Yep in de A6 kun je gewoon flippers gebruiken naast de stuurverwarming .. verbaasd me wel dat dat in de Q3 niet zou kunnen!
Verstuurd vanaf mijn DN2103 met Tapatalk
Yep in de A6 kun je gewoon flippers gebruiken naast de stuurverwarming .. verbaasd me wel dat dat in de Q3 niet zou kunnen!
De zomervelgen zijn retour van het richten en herstellen van velgrandschade. Nu even goed vetvrij maken met CarPro Eraser om ze daarna in de Gyeon quartz glascoating te zetten. Ergens zou ik zo'n 'tool' als Reggy heeft voor t verrichten van werkzaamheden aan een velg wel kunnen gebruiken.
De misses is zojuist met junior naar Susteren vertrokken. De komende 4,5u kan ik dus de woonkamer voor de werkzaamheden benutten.
Verstuurd vanaf mijn SM-A546B met Tapatalk
Kwestie van trail-on-error, probeer een wikkelveer te vinden voor stuurverwarming die er op past met dezelfde aansluitplug en dezelfde functionaliteit qua poken die erop zitten (ACC,lane assist,ruitenwissers,etc..). Dan wel binnen vergelijkbare jaargangen cq platforms blijven. En geduld hebben, bij mij was het donor onderdeel van een S8(4H) en die moest in een S6(C7). Calibreren ging in eerste instantie niet, maar bij de 2e keer (na 2u klooien) deed ie het wel.
Gisteren een bezoekje gebracht aan de dealer in Duitsland. De resterende spullen opgehaald voor m’n aanstaande mod. Alles is nu binnen. Volgende week even bij de spuiter langs met het te spuiten deel en dan langzaam de spullen in elkaar zetten.
94BB3212-0D89-4E71-991B-604C4EBE50ED.jpg
88AE3868-965E-4349-AC88-F81A5DE89962.jpg
Niet mijn audi maar van een mede forummer.
IMG_3587.jpg
IMG_3603.jpg
Naar in service staande S4 b6 met een 4.2 motor met gedemonteerde inlaat manifold, valley pan, klepdeksels i.v m een olie lekkage van het olie filterhuis seal. Dan pak je gelijk de return valves en spray jet mee, klepdeksel pakkingen zijn optioneel, de beruchte vacuum slangetjes ook gelijk omdat die zo broos zijn als chips en de inlaat manifold runnerflap gaat ook zwaar dus moet ook los gemaakt worden.
En een berg schoonmaak werk aan bagger, zand, olie, pakking enz. 😀
Runnerflap van de inlaat gangbaar gemaakt, gasklephuis schoongemaakt, inlaatspruitstuk schoongemaakt en gemonteerd, olie filtertje er in.
Het einde komt in zicht
IMG_3624.jpgIMG_3626.jpg
IMG_3622.jpgIMG_3627.jpg
IMG_3628.jpegIMG_3629.jpeg
De (onterechte) melding m.b.t. defecte kentekenplaatverlichting via OBDeleven uitgeschakeld. Voor de geïnteresseerden heb ik dit als volgt gedaan:
Module 46
Login met 16017
Adaptation
Channel 192
Waarde 3 aangepast naar 2
Opslaan
Led lampje ingedaan?
Verstuurd vanaf mijn SM-T830 met Tapatalk
1e Audi A3 1.9 TDI 90 pk 1997- 2013
2e Audi A3 2.0 TDI 150 pk 2013 - 2023 Hartog tuned.3e Audi A4 2.0 TFSI 204 pk Avant Quattro + Performance plus 2023 -
In bezit van originele Vagcom en VagCan Pro kabel, regio Apeldoorn, remi4x at gmail.com