Pagina 132 van 1179 EersteEerste ... 32821221281291301311321331341351361421822326321132 ... LaatsteLaatste
Resultaten 2.621 tot 2.640 van de 23572

Onderwerp: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

  1. #2621
    A-tje's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2009
    Leeftijd
    55
    Posts
    512
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    @Leon: ik zal de volgende keer er bij zetten It is I .... Er zal nog wel een bestelling aankomen, een S4 grilletje, weet nog niet wanneer
    Audi A3 8Y Limousine S-Line, S-Tronic

  2. #2622
    snowdude
    Guest

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Ik heb naar buiten gekeken vanuit mijn werkkamer en zag dat de Audi er nog steeds staat zoals afgelopen weekend...blinkend schoon.
    Morgen mag hij weer de weg op...

  3. #2623
    A4FSI
    Guest

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Vandaag ben ik langsgereden bij de dealer voor het inleren van Audi Concert 3. Mijn stuurwiel werkt er niet optimaal mee en de radio ontvangst valt zwaar tegen. Volgens de chef werkplaats lag dat aan instellingen en de radio aan waarschijnlijk een slechte diversity kabel. Ik kon dus langskomen. Eenmaal daar aangekomen met knallend hoofdpijn wordt tegen mij gezegd dat dit hele gebeuren wellicht teveel tijd zal vergen, ik een hoge rekening krijg en nog steeds een niet werkende radio heb. De concert 3 zou alleen voor B7 bedoeld zijn, dus zou ik mijn stuur en sleepring moeten vervangen. Ik kijk daar echt van scheel hoor. Dat is toch van de zotte

    Wie o wie heeft vag com en wil mij helpen omg. Alkmaar?
    Laatst gewijzigd door A4FSI; 26-10-10 om 13:02.

  4. #2624
    klaasa4's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2004
    Posts
    6.240
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Gisteren andere velgen 16" met winterbanden gemonteerd.
    En dit is ook de 1e keer dat ik winterbanden ga ervaren, en hopelijk beleef ik het zelfde als al die anderen die er positief over spreken.
    Audi A4 b6 Tdi 96Kw, met Verhoeven kuur.

  5. #2625

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    vandaag mijn cabrio zijn drinkenbak gevuld en gekuist , daarna de ramen behandeld met rainX , en nu hopen da t het werkt , maar het hoeft ni direkt te regenen ze


  6. #2626
    mido's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2004
    Posts
    2.585
    Kudos
    22
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Privacy shades aangebracht. . .



    pssst,alleen stiekum niet vandaag. . .

  7. #2627
    HD1's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2008
    Leeftijd
    64
    Posts
    20.588
    Kudos
    285
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Ja Leon, klopt. ik had ws iets anders on my mind.....
    A6 Avant 3.0 TDI 4F Austerngrau, A6 Avant 3.0 TDI BiT 4G Dakota S4 ​Avant B9 Tangorood.

  8. Ad
  9. #2628
    AndriesVA's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2009
    Leeftijd
    41
    Posts
    329
    Kudos
    28
    Auto
    Audi A8
    Land
    Land

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Een beroep gedaan op de Audi pechservice, de remvloeistof was bijna op
    Audi A8 D3 3.7 V8 Als je verbruik minder is als 8L/100km dan heb je te weinig cilinders
    Audi A6 Avant 2.5 V6 TDI
    Audi A8 D2 3.7 V8

  10. #2629
    HD1's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2008
    Leeftijd
    64
    Posts
    20.588
    Kudos
    285
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Dat zijn, in mijn opinie, strafpunten voor jezelf....
    A6 Avant 3.0 TDI 4F Austerngrau, A6 Avant 3.0 TDI BiT 4G Dakota S4 ​Avant B9 Tangorood.

  11. #2630
    MaartenS1981's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2009
    Posts
    6.534
    Kudos
    151
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Die mening deel ik ook met HD1. Vloeistofniveaus van de diverse vloeistoffen in de auto, is toch echt iets om zelf te controleren. Tenzij je de auto een week geleden gekocht hebt en dat toen het niveau goed was. Maar dat staat helaas niet bij het bericht.
    Wie het laatst lacht, denkt het traagst.....

  12. #2631

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door flitser01 Bekijk Berichten
    vandaag mijn cabrio zijn drinkenbak gevuld en gekuist , daarna de ramen behandeld met rainX , en nu hopen da t het werkt , maar het hoeft ni direkt te regenen ze
    Vanmorgen gemerkt: Ja dat werkt! 1x wissen om de condens eraf te halen; dat lag gelijk 3 straten verder ...
    Tijdens het rijden waait het er allemaal zo weer af ... héérlijk, het blijft wonderspul!
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  13. #2632
    AndriesVA's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2009
    Leeftijd
    41
    Posts
    329
    Kudos
    28
    Auto
    Audi A8
    Land
    Land

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MaartenS1981 Bekijk Berichten
    Die mening deel ik ook met HD1. Vloeistofniveaus van de diverse vloeistoffen in de auto, is toch echt iets om zelf te controleren. Tenzij je de auto een week geleden gekocht hebt en dat toen het niveau goed was. Maar dat staat helaas niet bij het bericht.
    Maar er staat ook niet in dat ik het niet heb gecontroleerd, gisteren nog alle niveaus gecontroleerd. Ook toen ik tijdens deze rit wegreed was het nog goed. De linker remklauw achter is gigantisch lek en ik vond het onverantwoord om verder te rijden.
    Audi A8 D3 3.7 V8 Als je verbruik minder is als 8L/100km dan heb je te weinig cilinders
    Audi A6 Avant 2.5 V6 TDI
    Audi A8 D2 3.7 V8

  14. #2633

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    De A3 opgehaald bij de spuiter, nieuwe achterbumper en achterklep .
    Eerst achterschade bij de A4 eentje die niet zag dat ik al een tijdje stil stond voor een rood stoplicht.
    En nu weer eentje achterop die aan het bellen was.
    Je zit tegenwoordig vaster in het verkeer dan in de gevangenis.

  15. #2634
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.846
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Na twee weken zonder linker ruitensproeier maar eens de boel gedemonteerd en met de compressor doorgeblazen. Dat was 'm niet, na wat demonteren erachter gekomen dat tussen het dubbele plaatwerk van de motorkap ongeveer vijf centimeter van de linker sproeikop een terugslagklep zat. Het nut daarvan ontgaat me volledig en blijkbaar was het ding van éénweg- in nulwegklep veranderd. Vijftien centimeter nieuwe slang ertussen en alles werkt weer. Verse ruitensproeiervloeistof in het reservoir, eindelijk de wintervloeistof van vorige winter opgebruikt blijkbaar.
    Toen ik een stukje slang in de watervangbak liet vallen, kwam ik erachter dat er tien centimeter water in stond. Hm. Bladeren voor afwatering verwijderd, watervangbak weer leeg. Gelukkig nog geen lekkage, auto maar op een andere plek geparkeerd en me voorgenomen om de boel vaker te controleren.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  16. #2635
    HD1's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2008
    Leeftijd
    64
    Posts
    20.588
    Kudos
    285
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Just in time !
    A6 Avant 3.0 TDI 4F Austerngrau, A6 Avant 3.0 TDI BiT 4G Dakota S4 ​Avant B9 Tangorood.

  17. #2636
    gsxr1000k8's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2010
    Posts
    388
    Kudos
    0
    Auto
    Audi SQ5

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fzr Bekijk Berichten
    De A3 opgehaald bij de spuiter, nieuwe achterbumper en achterklep .
    Eerst achterschade bij de A4 eentje die niet zag dat ik al een tijdje stil stond voor een rood stoplicht.
    En nu weer eentje achterop die aan het bellen was.
    foto's!!!!
    1. Audi A6 C5 2.5tdi eerste Audi, way back!
    2. SQ5 TFSI Vagtechniek tuning 432 pk, het went zo snel!

  18. #2637
    gsxr1000k8's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2010
    Posts
    388
    Kudos
    0
    Auto
    Audi SQ5

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Yuxel Bekijk Berichten
    Vandaag ben ik langsgereden bij de dealer voor het inleren van Audi Concert 3. Mijn stuurwiel werkt er niet optimaal mee en de radio ontvangst valt zwaar tegen. Volgens de chef werkplaats lag dat aan instellingen en de radio aan waarschijnlijk een slechte diversity kabel. Ik kon dus langskomen. Eenmaal daar aangekomen met knallend hoofdpijn wordt tegen mij gezegd dat dit hele gebeuren wellicht teveel tijd zal vergen, ik een hoge rekening krijg en nog steeds een niet werkende radio heb. De concert 3 zou alleen voor B7 bedoeld zijn, dus zou ik mijn stuur en sleepring moeten vervangen. Ik kijk daar echt van scheel hoor. Dat is toch van de zotte

    Wie o wie heeft vag com en wil mij helpen omg. Alkmaar?
    ik kom wel eens in alkmaar, maar woon in assendelft als dat niet te ver is voor je kun je een x langskomen, je moet echter wel eerst weten welke codes je nodig hebt.
    1. Audi A6 C5 2.5tdi eerste Audi, way back!
    2. SQ5 TFSI Vagtechniek tuning 432 pk, het went zo snel!

  19. #2638
    gsxr1000k8's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2010
    Posts
    388
    Kudos
    0
    Auto
    Audi SQ5

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bob-A2 Bekijk Berichten
    Vanmorgen gemerkt: Ja dat werkt! 1x wissen om de condens eraf te halen; dat lag gelijk 3 straten verder ...
    Tijdens het rijden waait het er allemaal zo weer af ... héérlijk, het blijft wonderspul!
    ik heb ook zo een fles staan, had het erop gesmeerd, uitgewreven, en de volgende ochtend zag ik allemaal strepen, die er ook op bleven en met de ruitenwissers niet weg kreeg, heb ik iets fout gedaan?! ik moet wel zeggen dat het flesje waarschijnlijk een paar jaar oud is, heb het gevonden in mijn vorige auto en was dus van de eigenaar voor mij.
    1. Audi A6 C5 2.5tdi eerste Audi, way back!
    2. SQ5 TFSI Vagtechniek tuning 432 pk, het went zo snel!

  20. #2639

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gsxr1000k8 Bekijk Berichten
    ... woon in assendelft ...
    He da's grappig, ik ook!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gsxr1000k8 Bekijk Berichten
    ik heb ook zo een fles staan, had het erop gesmeerd, uitgewreven, en de volgende ochtend zag ik allemaal strepen, die er ook op bleven en met de ruitenwissers niet weg kreeg, heb ik iets fout gedaan?! ik moet wel zeggen dat het flesje waarschijnlijk een paar jaar oud is, heb het gevonden in mijn vorige auto en was dus van de eigenaar voor mij.
    Dat had ik vorige keer ook ja. Je hebt waarschijnlijk te kort middel gebruikt, ik doe het altijd met een klein doekje, dat ik dan redelijk nat houd. Zorg dat je echt alle stukken van het raam insmeert. Dan even een paar minuutjes laten drogen en dan héél goed uitwrijven met een microvezeldoek. Even "langs" het raam kijken of er geen wazen/vegen achtergebleven zijn. Ik ben de laatste keer met alle ramen, spiegels en koplampen voor toch wel zo'n 20-25 minuten bezig geweest.
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  21. #2640

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2010
    Posts
    4.522
    Kudos
    19
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Ik werk naast Assendelft, klein AF-meetinkje maar?
    In der Heimat des Audis

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •