik weer liever in het platinum grijs met chromen ringen, dat zwarte is wat agressief "ill bite you in the ass" .

    Is je dakrailing geen wrap? Dat is vaak mat.
    Audi S4 Avant Quattro Tiptronic (b7) black/black, only milk and juice come in 2 litres.

  20. #22879
    AudiBlackPanther's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2010
    Leeftijd
    42
    Posts
    4.167
    Kudos
    22
    Auto
    Audi R8
    Land
    Land

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door robby70 Bekijk Berichten
    Ik ben er normaliter ook niet zo'n voorstander van hoor, maar je wilt wel eens wat anders en dit zat er al op! Wat wel opvalt is dat de dakrailing matzwart is en de rest glanszwart, da's nou ook niet echt consequent. En dat maffiaglas hoeft van mij ook niet, maar daar kom je tegenwoordig bijna niet meer onderuit .. 't is de tijdsgeest vrees ik.
    De dakdragers zijn altijd mat zwart als je zwart optiek af-fabriek besteld. Heeft mijn RS6 ook


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Audi RS e-tron GT (646pk/830nm) Daily Driver | Audi R8 4S 5.2 v10 Plus (650pk/600nm RON102) PlayToy |
    VAGcoding.NL / .BE (codings, updates, verlagingen & retrofits)


  21. #22880

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?




    Winterbandjes en skibox gemonteerd.
    Op naar Avoriaz

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •