Pagina 1113 van 1178 EersteEerste ... 11361310131063110311091110111111121113111411151116111711231163 ... LaatsteLaatste
Resultaten 22.241 tot 22.260 van de 23546

Onderwerp: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

  1. #22241
    Boelie1977's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2020
    Leeftijd
    46
    Posts
    15
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Vandaag de auto laten voorzien van van achteruitrijd camera door de mensen van Cartronic.

  2. #22242

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Vandaag bezig geweest met alle technische snufjes ontdekken in mijn nieuwe Audi Q3.
    Ook account Spotify Uitgebreid naar familieaccount, en meteen goede lijsten gemaakt voor in de auto.
    Audi Q3 S edition 35 TFSI S tronic 150 pk

  3. #22243

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2018
    Leeftijd
    29
    Posts
    663
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    PDC + PLA (Auto parking) is af en werkt op m'n A3. Zie hier het resultaat; https://www.youtube.com/watch?v=UeFnWBg6fZ4

  4. #22244
    Kevin1980's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2012
    Leeftijd
    44
    Posts
    5.903
    Kudos
    95
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door henkkeumus Bekijk Berichten
    Ennnn de PDC aan beide kanten werkt, PLA (auto parkeren) geeft me nog een kleine foutmelding maar dat komt waarschijnlijk door de defecte sensor. Heb direct nieuwe besteld dat het is nu een wachtspelletje, super blij dat 't werkt .

    https://youtu.be/eYr5-nSGZEk

    Heb een handleiding in het engels gemaakt, ook te downloaden van m'n Google drive (KLIK)
    Denk dat dit bestand/cq link heel goed in het download topic past
    Of bv in garage topic

    Prachtig werk henkie


    Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
    Gr Kevin
    A4 B6 1.8T Avant `03 Moro Blue/Pearleffect
    A4 B5 1.6 advance `99 Santorin Blue/Pearleffect 18" fat five`s

  5. #22245

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2018
    Leeftijd
    29
    Posts
    663
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Volgende mod idee is alweer geboren. Ik zag het volgende filmpje; https://www.youtube.com/watch?v=9phsGUuqzfg
    en ik dacht dat wil ik ook.

    De A3 deurmodule komt met de optie "mirrordipping" maar deze optie is in de catalogus nergens te "bestellen". Dit komt denk ik door het feit dat de deurmodules ook in andere modellen zijn gebruikt waar deze optie wel van toepassing is (bijv. de A4, A6 enz).

    Dit betekend dat met het een en ander aan kabels maken en coderen dit voor de A3 dus ook mogelijk moet zijn (zie het filmpje). Alles al in bestelling op de verstelmotor na, bij Audi een prijs opgevraagd maar daar zal ik wel weer van uit mn stoel vallen... De zoektocht gaat door..


  6. #22246
    PaudiA's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2018
    Posts
    3.426
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Vanochtend met de b6 naar de garage voor de jaarlijkse apk,keurmeester had 1 opmerking.20200731_131331.jpg


    😎✌🏻
    MUSIC IS MY DRUC AND MÖTORHEAD IS MY DEALER

  7. #22247
    yzy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2012
    Posts
    3.082
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PaudiA Bekijk Berichten
    Vanochtend met de b6 naar de garage voor de jaarlijkse apk,keurmeester had 1 opmerking.20200731_131331.jpg


    Ik zie een paar duizend opmerkingen.

  8. Ad
  9. #22248
    robasto's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2014
    Posts
    5.080
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q3
    Land
    Land

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Volgens mij heeft de keurmeester flink staan schuimbekken; 1 opmerking ja ja.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
    The desire to know is natural to all good people.

  10. #22249
    PaudiA's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2018
    Posts
    3.426
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door robasto Bekijk Berichten
    Volgens mij heeft de keurmeester flink staan schuimbekken; 1 opmerking ja ja.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
    Waar ik normaal de b6 was ligt vol met bouwmaterialen,wasstraat wordt het niet.😎✌🏻
    MUSIC IS MY DRUC AND MÖTORHEAD IS MY DEALER

  11. #22250
    yzy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2012
    Posts
    3.082
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    AMI aansluiting in dashboardkastje gemaakt.
    Biedt helaas niet de functionaliteit voor mijn Android-toestel die ik hoopte en die 'men' mij bevestigd had.
    Wel lekker geklust!

  12. #22251
    PaudiA's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2018
    Posts
    3.426
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yzy Bekijk Berichten
    AMI aansluiting in dashboardkastje gemaakt.
    Biedt helaas niet de functionaliteit voor mijn Android-toestel die ik hoopte en die 'men' mij bevestigd had.
    Wel lekker geklust!
    Het houd je van de straat moet je maar denken.


    😎✌🏻
    MUSIC IS MY DRUC AND MÖTORHEAD IS MY DEALER

  13. #22252

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2018
    Leeftijd
    29
    Posts
    663
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Prijs terug van de Audi dealer, €120,- voor een spiegelstelmotor, nou dat gaan we dus even niet doen.
    Voor €12 een zelfde motor op AliExpress gevonden en deze besteld, zo dat voelt wat beter

  14. #22253
    A6 Black Optic's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2014
    Posts
    1.698
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door henkkeumus Bekijk Berichten
    Prijs terug van de Audi dealer, €120,- voor een spiegelstelmotor, nou dat gaan we dus even niet doen.
    Voor €12 een zelfde motor op AliExpress gevonden en deze besteld, zo dat voelt wat beter
    Bij de A6 van mij is dit nu vrij geschakeld, alleen omdat het niet geheel origineel is komt de spiegel soms niet lekker terug in de begin positie. Lijkt mij dat ik dan wel die stelmotor heb maar zou het dan zijn dat ik niet de juiste deur module heb?
    Audi A6 4G '13 Avant S-Edition - Briljant zwart + Zwart optiek -
    Audi A4 B8 '11 Avant Pro Line S
    Audi A4 B8 '10 Avant S-edition

  15. #22254

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2018
    Leeftijd
    29
    Posts
    663
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Ik zou het gaan zoeken in de stelmotor. De deurmodule heeft enkel voor deze mod 1 extra PIN waar die het signaal naar de stelmotor achter het spiegelglas stuurt. Deze pin hebben alleen de luxe deurmodules dus je hebt denk ik het geluk dat er in jouw A6 het meest luxe deurmodule zit van die reeks . Dat de spiegel niet netjes terug synchroniseert naar de beginpositie is (denk ik) doordat de stelmotor niet helemaal naar 0 positie terugkomt. Kan iets simpels als vuil zijn of gewoon slijtage natuurlijk.

    Je zou met VAGCOM is een output test kunnen doen op de spiegel om te kijken of die dan ook dezelfde "fout" maakt. Anders even de optie afvinken van de deurmodule, sleutel eruit en minuutje wachten tot alle modules "in slaapstand gaan", daarna sleutel erin en de module wederom coderen en wederom een minuutje wachten voor je het probeert.

    https://nl.aliexpress.com/item/33063...d6f34c4dUmbplE

    Ik heb hiervan model "A" gekocht. Ik durf niet te zeggen of die van de A6 ook het A model betreft of B. Je zou dan het spiegelglas even moeten demonteren en vergelijken.
    Laatst gewijzigd door henkkeumus; 06-08-20 om 11:16.

  16. #22255
    A6 Black Optic's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2014
    Posts
    1.698
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door henkkeumus Bekijk Berichten
    Ik zou het gaan zoeken in de stelmotor. De deurmodule heeft enkel voor deze mod 1 extra PIN waar die het signaal naar de stelmotor achter het spiegelglas stuurt. Deze pin hebben alleen de luxe deurmodules dus je hebt denk ik het geluk dat er in jouw A6 het meest luxe deurmodule zit van die reeks . Dat de spiegel niet netjes terug synchroniseert naar de beginpositie is (denk ik) doordat de stelmotor niet helemaal naar 0 positie terugkomt. Kan iets simpels als vuil zijn of gewoon slijtage natuurlijk.

    Je zou met VAGCOM is een output test kunnen doen op de spiegel om te kijken of die dan ook dezelfde "fout" maakt. Anders even de optie afvinken van de deurmodule, sleutel eruit en minuutje wachten tot alle modules "in slaapstand gaan", daarna sleutel erin en de module wederom coderen en wederom een minuutje wachten voor je het probeert.

    https://nl.aliexpress.com/item/33063...d6f34c4dUmbplE

    Ik heb hiervan model "A" gekocht. Ik durf niet te zeggen of die van de A6 ook het A model betreft of B. Je zou dan het spiegelglas even moeten demonteren en vergelijken.
    Om dit topic niet teveel te vervuilen , een kleine reactie. Mijn A4 toen had dit ook vrij geschakeld terwijl het niet origineel was. Misschien doet er met die a4 en a6 al een signaal op andere manier met die codering. Want het is ook redelijk willekeurig wanneer dat terug sturen gebeurt. Soms direct nadat ik uit de achteruit versnelling haal, soms pas nadat ik contact uit zet , soms ergens daar tussen in. Denk toch dat er iets qua hardware mist.
    Audi A6 4G '13 Avant S-Edition - Briljant zwart + Zwart optiek -
    Audi A4 B8 '11 Avant Pro Line S
    Audi A4 B8 '10 Avant S-edition

  17. #22256

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2018
    Leeftijd
    29
    Posts
    663
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    De deurmodule geeft het signaal om te "dippen" op de trigger van je reverse versnelling. Wanneer je hieruit bent moet die weer naar 0 positie gaan. Het werkt een beetje zoals je elec. raam. Er gaat een + en - stroom over 2 lijntjes naar die stelmotor. Wanneer jij je auto uit de reverse haalt worden die + en - omgedraaid. De + wordt een - en de - een +. Daarmee komt de spiegel normaliter weer terug op 0 positie.

    Inderdaad, laten we er niet te diep op ingaan, mijn tip: VAGCOM even en doe een paar output test om te kijken of die het dan ook doet. En kijk vanuit daar weer verder.

  18. #22257

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2007
    Leeftijd
    55
    Posts
    321
    Kudos
    2
    Auto
    Audi Q7

    Standaard Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Dynamische knipperlichten in de pre-facelift Q7 spiegelkappen geplaatst. Moest wel een beetje passend gemaakt worden. In pre-facelift bestaat de spiegelkap uit 1 stuk ipv een bovenschaal en onderschaal.

    Nu nog een weerstand per knipperlicht plaatsen (parallel) zodat de “lamp defect” melding weg is.....

    Lampjes werken prima overigens. Niet origineel Audi maar als ze het niet meer doen zet ik de halogeentjes terug....







    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Laatst gewijzigd door MikeTheSpike; 10-08-20 om 18:33.

  19. #22258
    area51's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2004
    Posts
    386
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Velgen weest halen


    Before and after
    18 to 20” MAM RS4 ( silver / black ) with
    Michelin pilot sport 4s tires



    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  20. #22259
    MartijnM71's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2018
    Posts
    161
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Ik heb niet echt wat gedaan aan de audi, bij ons op Renesse is het topseizoen op dit moment (horeca, zon, druk) en is de hoofdzaak werk, wat mooi is na 3 maanden geen actief werk. Dus heb ik besloten om maar gold member te worden voor als er straks weer tijd is om 'dingen' aan te passen en gretig gebruik te maken van de kennis hier Dus voorlopig genieten van de korte ritjes naar werk met airco

    Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
    HEX V2 Can Zeeland

  21. #22260
    robertok's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2019
    Posts
    151
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Wat heb jij vandaag aan jouw Audi gedaan?

    Erachter gekomen dat de vervanger van de 2.0 (de 3.0) misschien een stuurbekrachtigings probleempje heeft... :/

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •