Pagina 913 van 1179 EersteEerste ... 4138138639039099109119129139149159169179239631013 ... LaatsteLaatste
Resultaten 18.241 tot 18.260 van de 23572

Onderwerp: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

  1. #18241

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Reggy Bekijk Berichten
    Wow, jij bent niet bang

    Ik had ook idd het slotboutje besteld..
    Idd niet bang.. En dan maar hopen dat ze niet gefrustreerd raken en die schroevendraaier even in je interieur zetten.
    Audi A4 Avant (B6) 3.0 V6 Quattro S-Line '03 - Ebonyschwarz
    BMW 316i (F31) M-Sport '14 - Glacierzilver

  2. #18242

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2008
    Posts
    511
    Kudos
    1
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Vandaag een setje originele Audi A8 dakdragers gescoord. En voor weinig! Oké, zonder sleutel dan, maar volgens de dealer kan deze gewoon (bij)besteld worden.

    Audi dakdragers.JPG
    Audi 80 CD Turbo diesel / Audi 80 1.8 S / Audi 100 2.3 E 1994 / Audi A6 Avant 2.5 TDI 1997 / Audi A6 Avant 3.0 V6 quattro Tiptronic 2001 / Audi A8 3.7 V8 quattro Tiptronic 2003 / Audi A3 SB 1.8 TFSI Ambition, DSG 2007 / BMW 523I Executive 2011

  3. #18243
    robasto's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2014
    Posts
    5.114
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q3
    Land
    Land

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Schade gereden op de A2.
    Inschattingsfoutje in de file; ik geef iets gas en de persoon voor mij remt net een beetje af.
    Beetje lakschade aan de bumper, die verder gelukkig niet gescheurd o.i.d. is, en een kapot 'roostertje' bij de mistlamp.
    Dit nadeel heeft als voordeel dat de steenslag straks weer mooi is bijgewerkt.
    The desire to know is natural to all good people.

  4. #18244
    Opuske
    Guest

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Niet vandaag maar wel gisteren een ritje naar @draadloos gedaan om een Dension 500 over te nemen en erin te laten zetten
    Kratje bier erbij voor de goede hulp.

    Had gisteren nog wel wat problemen met die dension maar dat heb ik ondertussen opgelost door een nieuwe kabel te steken want die erbij was was toch wel een beetje ruk ondertussen......
    En omdat er nog versie 1.05 opstond heb ik het maar gelijk een upgrade naar 2.22 gegeven en nu doet hij het dus super zonder foutmeldingen

    Op de terugweg ondervonden dat ik mijn geldbeugel op het dak van de auto was vergeten en die was natuurlijk eraf gevlogen bij het vertrekken.
    Kom draadloos ook niet meer bereiken en hij was ook niet meer thuis blijkbaar..... maar gelukkig was er een eerlijke nederlander die het had gezien en hem bij me afleverde toen ik weer op de parking aldaar kwam aangereden.
    Deze brave man dan ook maar ff een vindersloon aangeboden en wonder boven wonder wou deze brave man die niet aannemen wat toch wel zeer onnederlands is heh hahaha.
    Eerlijkheid boven alles zei die en voor een beloning moet je het niet doen dus.
    Laatst gewijzigd door Opuske; 23-06-15 om 15:37.

  5. #18245
    TyCorZ's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2013
    Leeftijd
    41
    Posts
    3.909
    Kudos
    106
    Land
    Land

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door robasto Bekijk Berichten
    Schade gereden op de A2.
    Inschattingsfoutje in de file; ik geef iets gas en de persoon voor mij remt net een beetje af.
    Beetje lakschade aan de bumper, die verder gelukkig niet gescheurd o.i.d. is, en een kapot 'roostertje' bij de mistlamp.
    Dit nadeel heeft als voordeel dat de steenslag straks weer mooi is bijgewerkt.
    Vervelend zeg! Maar ja, geen nadeel zonder een voordeel!
    Vanaf september 2017 – heden: - Seat Ateca Xcellence 1.4 TSI 150 pk (geen Audi maar prima auto!)
    Van juli 2013 t/m september 2017: - Audi A3 SB 1.4 TFSI 8V Ambition Pro Line –


  6. #18246

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    M'n airco loopt al jaren elke paar maanden leeg (de afdichting tussen slang en condensor lekt een beetje, maar om te vervangen moet de voorkant er weer af; ergo, geen zin in), dus al regelmatig vul ik 'm eens bij. Na de lekkere dagen de laatste tijd was 't toch wel weer eens lekker, dus, mannetje laten komen en af laten persen. Ging, zoals verwacht, weer vlot en prima (de boel loopt leeg tot ca 4 tot 5 bar ipv 7-9 bar, dus koelen doet-ie niet, maar smeren etc. nog wel).

    Na het vullen even testen.. Niets. SH*T. Toch pomp kapot? VCDS er bij gepakt: N280 open or short to ground. De N280 is de duty cycle valve van de AC compressor (zodat de pomp maar op 10% draait als-ie op temperatuur is, bijvoorbeeld), en is een integraal deel van de pomp: je kan 'm niet los vervangen. Ik balen - pomp kapot. Temeer omdat het ECON lampje keurig uit ging dacht ik deze keer niet aan wat ik 2,5 jaar terug had: een kapotte stekker op de N280.

    Koppig als ik ben toch maar even gekeken; auto op de brug, bodemplaat er af, en wat ziet ik?

    WP_20150624_002.jpg

    Ja, die doet het niet meer nee...

    Het is een bekend probleem dat bij de 8E's de kabel naar de N280 wat te kort is, waardoor ze vaker stuk gaan (dat was de vorige keer ook zo). Maar zo clean doormidden? Zal wel ergens tussen zijn gekomen bij een drempel of zo. Ik heb de kabels met 30cm verlengd en soepel in een knoopje gelegd en weer vastgezet. Auto gestart, BAM!, koude lucht.

    Dodged a friggin' bullet again there. Count your blessings!
    Hobby: Hyundai Coupe GK FL met WIP 1.8T 20V AGU (A3) swap
    Lease: Peugeot E-208 GT Pack | Rouge Elixir | Full Option

  7. #18247
    FalleN's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2011
    Leeftijd
    33
    Posts
    3.124
    Kudos
    197
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Niet alles is zo erg als het op het eerste gezicht lijkt S haha

  8. Ad
  9. #18248
    draadloos
    Guest

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Opuske Bekijk Berichten
    Niet vandaag maar wel gisteren een ritje naar @draadloos gedaan om een Dension 500 over te nemen en erin te laten zetten
    Kratje bier erbij voor de goede hulp.

    Had gisteren nog wel wat problemen met die dension maar dat heb ik ondertussen opgelost door een nieuwe kabel te steken want die erbij was was toch wel een beetje ruk ondertussen......
    En omdat er nog versie 1.05 opstond heb ik het maar gelijk een upgrade naar 2.22 gegeven en nu doet hij het dus super zonder foutmeldingen

    Op de terugweg ondervonden dat ik mijn geldbeugel op het dak van de auto was vergeten en die was natuurlijk eraf gevlogen bij het vertrekken.
    Kom draadloos ook niet meer bereiken en hij was ook niet meer thuis blijkbaar..... maar gelukkig was er een eerlijke nederlander die het had gezien en hem bij me afleverde toen ik weer op de parking aldaar kwam aangereden.
    Deze brave man dan ook maar ff een vindersloon aangeboden en wonder boven wonder wou deze brave man die niet aannemen wat toch wel zeer onnederlands is heh hahaha.
    Eerlijkheid boven alles zei die en voor een beloning moet je het niet doen dus.
    Wow.. gelukkig dat je die toch gevonden hebt.. Ik lag inmiddels al op bed, moeten er hier beide altijd vroeg uit, en dan gaat alles op stil..

  10. #18249
    Opuske
    Guest

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door draadloos Bekijk Berichten
    Wow.. gelukkig dat je die toch gevonden hebt.. Ik lag inmiddels al op bed, moeten er hier beide altijd vroeg uit, en dan gaat alles op stil..
    Ja die man was met de hond aan het wandelen en die had ons ervoor daar al zien staan toen we nog bezig waren.
    Dus toen ik daar terug aankwam herkende hij de auto en aangezien het een belgische auto is en ikzelf belg ben was het net zoals 1+1=2 voor hem

    Ps: ondertussen 32gb aan mp3tjes erop gezet en alles mooi in mapjes en dat gaat wel lekker zo
    Gelijk ook maar alle cd's uit de wisselaar gehaald en overgezet op de usb.
    Laatst gewijzigd door Opuske; 25-06-15 om 09:26.

  11. #18250
    draadloos
    Guest

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Opuske Bekijk Berichten
    Ja die man was met de hond aan het wandelen en die had ons ervoor daar al zien staan toen we nog bezig waren.
    Dus toen ik daar terug aankwam herkende hij de auto en aangezien het een belgische auto is en ikzelf belg ben was het net zoals 1+1=2 voor hem

    Ps: ondertussen 32gb aan mp3tjes erop gezet en alles mooi in mapjes en dat gaat wel lekker zo
    Gelijk ook maar alle cd's uit de wisselaar gehaald en overgezet op de usb.
    Wisselaar is alleen nog handig voor mmi update's ;-)

  12. #18251
    VosS4
    Guest

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Vandaag (einde middag) maar eens de Lord of the Rings gewassen na 2 weekeinden wegens drukte te hebben overgeslagen....je wordt direct gestraft bij de velgen....
    Maar weer keurig nieuw gekregen....na bedacht te hebben nooit meer een week overslaan....
    Voor de kenners....afgespoten, en gewassen met Meguiars Gold class met 2- emmer systeem, afgedroogd met 2 water magnets en toen weer veilig binnen gezet .

  13. #18252

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door VosS4 Bekijk Berichten
    Maar weer keurig nieuw gekregen....na bedacht te hebben nooit meer een week overslaan....
    Daarom maak ik altijd tijd om even de velgen te doen. Weer of geen weer
    ▀▄▀▄▀▄ Audi Q4 e-tron 40 S Competition
    ▀▄▀▄▀▄ Audi TT Roadster 3.2 DSG MK1

  14. #18253
    VosS4
    Guest

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FASt Bekijk Berichten
    Daarom maak ik altijd tijd om even de velgen te doen. Weer of geen weer
    Normaal ik ook echt elke weekeinde...echter door belachelijke planning van mijn vrouw....kwam ik er echt niet an toe...maar ach na zo vies weer zo schoon geeft ook een kick...

  15. #18254
    Ronald Alexander Uhl's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2009
    Leeftijd
    40
    Posts
    582
    Kudos
    10
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Van binnen en buiten gecleaned
    image.jpgimage.jpg
    A3 Limousine 2.0 TDI S Line edition [2018-heden]
    A3 Sportback 2.0 TDI Pro Line S [2014-2018] | A3 Sportback 1.6 TDI Attraction Pro Line Business [2011-2014] |
    A3 Sportback 2.0 TDI Ambition Pro-Line [2008-2011]

  16. #18255
    robasto's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2014
    Posts
    5.114
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q3
    Land
    Land

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Puik werk verricht Ronald.
    Het LV-portier weerspiegelt prachtig de velg.
    Chapeau!
    The desire to know is natural to all good people.

  17. #18256

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2014
    Leeftijd
    57
    Posts
    15
    Kudos
    0
    Auto
    Audi 80

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Gisteren m'n 26 jaar oude 80 B3 grote beurt laten geven en meteen een verse apk erop, na vervangen van de remblokken voor weer voor een jaar goedgekeurd.

  18. #18257
    Coen Bergmans's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2008
    Leeftijd
    43
    Posts
    3.813
    Kudos
    163
    Auto
    Audi Q5
    Land
    Land

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    vandaag beide xenon lampen vervangen door nieuwe Philips D3S lampen, is weer optimaal licht!
    Audi Q5 2.0TFSI S-Line Quattro JD Engineering 290pk / 430Nm

  19. #18258
    AudiBlackPanther's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2010
    Leeftijd
    42
    Posts
    4.167
    Kudos
    22
    Auto
    Audi R8
    Land
    Land

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bergmans Bekijk Berichten
    vandaag beide xenon lampen vervangen door nieuwe Philips D3S lampen, is weer optimaal licht!
    Je had ze beter voor de D3S 5000k lampen van Osram kunnen vervangen. Dan heb je ineens 2x zoveel 'optimaal' licht. 😉

    Zie hier dimlicht:
    ImageUploadedByTapatalk1435452951.885683.jpg

    En grootlicht:
    ImageUploadedByTapatalk1435452993.689313.jpg
    Audi RS e-tron GT (646pk/830nm) Daily Driver | Audi R8 4S 5.2 v10 Plus (650pk/600nm RON102) PlayToy |
    VAGcoding.NL / .BE (codings, updates, verlagingen & retrofits)


  20. #18259
    Jacob Lamberts's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2012
    Posts
    795
    Kudos
    35
    Auto
    Audi A1

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    heb toch maar een nieuwe Gril besteld
    ben erg benieuwd
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    • Bestandstype: jpg rs1.jpg (156,6 KB, 43 keer bekeken)
    • Bestandstype: jpg rs2.jpg (121,1 KB, 44 keer bekeken)
    https://www.facebook.com/jacob.lamberts
    https://www.facebook.com/mijn.audi.a1

  21. #18260
    Coen Bergmans's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2008
    Leeftijd
    43
    Posts
    3.813
    Kudos
    163
    Auto
    Audi Q5
    Land
    Land

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    @JockJam. Je hebt gelijk daar heb ik niet meer aan gedacht. Maar ben tevreden over de Philips die er nu in zitten.
    Audi Q5 2.0TFSI S-Line Quattro JD Engineering 290pk / 430Nm

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •