Pagina 618 van 1178 EersteEerste ... 1185185686086146156166176186196206216226286687181118 ... LaatsteLaatste
Resultaten 12.341 tot 12.360 van de 23546

Onderwerp: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

  1. #12341
    Franky D
    Guest

    Standaard Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RS197768 Bekijk Berichten
    Vanochtend een rondje nederland gedaan om de A6 even te laten vertroetelen in Alkmaar. Was weer top service en zo klaar. Vanavond word de auto nog even gewassen en vervolgens gaat de auto in rustte. Dan zal deze slechts nog 1 keer in de 3 weken een weekje buiten komen. En niet eens door mij bereden worden. Helaas is het niet anders. Hopelijk mag ik over een jaar zelf weer achter het stuur kruipen.
    Nog bedragen open staan dan bij het CJIB?? 😁😂😎


    Sent from my Nokia 3310 using Tapatalk 😁

  2. #12342
    A6SurveillanceDriver Raza's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2009
    Leeftijd
    38
    Posts
    1.255
    Kudos
    46
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard

    Gisteren besteld en betaald en vandaag is de Koerier langsgekomen met de verwachte regelapparaat voor achteruitrijcamera . Nu nog een camera en kabelboom dan kan ik het laten inbouwen door @Leon. Can't wait

    image-2358130957.jpg

    Sent from my iPhone using Forum Runner
    Audi A6 3.0TDI quattro Hartog Tuned

  3. #12343
    Blue Whale's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2011
    Leeftijd
    60
    Posts
    1.365
    Kudos
    46
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Franky D Bekijk Berichten
    Nog bedragen open staan dan bij het CJIB?? 


    Sent from my Nokia 3310 using Tapatalk 
    @Franky D Je gaat teveel van jezelf uit...

    Deze meneer heeft al summier toegelicht wat de reden is:

    http://www.audiforum.nl/forum/algeme...ml#post1436370
    Audi A6 Avant 3.0 TFSI Quattro S-tronic Hartog Tuned Mijn voorsteltopic
    Voorheen: 2011-2016 B7 Limo 2.0TFSI Quattro Tiptronic

  4. #12344
    Blue Whale's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2011
    Leeftijd
    60
    Posts
    1.365
    Kudos
    46
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Ik kan mijn eigen bericht niet editen, wilde er nog aan toevoegen: Beterschap @RS197768.
    Audi A6 Avant 3.0 TFSI Quattro S-tronic Hartog Tuned Mijn voorsteltopic
    Voorheen: 2011-2016 B7 Limo 2.0TFSI Quattro Tiptronic

  5. #12345
    Franky D
    Guest

    Standaard Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Hey, zo heb ik t dus niet bedoeld.
    Wist niet dat persoon in questie ziek was, wat natuurlijk KUT is aangezien auto stil gezet moet worden voor langere tijd.
    In ieder geval beterschap voor die persoon.

    Wat betreft mijn fanmail van CJIB, ik betaal ze gewoon, dezelfde dag nog en heb dan dus ook niets open staan 😉.
    Ik rijd altijd te hard en zeur dan ook niet over boetes zoals anderen dat doen hier.



    Sent from my Nokia 3310 using Tapatalk 😁


  6. #12346
    jeroenbreuer's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2010
    Leeftijd
    40
    Posts
    1.151
    Kudos
    27
    Auto
    Audi 100
    Land
    Land

    Standaard Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Vandaag de gezinsbak eens laten staan en met de Audi 100 naar mijn werk gegaan!

    Toch mooi tussen al die zwart/grijze leasebakken (Passat/A4/Insignia) een rode joekel!



    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Laatst gewijzigd door jeroenbreuer; 30-07-13 om 19:36.
    Audi 100 2.0i 85kw basis '86
    "Vorsprung durch technik"

    Saab 9-3 LPT S CombiCoupe
    " Born from Jets"

  7. #12347
    HD1's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2008
    Leeftijd
    64
    Posts
    20.524
    Kudos
    285
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    @Franky D : let aub op je taal gebruik. dank je.
    A6 Avant 3.0 TDI 4F Austerngrau, A6 Avant 3.0 TDI BiT 4G Dakota S4 ​Avant B9 Tangorood.

  8. Ad
  9. #12348
    RS197768's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2010
    Leeftijd
    46
    Posts
    600
    Kudos
    13
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Iedereen dank. En idd het is wegens ziekte. "Stilzetten" (auto zal per 3 weken een weekje buiten komen maar niet door mij) is in het geval van de ziekte een vereiste binnen de wetgeving. Het is vooralsnog voor een jaar. Maar afhankelijk van het verloop van het ziektebeeld kan dit nog verlengd worden. Ziekte in dit geval is (nog geen 100% diagnose maar op basis van symptoon onderzoek voor meer dan 75% zekerheid) epilepsie. Eea is nog lastig te bevatten. Je leven staat toch als het ware op zijn kop aangezien je behoorlijk in vrijheid beperkt gaat worden en je al je reizen anders moet gaan bekijken. Je dagelijkse woon-werk verkeer (in mijn geval ook nog de zorg voor een 24 uurs dienst voor datacentrum op een afgelegen lokatie) tot bezoek aan de familie of dagjes weg. Het gemak en de vanzelfsprekendheid waarmee je de auto pakt om dingen te doen valt weg. Zelfs de boodschappen mogen nu op de fiets of te voet gedaan worden. Er zeiden al mensen dan verkoop je toch de auto. Je hebt hem toch niet nodig. Maar dat is me een barriere te ver. Ik houd van die auto en zie na al die tijd nog maar eens een goede terug te vinden die je door en door kent. Nu kan ik hem nog steeds bewonderen in de garage Smachten tot de dag dat ik hem weer uit mag laten
    Laatst gewijzigd door RS197768; 30-07-13 om 20:25.
    Audi A4 Avant (B7) 3.0TDI Quattro Advance 2007 s-line
    Audi A6 Avant (C5) 2.5TDI (132kw) Quattro Exclusive Sport 2003

  10. #12349
    HJR
    Guest

    Standaard Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RS197768 Bekijk Berichten
    Iedereen dank. En idd het is wegens ziekte. "Stilzetten" (auto zal per 3 weken een weekje buiten komen maar niet door mij) is in het geval van de ziekte een vereiste binnen de wetgeving. Het is vooralsnog voor een jaar. Maar afhankelijk van het verloop van het ziektebeeld kan dit nog verlengd worden. Ziekte in dit geval is (nog geen 100% diagnose maar op basis van symptoon onderzoek voor meer dan 75% zekerheid) epilepsie. Eea is nog lastig te bevatten. Je leven staat toch als het ware op zijn kop aangezien je behoorlijk in vrijheid beperkt gaat worden en je al je reizen anders moet gaan bekijken. Je dagelijkse woon-werk verkeer (in mijn geval ook nog de zorg voor een 24 uurs dienst voor datacentrum op een afgelegen lokatie) tot bezoek aan de familie of dagjes weg. Het gemak en de vanzelfsprekendheid waarmee je de auto pakt om dingen te doen valt weg. Zelfs de boodschappen mogen nu op de fiets of te voet gedaan worden. Er zeiden al mensen dan verkoop je toch de auto. Je hebt hem toch niet nodig. Maar dat is me een barriere te ver. Ik houd van die auto en zie na al die tijd nog maar eens een goede terug te vinden die je door en door kent. Nu kan ik hem nog steeds bewonderen in de garage Smachten tot de dag dat ik hem weer uit mag laten
    rot voor je.... sterkte man! ik hoop dat de epilepsie snel onder controle is en je weer mag tuffen...


    Sent from my iPad using Tapatalk HD

  11. #12350
    Remi66's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2011
    Posts
    14.243
    Kudos
    460
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Sterkte en beterschap.

    En dat je weer snel mag audi rijden.
    1e Audi A3 1.9 TDI 90 pk 1997- 2013
    2e Audi A3 2.0 TDI 150 pk 2013 - 2023 Hartog tuned.
    3e
    Audi A4 2.0 TFSI 204 pk Avant Quattro + Performance plus + S line 2023 -
    In bezit van originele Vagcom en VagCan Pro kabel
    ,
    regio Apeldoorn, remi4x at gmail.com

  12. #12351
    vfrdreamer's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2006
    Leeftijd
    52
    Posts
    121
    Kudos
    6
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Vandaag een handtekening gezet onder het koopcontract . Nog een klein
    Weekje en dan trotse eigenaar van een a4avant bj 2009 proline

  13. #12352
    Reboq's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2012
    Posts
    2.183
    Kudos
    375
    Auto
    Audi R8
    Land
    Land

    Standaard Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    @RS197768 heel veel sterkte met je herstel, en dat je maar snel zelf je Audi kunt uitlaten!
    Audi R8 2014 + Audi S8 2012 + Audi Q8 2023 + Audi A1 2019

    VagCom VCDS II origineel + Vag Can Pro locatie Tilburg Mail: VCDS@REBOQ.COM

  14. #12353
    Franky D
    Guest

    Standaard Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HD1 Bekijk Berichten
    @Franky D : let aub op je taal gebruik. dank je.
    Ja Pa!!!!!!

  15. #12354

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    @RS197768 heel veel beterschap. Idd erg lastig. Maar mooi je voornemen en eerste daden om de A6 te vertroetelen en aan te houden en dan straks weer zelf aan het stuur
    ▀▄▀▄▀▄ Audi Q4 e-tron 40 S Competition
    ▀▄▀▄▀▄ Audi TT Roadster 3.2 DSG MK1

  16. #12355
    Franky D
    Guest

    Standaard Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HD1 Bekijk Berichten
    @Franky D : let aub op je taal gebruik. dank je.
    Ps, was een afkorting voor, Kwalitatief Uitermatend Teleurstellend 😉
    Maar ik zeg/schrijf gewoon zoals ik denk, recht voor z'n raap, kan voor sommige hard aankomen, zo ben ik nu eenmaal.
    Maar goed, punt!!!

  17. #12356

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Franky D Bekijk Berichten
    Ps, was een afkorting voor, Kwalitatief Uitermatend Teleurstellend 😉
    Maar ik zeg/schrijf gewoon zoals ik denk, recht voor z'n raap, kan voor sommige hard aankomen, zo ben ik nu eenmaal.
    Maar goed, punt!!!
    Als iets kut is, dan mag je dat wat mij betreft gewoon zeggen hoor. 't Is niet zo dat we hier met een stelletje kleinzerige 8-year-olds zitten. Vloeken en schelden is één ding, maar iets bij de naam noemen mag imo best.

    Dus, als iets gewoon klote is, dan is dat gewoon zo. Kut met peren zeg maar. Als 't nou je hele trend van reageren was - soit, maar dat is niet zo

    @RS197768: sterkte, 't is een rotziekte.
    Hobby: Hyundai Coupe GK FL met WIP 1.8T 20V AGU (A3) swap
    Lease: Peugeot E-208 GT Pack | Rouge Elixir | Full Option

  18. #12357
    Arnout's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2004
    Leeftijd
    49
    Posts
    1.431
    Kudos
    35
    Auto
    Audi RS2
    Land
    Land

    Standaard Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    @RS197768: Sterkte de komende tijd, ik kan me moeilijk voorstellen hoe dat is. Is je rijbevoegdheid in zo'n geval dan altijd voor minimaal een jaar ontzegt of hangt dat nog af van de diagnose of behandeling?
    1991 Audi 80 1.6, 1994 Audi Avant RS2
    Leasert: nu: 2018 Hyundai Ionic Electric; ex: 2013 Chevrolet Volt LTZ, 2009 Audi A3 SB 1.4T

  19. #12358
    RS197768's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2010
    Leeftijd
    46
    Posts
    600
    Kudos
    13
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Arnout Bekijk Berichten
    @RS197768: Sterkte de komende tijd, ik kan me moeilijk voorstellen hoe dat is. Is je rijbevoegdheid in zo'n geval dan altijd voor minimaal een jaar ontzegt of hangt dat nog af van de diagnose of behandeling?
    De letter van de wet zegt dat je minimaal een jaar aanvalsvrij moet zijn. Al is eea wel vreemd in de wet opgenomen. Aangezien er geen officieële meldingen gemaakt worden bij CBR. Maar de eigen verklaring die je invult bij behalen rijbewijs etc zijn er 2 vragen die in geval van epilepsie met ja beantwoord moeten worden en je gekeurd moet worden. Je kunt dus praktisch doorrijden maar bij een ongeval kan het hele nare gevolgen hebben. Dan is de wet leidend ondanks dat nergens een vinkje staat bij rijbevoegdheid ingetrokken. Je bent dus ook behoorlijk op jezelf aangewezen om dus daarin te voldoen. Zeker nu er meer onderzoek naar gedaan worden en de uitspraak dat het met zeer ruime marge op de symptoon bestrijding duidt op epilepsie heb ik dus ook voor mezelf de keuze gemaakt gehoor te geven aan de wet. Ik ben verstokt autorijder. Zit in hart en nieren en het doet me pijn en ik kan de gevolgen niet goed overzien (nog niet althans). Maar soms moet je dingen doen in belang van het grotere geheel dus vandaar. Nadeel is wel. Als ik nu over 6 maanden een aanval krijg dan gaat het jaar opnieuw tellen. Dus als err nu niks meer gebeurt kan ik over jaar gewoon rijden. Maar het kan best zijn dat ik met 24 uur nog een aanval krijg en dan gaat het over 24 uur weer een jaar tellen. Al met al vervelende materie maar ik ga me er wel doorheen slaan. Ik zal wel moeten. Nu is het de auto die aan de kant gezet word. Maar als je dieper gaat speuren kan het ook op andere vlakken nog problemen gaan geven. Medische keuringen voor een hypotheek bijvoorbeeld kan het een probleem opleveren. Het is dus eigenlijk gewoon allemaal afwachten wat je tegenkomt en wat daadwerkelijk een belemmering gaat zijn. Veel is dus een groot vraagteken. Iig nogmaals iedereen bedankt voor de reacties.
    Audi A4 Avant (B7) 3.0TDI Quattro Advance 2007 s-line
    Audi A6 Avant (C5) 2.5TDI (132kw) Quattro Exclusive Sport 2003

  20. #12359
    sdekoning's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2010
    Leeftijd
    42
    Posts
    648
    Kudos
    40
    Auto
    Audi A5 Coupé

    Standaard Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    @RS197768: veel beterschap gewenst. Ik kan me goed voorstellen dat je je Audi wil houden de komende periode: Het geeft je toch de gedachte aan mobiliteit en vrijheid. En waag het niet je activiteiten hier op't forum te minderen! :-)
    3.0TDI QUATTRO 201kW/600Nm Hartog Tuned

  21. #12360
    HD1's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2008
    Leeftijd
    64
    Posts
    20.524
    Kudos
    285
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    @RS197768, veel sterkte !
    A6 Avant 3.0 TDI 4F Austerngrau, A6 Avant 3.0 TDI BiT 4G Dakota S4 ​Avant B9 Tangorood.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •