Nieuwe accu besteld omdat hij niet meer wilde starten en laden.
Nieuwe accu besteld omdat hij niet meer wilde starten en laden.
Bij de A5 rechts een nieuwe Xenon moeten steken (ging steeds na 1 min weer uit).
Na het interieur van de A5 op de poetsmeeting in Kampen te hebben gedaan: leer schoongemaakt en conditioned met Gliptone en het kunststof met PB Natural Look, was vandaag de A3 aan de beurt voor exact dezelfde behandeling. Kunnen ze er weer een half jaartje tegen.
Toch maar de winterbanden
IMG_2873.jpg IMG_2874.jpg IMG_2875.jpg IMG_2878.jpg
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Heb er niet direct verstand van, maar is zoveel mm gewoon straffeloos te doen? Heeft dat nergens negatieve impact? Bijv. op rijgedrag, comfort, ruimte voor sneeuwkettingen, etc.? Ben overigens straks wel nieuwsgierig naar een vóór en na foto.
Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
Ik vind dat ze wel iets naar beneden mag. Ik heb al H&R verlagingsveren liggen in de garage. Is het te laag dan komen er andere onder.Screenshot_20191130-185006.jpg
Ja, het is de tijd van t jaar dus ook maar even de winterslofjes opgezocht. Eigenlijk was het van de nood een deugd maken.
Afgelopen dinsdag moest ik s morgens vroeg naar België. Na een paar 100 meter rijden voelde het stuurgedrag raar. Checken en ja hoor, lekke band. Balen, donker, regen en een net pak aan. Toch maar voorzichtig doorgereden naar het ca 4km verder gelegen onbemande tankstation. Onder de overkapping en met voldoende licht het thuiskomertje geplaatst. Maar ja, vervolgens iets van 200km sturen met een dik 7jr oude band waar je maar 80 mee mag.
Geen tijd om naar de garage te gaan in de dagen daarna.
Dus vandaag gelijk (ook) aan de slag met het winterrubber. Het thuiskomertje was zo verwisseld, maar daarna ... Van de 3 resterende wielen waren bij 2 daarvan de slotbouten met geen meter los te krijgen. Zelfs met een stukje pijp op de kruissleutel als extra hefboom, wilden ze niet loskomen. Thuiskomer teruggeplaatst om niet met 2 verschillende velggroottes rond te rijden.
Komende donderdag krijgt de auto zijn periodieke beurt. Dan mag/moet de garage zich hier maar eens mee bezig houden.
Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
bouten vergeten het draad met kopervet in te smeren ? (doe ik altijd met de wissel)
Ik heb geleerd omdat niet te doen, wel regelmatig de schroefdraad schoonmaken
Verstuurd vanaf mijn SM-T830 met Tapatalk
1e Audi A3 1.9 TDI 90 pk 1997- 2013
2e Audi A3 2.0 TDI 150 pk 2013 - 2023 Hartog tuned.
3e Audi A4 2.0 TFSI 204 pk Avant Quattro + Performance plus + S line 2023 -
In bezit van originele Vagcom en VagCan Pro kabel, regio Apeldoorn, remi4x at gmail.com
Auto opgehaald van zijn 210k beurtje. Geen al te gekke zaken, maar wordt desalniettemin een fikse rekening. Zomervelgen niet allemaal helemaal rond meer, 4 versleten bandjes, paar restyl puntjes, ovaal uitgesleten wiel bevestiging aan draagarm etc. Dit soort zaken tikken wel door op de factuur.
Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
What to do while the Christmas tree is set up
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
S3 8V Limousine Ibis White I Audi cabrio 2.6 V6 ming BLUEI Audi A3 8V Limousine S-Line 1.0 daytona GRAYI Audi A6 C6/4F L 3.0 TFSI V6 213kw 290 pk quattro BLACK I Audi S4 B6 Avant 4.2 V8 253kw 344pk quattro BLACK I Audi S4 B5 Avant 2.7 V6 195kw 320pk quattro BLACK ABT tuned I Audi A4 B6 Avant 1.9TDI 96kw H5 BLACK Hartog tuned