Eigenlijk zou de uitlaat van een 1.8T gewoon 2x de 1.6/1.8 sierstukken moeten hebben, en niet twee van de kleine pijpjes.. hehehe
Haha
Ik zou het lekker OEM laten dan, anders een RVS-systeempje? Heb bij die van mij al wel gezien dat ik met een bochtje van pak 30 cm m'n hele middendemper kan omzeilen en dan alleen einddemper heb
RVS eindstuk zal op die van jou ook erg leuk staan denk ik, Muiz had ook een mooi eindstuk op de Avant zittten
Edit: Zie net even de laatste foto's in je topic nog even en toch niet zo'n eindstuk als de buurman op z'n (ik denk) 316/318?
RVS is inderdaad mooi, ik denk dat ik op het werk even buisjes in het verstek afzaag die precies om de huidige pijpjes passen, en dat ik die ga polijsten en erover heen zet.
Ik wil zeker niet zo'n demper als die 316
Ik wil hem gewoon netjes hebben, niet te overdreven
Gisteren de oerquattro bij een Audispecialist afgeleverd voor major onderhoud:
- alle ophangrubbers (incl. vers gecoate subframes en draagarmen, toplagers, motorsteunen) + volledig uitlijnen
- balanceren cardanas + nieuw rubber.
- d-riem incl alles wat daarbij hoort
- oliewissel
- carterpan van een 20Vt (zorgt dat de motortemp. zo'n 10 graden koeler blijft)
- Goodridge RVS remleidingen achter (incl verse remvloeistof)
- plaatsen firewallbrace van 034efi
- en alles wat de 5-cilinder specialist daaro nog meer vindt (misschien nieuwe injectoren)
Over 2-3 weken zal ie wel klaar zijn. Vakantiegeld is dus alweer nuttig besteed
De competition weer 'ns naar het werk gestuurd ... lekker! Blijft een flink stuk rapper dan de A3!