Pagina 563 van 1179 EersteEerste ... 634635135535595605615625635645655665675736136631063 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11.241 tot 11.260 van de 23567

Onderwerp: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

  1. #11241
    HD1's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2008
    Leeftijd
    64
    Posts
    20.574
    Kudos
    285
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door audi89coupe Bekijk Berichten
    ik heb het gehad met deze persoon...als het aan mij ligt zit hij nooit meer aan mijn auto...echt nooit meer!
    aan wie zou t anders liggen dan ?! ;-)
    A6 Avant 3.0 TDI 4F Austerngrau, A6 Avant 3.0 TDI BiT 4G Dakota S4 ​Avant B9 Tangorood.

  2. #11242
    audi89coupe's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2011
    Leeftijd
    43
    Posts
    287
    Kudos
    29
    Auto
    Audi Coupe
    Land
    Land

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    @kilometervreter....

    Nee verre van......ik stond vanmiddag met de persoon te praten die mijn auto heeft gespoten (is ook tevens de eigenaar van het bedrijf).
    Hij ontkend in alle wegen dat ie nevel over de auto heeft geblazen en het netjes heeft afgeplakt.
    Ik heb de auto meegenomen en em heel duidelijk gemaakt dat ie de volgende keer geen auto meer van mij krijgt aangeboden als er schade aan is, of er aan gespoten moet worden.
    Ook heb ik em gezegd dat ik het netter met een knikker bus zou kunnen spuiten dan dat hij met zijn profi spullen zou moeten kunnen, ik heb em de waarheid gezegd en recht in zijn gezicht van de het een enorme beunhaas is qua spuiten betreft.
    Hij was kwaad op me...snap ik wel...maar ik was het ook op hem....het was oorlog bijna....
    Ik heb mijn sleutels gepakt en ben weg gereden...ik was er helemaal klaar mee....ik zat te koken van woede achter mijn stuur van de coupe op de terug weg.

    Maar het komt er op neer dat ik dus heel mijn auto, nu inclusief mijn ramen (dat was de eerste keer niet) kan gaan ontdoen van spuitnevel....

  3. #11243
    audi89coupe's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2011
    Leeftijd
    43
    Posts
    287
    Kudos
    29
    Auto
    Audi Coupe
    Land
    Land

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HD1 Bekijk Berichten
    aan wie zou t anders liggen dan ?! ;-)
    Snap je bedoeling....achteraf had ik em nooit bij deze hersteller aan moeten bieden...maar ja dan hoop je maar dat ie het profi aan pakt en het ook netjes en kundig hersteld...maar nu voor de 2e keer verpest ie het.

  4. #11244
    HD1's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2008
    Leeftijd
    64
    Posts
    20.574
    Kudos
    285
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    snap t wel hoor. zou ook woest zijn denk ik

    sterkte !
    A6 Avant 3.0 TDI 4F Austerngrau, A6 Avant 3.0 TDI BiT 4G Dakota S4 ​Avant B9 Tangorood.

  5. #11245
    Ed5007's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2009
    Posts
    80
    Kudos
    7
    Auto
    Audi RS6

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Dit was eigenlijk vorige week 17 en 18 april met een bezoek aan MRC Tuning in Banbury, Engeland. Modificaties: Milltek uitlaat systeem (non resonated) met 100 cel down pipes vanaf de turbo's, high flow lucht filters en stage2 remap. Overige werkzaamheden, HR anti roll bars en transmissie olie service.
    Zelf had ik oktober vorig jaar de intercoolers van Wagner gemonteerd deze intercooler modificatie maakt deel uit van de MRC stage2 remap.

    HR ARB voor.jpgFull Milltek + HR ARB achter.jpgMilltek eind dempers.jpgOp de rollenbank.jpg

    Deze reis hadden we gecombineerd met een bezoek aan vrienden die in Engeland zijn gaan wonen. Tegelijk ook nog even tijd gehad om in Oxford rond te kijken en Stratford, waar William Shakespeare was geboren en geleefd had, daarna ook Londen bezocht en dat allemaal in een week tijd. De Eurotunnel passage was ook een ervaring opzich en vanuit Spanje toch weer zo'n 4000 km gereden heen en terug.

    Mijn onderschrift zal ik t.z.t wel aanpassen....
    MRC stage2 engine and gearbox map


  6. #11246

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Auto gewassen (met het handje)
    En op de foto gezet. Kan ik eindelijk me showroom af maken

  7. #11247

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ed5007 Bekijk Berichten
    Dit was eigenlijk vorige week 17 en 18 april met een bezoek aan MRC Tuning in Banbury, Engeland. Modificaties: Milltek uitlaat systeem (non resonated) met 100 cel down pipes vanaf de turbo's, high flow lucht filters en stage2 remap. Overige werkzaamheden, HR anti roll bars en transmissie olie service.
    Zelf had ik oktober vorig jaar de intercoolers van Wagner gemonteerd deze intercooler modificatie maakt deel uit van de MRC stage2 remap.

    HR ARB voor.jpgFull Milltek + HR ARB achter.jpgMilltek eind dempers.jpgOp de rollenbank.jpg

    Deze reis hadden we gecombineerd met een bezoek aan vrienden die in Engeland zijn gaan wonen. Tegelijk ook nog even tijd gehad om in Oxford rond te kijken en Stratford, waar William Shakespeare was geboren en geleefd had, daarna ook Londen bezocht en dat allemaal in een week tijd. De Eurotunnel passage was ook een ervaring opzich en vanuit Spanje toch weer zo'n 4000 km gereden heen en terug.

    Mijn onderschrift zal ik t.z.t wel aanpassen....
    Ik zie een dyno. Hoeveel? En.. IK WIL FILMPJES!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HD1 Bekijk Berichten
    leuke klauwen ! waar komen ze van af en past dat zo ?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jelle.. Bekijk Berichten
    Van wat voor model komen ze af? Lijken verdacht veel op de remmen die ook onder mijn S4 zitten.
    Klopt, S4 B5 (2000) HP2 klauwen; ook geleverd op de C5 2.7T en 'dikker'. 321mm.
    Hobby: Hyundai Coupe GK FL met WIP 1.8T 20V AGU (A3) swap
    Lease: Peugeot E-208 GT Pack | Rouge Elixir | Full Option

  8. Ad
  9. #11248
    audi89coupe's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2011
    Leeftijd
    43
    Posts
    287
    Kudos
    29
    Auto
    Audi Coupe
    Land
    Land

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ed5007 Bekijk Berichten
    Dit was eigenlijk vorige week 17 en 18 april met een bezoek aan MRC Tuning in Banbury, Engeland. Modificaties: Milltek uitlaat systeem (non resonated) met 100 cel down pipes vanaf de turbo's, high flow lucht filters en stage2 remap. Overige werkzaamheden, HR anti roll bars en transmissie olie service.
    Zelf had ik oktober vorig jaar de intercoolers van Wagner gemonteerd deze intercooler modificatie maakt deel uit van de MRC stage2 remap.

    HR ARB voor.jpgFull Milltek + HR ARB achter.jpgMilltek eind dempers.jpgOp de rollenbank.jpg

    Deze reis hadden we gecombineerd met een bezoek aan vrienden die in Engeland zijn gaan wonen. Tegelijk ook nog even tijd gehad om in Oxford rond te kijken en Stratford, waar William Shakespeare was geboren en geleefd had, daarna ook Londen bezocht en dat allemaal in een week tijd. De Eurotunnel passage was ook een ervaring opzich en vanuit Spanje toch weer zo'n 4000 km gereden heen en terug.

    Mijn onderschrift zal ik t.z.t wel aanpassen....
    Dit zal wel een aardig mooi roffeltje geven icm met de nodige paardjes op de wielen! Ik ben benieuwd!

    Nice ride btw!

  10. #11249
    peewie's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2006
    Posts
    627
    Kudos
    41
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Vanmorgen gemeld bij de bandenboer voor het uitlijnen van de audi en het balanceren van de velgen. Kreeg daar toch echt goed te zien dat de winterbanden (waar ik de hele zomer op wilde gaan doorrijden) echt aan het slijten waren. Vervolgens na het uitlijnen naar huis gereden om de velgen eens lekker de wassen/kleien en waxen, merkte ik onderweg dat de auto nu opeens flink naar rechts trok. Ik weer terug naar de bandenboer die toch echt t advies gaf om deze versleten winterbanden te vervangen(aangezien ze verkeerd zijn afgesleten (vandaar het uitlijnen). Dus smiddags om half 5 weer terug voor een nieuwe set banden. Michelin Pilot Sport 3 is het geworden... nou ik ben verliefd!! de auto rijd heerlijk het is een wereld van verschil! en ze
    staan ook nog een stuk beter!!.

    Laatst gewijzigd door peewie; 25-04-13 om 07:20.
    Audi A3 SB 1.8 TFSI S-tronic 2009
    Audi A3 1.8 TDI 1998 #exit
    Audi A4 B5 1.8 20v 1996 #exit

  11. #11250
    Reggy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2010
    Leeftijd
    47
    Posts
    15.475
    Kudos
    354
    Auto
    Audi S3
    Land
    Land

    Standaard Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peewie Bekijk Berichten
    Vanmorgen gemeld bij de bandenboer voor het uitlijnen van de audi en het balanceren van de velgen. Kreeg daar toch echt goed te zien dat de winterbanden (waar ik de hele zomer op wilde gaan doorrijden) echt aan het slijten waren. Vervolgens na het uitlijnen naar huis gereden om de velgen eens lekker de wassen/kleien en waxen, merkte ik onderweg dat de auto nu opeens flink naar rechts trok. Ik weer terug naar de bandenboer die toch echt t advies gaf om deze versleten winterbanden te vervangen(aangezien ze verkeerd zijn afgesleten (vandaar het uitlijnen). Dus smiddags om half 5 weer terug voor een nieuwe set banden. Michelin Pilot Sport 3 is het geworden... nou ik ben verliefd!! de auto rijd heerlijk het is een wereld van verschil! en ze staan ook nog een stuk beter!!.
    Daarom, nooit bezuinigen op het rubber, het is het enige kontact met de weg veel plezier met je nieuwe pilots.


    Sent from my iPad using Diesel
    S3 8V Limousine IbisWhite I Audi cabrio 2.6 V6 ming BLUEI Audi A3 8V Limousine S-Line 1.0 daytona GRAYI Audi A6 C6/4F L 3.0 TFSI V6 213kw 290 pk quattro BLACK I Audi S4 B6 Avant 4.2 V8 253kw 344pk quattro BLACK I Audi S4 B5 Avant 2.7 V6 195kw 320pk quattro BLACK ABT tuned I Audi A4 B6 Avant 1.9TDI 96kw H5 BLACK Hartog tuned

  12. #11251
    Ed5007's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2009
    Posts
    80
    Kudos
    7
    Auto
    Audi RS6

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bastet Bekijk Berichten
    Ik zie een dyno. Hoeveel? En.. IK WIL FILMPJES!





    Klopt, S4 B5 (2000) HP2 klauwen; ook geleverd op de C5 2.7T en 'dikker'. 321mm.
    Bedoelen jullie hier de rem klauwen en schijven? Die zijn origineel RS6 voor 365 mm met RS6 logo en achter 335 mm

    Zal kijken of ik een filmpje kan downloaden van de duno run
    MRC stage2 engine and gearbox map

  13. #11252

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ed5007 Bekijk Berichten
    Bedoelen jullie hier de rem klauwen en schijven? Die zijn origineel RS6 voor 365 mm met RS6 logo en achter 335 mm

    Zal kijken of ik een filmpje kan downloaden van de duno run
    Haha nee de klauwen die Tauremight postte. Jij hebt nog wat leukere . Heb ze ook overwogen, maar ben toen toch voor de Cayenne setup gegaan.

    FILMPJE!!
    Hobby: Hyundai Coupe GK FL met WIP 1.8T 20V AGU (A3) swap
    Lease: Peugeot E-208 GT Pack | Rouge Elixir | Full Option

  14. #11253
    Ed5007's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2009
    Posts
    80
    Kudos
    7
    Auto
    Audi RS6

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bastet Bekijk Berichten
    Haha nee de klauwen die Tauremight postte. Jij hebt nog wat leukere . Heb ze ook overwogen, maar ben toen toch voor de Cayenne setup gegaan.

    FILMPJE!!
    De koeling ventilator en de rondraaiende wielen, maken helaas een hoop lawaai op de voorgrond, waardoor de V8 biturbo en de full Milltek en 100 cell down pipes niet zo goed tot z'n recht komen.....maar als je goed luistert Ben ook geen geluidstechnicus, dus heb ik de video zo gelaten als ie is. Dit was de laatste dyno run, resultaat 541.3 PS en 886 Nm.
    MRC stage2 engine and gearbox map

  15. #11254
    emiel10's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2010
    Posts
    2.548
    Kudos
    86
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Dat is een lekkere bult pk's en dat koppel
    Audi A6 1.8TFSI Ultra Advance Sport S-line/VW Crosspolo 6R/VW Kever 1200 1970/VW T2 Westfalia
    Audi A3 8P SB 1.8TFSI Attraction B.eAudi TT 8N 1.8T coupe 225pk/350nm

  16. #11255
    audi89coupe's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2011
    Leeftijd
    43
    Posts
    287
    Kudos
    29
    Auto
    Audi Coupe
    Land
    Land

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Sow...das geen slechte score..541Pk en bijna 900Nm koppel :-)

    Zojuist de ruiten schoon gemaakt ivm de spuitnevel die er op zat, en een originele klopsensor gemonteerd op het blok.
    Nu maar afwachten of het probleem er uit is ;-)

  17. #11256
    rogek's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2005
    Leeftijd
    43
    Posts
    5.604
    Kudos
    49
    Auto
    Audi S4

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Vandaag het interieur van me daily eens goed onderhanden genomen.


    2013-04-25 17.45.01.jpg2013-04-25 17.45.07.jpg2013-04-25 17.45.28.jpg

    exterieur gaan we morgen of zaterdag doen (afhankelijk van het weer)
    Es gibt etwas, das noch mehr Spaß macht als ein Turbo. Zwei
    - '15 Toyota Auris Touring Sports 1.8 Hybrid Lease Pro
    - '99 Audi S4 Sedan LY7M MRC Mapped 362.8PK/561NM

  18. #11257

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Vandaag maar mee genomen naar me werk.
    En ff alle vloeistoffen gecontroleerd

  19. #11258

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2013
    Leeftijd
    48
    Posts
    10
    Kudos
    1
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    2 nieuwe voorbandjes fulway 225/40 18 rijd beter dan me ouwe merkloze bandjes 2 vlakke kanten erop noodstop gemaakt abs greep te laat in gevolg 2mm eraf stuiterde zo erg was niet meer normaal mee te rijden

  20. #11259
    A4FSI
    Guest

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Van merkloze banden overgestapt op een super merk lees ik. Goed gedaan man

  21. #11260
    Franky D
    Guest

    Standaard Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Fullway?? 😱 nog nooit van gehoord 😳, dus niet echt een merkband lijkt mij.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •