Ik heb er vanochtend nog mee naar het werk gereden
Audifielen!
drop hier wat je op deze dag met of aan jouw Audi gedaan hebt. en foto's maken het natuurlijk af!
ik trap af...........ik heb er gisteren (ja ik weet het, dat is niet vandaag) er 1 aangeschaft.
zie mijn avatar!
Dat kan alleen maar in Limburg plaatsvinden!
Ben zelf nu met de constante gedachte bezig dat mijn auto op een gevaarlijke hoek van een parkeerplaats staat waar veel sneeuw ligt en constant auto's rijden en glijden. *Gaat nu auto verplaatsen*
Offtopic:
@-maarten
Die zwarte 90 van je, wat een strakke bak zeg!
Standkachel zorgt hier voor de ruiten, who needs a carport
Verder ingepakt, en klaargemaakt voor transport naar Zwitserland, nog even die geweldig mooie sticker plakken
De ramen ijsvrij gemaakt, straks even mn stoelen een keer aansluiten. (electrische verstelling)
In het westen van het land betaal je je helemaal scheel als je een garage of carport wil aan je huis. Alleen saaie rijtjeshuizen mogen hier, met 2 stoeptegels als voortuin en 4 achter. Niet zeggen hoor maar eigenlijk is er nog best wel veel ruimte in zuid-holland, alleen dat noemen ze het groene hart. Alleen maar weilanden
Oh ja, straks even de kabels van ontsteking, router en verdelerkap loshalen en schoonmaken. Liep me nu al voor de 3e keer op 4 cilinders..