Pagina 582 van 1179 EersteEerste ... 824825325725785795805815825835845855865926326821082 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11.621 tot 11.640 van de 23572

Onderwerp: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

  1. #11621

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2013
    Posts
    47
    Kudos
    6
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bergmans Bekijk Berichten
    Ik zou het netjes terugbrengen naar hun.
    No worries, ligt klaar om morgen weer mee te geven als de auto gehaald word! Zo eerlijk ben ik wel

  2. #11622

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2013
    Leeftijd
    48
    Posts
    10
    Kudos
    1
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    vandaag apk geregeld voor me a4tje verwacht eigenlijk niks bijzonders
    na de olie beurt heeft de garage waar dat uitgevoerd werd verzuimd om de service indicatie te resetten met als gevolg dat me a4 20pk minder vermogen had
    dit systeem is een beveiligging van de vag groep om mechanische schade te voorkomen als ze dat gedaan hadden was ik misschien terug gekomen
    de garage waar ik me apk laat doen ( gegard groen broek op langedijk) kwam ermee 2 knopjes indrukken en klaar service beurt gereset en ineens is me a4 weer vlot en rap weer helemaal happy met me a4 xD

  3. #11623
    WVCA3's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2013
    Leeftijd
    30
    Posts
    3
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Hey,

    Ik heb gisteravond volledig m'n A3 met de hand gepolierd! Hij was al volledig gewassen de week voordien en aangezien hij nog niet op plaat staat heb ik me hier mee beziggehouden ^^
    Helaas is het resultaat niet zo opvallend als bij een donkerkleurige lak Maar 'k heb hem nog maar enkel in het kunstlicht gezien sinds het klaar is.





    Grtz, Wim

  4. #11624

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2011
    Leeftijd
    62
    Posts
    109
    Kudos
    6
    Auto
    Audi A4 Cabrio
    Land
    Land

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    De A 4 in Italië even afgespoten en met PB spray & wipe snel weer glimmend gemaakt.
    Was behoorlijk smerig door alle stoffige bergwegen hier.
    Everyday, thousands of innocent plants are killed by vegetarians. Help end the violence... Eat a steak today!

  5. #11625
    Coen Bergmans's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2008
    Leeftijd
    43
    Posts
    3.813
    Kudos
    163
    Auto
    Audi Q5
    Land
    Land

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Vandaag de lambdasonde achter de kat laten vervangen, bleek toch de oorzaak te zijn van sporadisch niet vloeiend doortrekken boven de 140km/h

    Leon / audiwereld had hem dinsdag uitgelezen en gereset, de volgende dag branden het motorstoringslampje toch weer en bleek bij uitlezen bij mijn garage hier dat het de lamda was.

    gelijk laten vervangen ivm de aankomende vakantie. nu geen storingen meer.
    Audi Q5 2.0TFSI S-Line Quattro JD Engineering 290pk / 430Nm


  6. #11626

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Weer een pakketje binnen vandaag voor de B6 binnen vandaag, Zimmermann Sport achterschijven! OEM blokken waren van de week al binnen. Nu eens kijken wanneer ik ze erop laat zetten. Nog over nagedacht om @Bastet om hulp te vragen voor montage, maar wil nog wat laten checken, dus dit maar gelijk mee laten doen dan. Eens zien of ik leuke zakelijke relatie (qua prijs/kwaliteit) kan opbouwen met de garage waar ik langs ga, zou mooi zijn voor de toekomst! Tip van @Marc R

    Laatst gewijzigd door sham27; 30-05-13 om 17:05.
    Audi A4 Avant (B6) 3.0 V6 Quattro S-Line '03 - Ebonyschwarz
    BMW 316i (F31) M-Sport '14 - Glacierzilver

  7. #11627
    Marc R's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2004
    Posts
    4.619
    Kudos
    145
    Land
    Land

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Hij heb het niet zomaar heel druk!

    2001 RS4 B5 mingblau
    A6 competition Bit-tdi Nardogrey (sold)
    RS6 4G my'16




  8. Ad
  9. #11628

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Marc R Bekijk Berichten
    Hij heb het niet zomaar heel druk!
    Haha, dan heb ik misschien pech komende tijd
    Audi A4 Avant (B6) 3.0 V6 Quattro S-Line '03 - Ebonyschwarz
    BMW 316i (F31) M-Sport '14 - Glacierzilver

  10. #11629

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Wat wil je checken dan?
    Hobby: Hyundai Coupe GK FL met WIP 1.8T 20V AGU (A3) swap
    Lease: Peugeot E-208 GT Pack | Rouge Elixir | Full Option

  11. #11630
    Rodelschwein's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2009
    Posts
    1.452
    Kudos
    56
    Auto
    Audi Q5
    Land
    Land

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Vandaag mijn luchtfilter vervangen, en ook mijn rechter aandrijfas binnen gekregen.
    Deze gaat er binnenkort onder .
    Audi A4 (B6) Avant 2.5 V6, S-Line, Mingblauw
    Audi Q5 (8R) 2.0 TFSI
    S-Line, Lavagrijs parel


  12. #11631

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rodelschwein Bekijk Berichten
    Vandaag mijn luchtfilter vervangen, en ook mijn rechter aandrijfas binnen gekregen.
    Deze gaat er binnenkort onder .
    Wat is er mis met je rechter aandrijfas?

    Zelf geklust?
    Audi A4 Avant (B6) 3.0 V6 Quattro S-Line '03 - Ebonyschwarz
    BMW 316i (F31) M-Sport '14 - Glacierzilver

  13. #11632

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sham27 Bekijk Berichten
    Weer een pakketje binnen vandaag voor de B6 binnen vandaag, Zimmermann Sport achterschijven! OEM blokken waren van de week al binnen. Nu eens kijken wanneer ik ze erop laat zetten. Nog over nagedacht om @Bastet om hulp te vragen voor montage, maar wil nog wat laten checken, dus dit maar gelijk mee laten doen dan. Eens zien of ik leuke zakelijke relatie (qua prijs/kwaliteit) kan opbouwen met de garage waar ik langs ga, zou mooi zijn voor de toekomst! Tip van @Marc R

    vet hoor. succes met de zuiger terug duwen haha ^^
    Alfa Romeo 159 2.4 JDTm.

  14. #11633

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderaudia4 Bekijk Berichten
    vandaag apk geregeld voor me a4tje verwacht eigenlijk niks bijzonders
    na de olie beurt heeft de garage waar dat uitgevoerd werd verzuimd om de service indicatie te resetten met als gevolg dat me a4 20pk minder vermogen had
    dit systeem is een beveiligging van de vag groep om mechanische schade te voorkomen als ze dat gedaan hadden was ik misschien terug gekomen
    de garage waar ik me apk laat doen ( gegard groen broek op langedijk) kwam ermee 2 knopjes indrukken en klaar service beurt gereset en ineens is me a4 weer vlot en rap weer helemaal happy met me a4 xD
    Gezien je showroom heb je een B6 A4. Nooooooo way dat die "20pk" verliezen als je de melding niet reset. Heb je die 20pk ook gemeten?

    Ik heb in al mijn jaren als Audi rijder (met of zonder service indicatie in 't display ) en onderzoeker nog nooit zoiets gehoord. Misschien kunnen de echte technische experts het tegendeel bewijzen, maar ook online is hier niets van te vinden. Alsof je mechanische schade oploopt omdat je een luchtfilter niet NU vervangt ipv over 500km.. onzin.
    Hobby: Hyundai Coupe GK FL met WIP 1.8T 20V AGU (A3) swap
    Lease: Peugeot E-208 GT Pack | Rouge Elixir | Full Option

  15. #11634
    peewie's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2006
    Posts
    627
    Kudos
    41
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Vandaag auto opgehaald van de blindeerboer. OEM look 35% doorlatendImageUploadedByTapatalk1369937910.595253.jpg
    ImageUploadedByTapatalk1369937937.848223.jpg
    Audi A3 SB 1.8 TFSI S-tronic 2009
    Audi A3 1.8 TDI 1998 #exit
    Audi A4 B5 1.8 20v 1996 #exit

  16. #11635

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tauremight Bekijk Berichten
    vet hoor. succes met de zuiger terug duwen haha ^^
    Met de blote handjes..

    Nee, als je t zelf gaat doen zijn tools wel handig he. Jullie hebben uitgebreide ervaring met remmen toch
    Audi A4 Avant (B6) 3.0 V6 Quattro S-Line '03 - Ebonyschwarz
    BMW 316i (F31) M-Sport '14 - Glacierzilver

  17. #11636
    MVR's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2011
    Posts
    1.312
    Kudos
    250
    Auto
    Audi Cabrio
    Land
    Land

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Vandaag nog maar eens een poging gedaan om mijn achteruitrij lichten te maken. Heb eerst de kabelboom maar eens onder anden genomen. Dit was al een grote puinhoop, waarschijnlijk door de vorige eigenaar. In de kabelboom zaten een paar kleine draadbreukjes in, maar gaf geen storingen. Lampjes en fittingen verwisseld. Geen verbeteringen. Voltmeter toch nog maar eens erbij gehaald. Geeft geen stroom door naar de fittingen. Laatste stuk ( vanaf de stekkers in de kofferbak) dus geen problemen. Morgen , bij droog weer, maar eens de achterbank en bekleding demonteren en daar alles checken op breuk. Moet toch ergens zitten
    I want to die peacefully in my sleep, like my grandfather.. Not screaming and yelling like the passengers in his car.
    Audi c@briolet 2.8 V6

  18. #11637

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MVR Bekijk Berichten
    Vandaag nog maar eens een poging gedaan om mijn achteruitrij lichten te maken. Heb eerst de kabelboom maar eens onder anden genomen. Dit was al een grote puinhoop, waarschijnlijk door de vorige eigenaar. In de kabelboom zaten een paar kleine draadbreukjes in, maar gaf geen storingen. Lampjes en fittingen verwisseld. Geen verbeteringen. Voltmeter toch nog maar eens erbij gehaald. Geeft geen stroom door naar de fittingen. Laatste stuk ( vanaf de stekkers in de kofferbak) dus geen problemen. Morgen , bij droog weer, maar eens de achterbank en bekleding demonteren en daar alles checken op breuk. Moet toch ergens zitten
    Schakelaar op de versnelingsbak?

  19. #11638
    MVR's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2011
    Posts
    1.312
    Kudos
    250
    Auto
    Audi Cabrio
    Land
    Land

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chris80 Bekijk Berichten
    Schakelaar op de versnelingsbak?
    Tja, met Etka kom ik er niet uit, zal wel aan mij liggen. Destijds ook al eens hier op het forum gevraagd, maar geen duidelijke plekken. Het betreft een 2.8 V6 automaat cabrio uit 93. Ik werk rustig van achter naar voor. Is meteen de bedrading weer een beetje op orde en alles gecheckt

    Voordeel nu is wel dat ik nu 2 mistlampen achter heb
    I want to die peacefully in my sleep, like my grandfather.. Not screaming and yelling like the passengers in his car.
    Audi c@briolet 2.8 V6

  20. #11639

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MVR Bekijk Berichten
    Voordeel nu is wel dat ik nu 2 mistlampen achter heb
    Beter 2 dan geen

  21. #11640

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2013
    Leeftijd
    48
    Posts
    10
    Kudos
    1
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    b6 heeft 4 computers motor manedgement dashboard en nog 2 waar ik de benamingen niet van weet
    alles zit aan elkaar verbonden
    enige nadeel is dat als je olie ververst en je service lampje aan blijft staan je dashboard eigenlijk een fout signeaal afgeeft en de motormanedgement zegt van oke 20 pk minder om de draaiende delen te beschermen aangezien je dashboard aangeeft dat er geen verse olie in zit terwijl dat wel het geval is
    bij de b6 moet je het contact aandoen de knop met het sleuteltje ingedrukt houden totdat er dag maand en km tot nieuwe service oplicht dan druk je 1 x op het meest rechtse knopje en klaar gereset
    ik ben vandaag naar duitsland geweest en ik merkte op das autobahn wel degelijk verschil me top was op de teller 215km denk dat ik z'n 195 a 200 echte km topsnelheid heb de afgelopen 3 weken dat ik in duitsland reed kwam ik met veel moeite net boven de 175 a 180km

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •