Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 25 van de 25

Onderwerp: $#@%$##@ FF gal spugen

  1. #21

    Standaard

    Daarom rijdt ik een oud bakkie naast mijn goeie 80.
    En daar gebeurt (AFKLOPPEN) niks mee ??!!! Zit toch al onder de krassen e.d.
    Rijdt relaxed...
    Ik heb een vrij hoge eigen lichaamstemperatuur (zeg maar 99 graad celcius) Als het om parkeren gaat. Daar hoeft maar een graad bij te komen qua lompheid/vandalisme en ik vlieg uit mijn hersenpan!

    Ik kan daar toch zo om worden. /me heeft een erge hekel aan lompparkeerders en kras/deuk-aanbrengers.......Opknopen is een probaat middel (Maar dat mag niet :wink: ....zegge ze)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tom
    Mijn 80 is geen slachtoffer meer. Daar durft niemand meer naast te parkeren. :?
    Die heeft een 'Don't mess with me, I'll bump YOU instead' uitstraling..... Werkt goed!
    Audi 80 1.8 S (1988) Audi 80 1.6 CC (1985) Audi Coupé 2.3 E (1989) Audi 80 1.8 S (1986) Audi 80 1.6 SC (1984) Jensen Healey 2.0 (1975) Audi 80 1.6 CL (1983)
    Triumph Spitfire 4 MKII (1966) Audi 80 1.6 SC (1984) http://franxmits.jouwweb.nl/

  2. #22
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.855
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Yup. Urban Assault Vehicle.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  3. #23

    Standaard

    Ik geloof dat ik maar een oude 10 tonner van het leger ga aanschaffen, daar valt echt niet tegen te krassen of deuken........


    @paul heeft ongeveer 100.000km 10 tonner in Bosnië erop zitten :wink:

  4. #24

    Standaard

    Als ik boodschapjes doe dan doe ik het meestal 's avonds tegen sluitingstijd. Dan zijn de parkeerplaatsen lekker leeg. Eerder heb ik trouwens toch geen tijd...

    Onlangs wel boodschappen gedaan in de spits... Had ik eindelijk een plekje... Maar er stond dus een heel gaar wit/bruin roetsend deukerig autootje naast de mijne... Mooi dat ik dan alvast zijn kenteken noteer voor het geval ik terug kom en er staat een wit/bruine streep/kras/deuk op mijn auto...

    Maar het is verbazingwekkend hoe anderen met jouw spullen omgaan... Triest

    @Tenzzzzz
    Wel prettig dat je het weg hebt kunnen poetsen. Ik heb op de achterkant van mijn A4 een kras die is gewoon tot het bot... Niet meer weg te poetsen. Zwaar irri. :?
    Huidig transport= iets anders

  5. #25

    Standaard

    tja ik heb ook zo'n kras. Deze is zeer helaas door mezelf aangebracht. Ik had thuis hard gewerkt en begon al een beetje moe te worden en bij het achteruitlopen met de kruiwagen was ik even vergeten waar mijn audi stond en wat doe ik; ik loop er met mijn stomme kop tegen aan :roll:

    ach tja het kan beter door jezelf gebeuren dan door iemand anders
    mvg,
    Marcel

    Think of the RS6 as Clark kent with all of Superman's powers but without the red pants


Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •