Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Resultaten 41 tot 47 van de 47

Onderwerp: Steenslag schade door andere weggebruiker

  1. #41

    Standaard Re: Steenslag schade door andere weggebruiker

    maandag gaat de auto naar de schade expert voor een expertiese! een indicatie van de schade bedrag ligt rond de 1250 euro, nu maar afwachten of de expert er ook zo over denkt..

  2. #42
    Mark77's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2007
    Leeftijd
    46
    Posts
    2.071
    Kudos
    83
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Steenslag schade door andere weggebruiker

    Hou er rekening mee dat de schade getaxeerd wordt door een expert die is ingehuurd door de verzekering. Die persoon zal sneller geneigd zijn om in het voordeel van de verzekering te rekenen. Als je er niet uit komt met deze persoon, mag je op kosten van de verzekering een contra expert inschakelen. Hoop dat het niet nodig is en dat je schade naar realiteit wordt vergoed.
    A4 Avant 3.0TDI Quattro bewitched with Hartog magic
    A3 SB 1.8TFSI, ECU is still a virgin, untouched.
    BMW Z3 2.8 Roadster

  3. #43
    remymegens's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2011
    Leeftijd
    36
    Posts
    1
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: Steenslag schade door andere weggebruiker

    Het is misschien wat anders, maar ik heb in januari een groot ijsblok op me voorruit gehad, viel van een vrachtwagen af..

    Mijn vooruit was helemaal verbrijzelt (reed toen nog een Astra).
    Was toen behoorlijk geschrokken, ik heb hem ingehaald en met lichtsignalen en hand gebaren de vluchtstrook op gekregen.
    Hij reageerde heel droog van, Ja.. Wat kan ik er aan doen?
    Dat is misschien ook wel zo, maar toch, ik had ook een motorrijder kunnen zijn!! Of er zo erg van schikken met alle gevolgen van dien. Het was toch een behoorlijke plaat die er van af viel, zag hem gelukkig al aan komen.
    Heeft hij even naar me voorruit gekeken en gaf hij wat gegevens van hem en zijn vrachtwagen. Met me stomme kop niet een schadeformulier ingevuld samen met hem.

    Heeft uiteindelijk een paar maanden geduurd maar kreeg wel mijn geld terug. Dankzij rechtsbijstand, ik heb er niks voor hoeve doen.
    Hier de schade:
    foto 2.jpgfoto 1.jpg


    Bij jou is het toch wat anders gelopen, poging tot doodslag.. Dat is nog al wat, voor wat steenslag.
    Hij heeft het er misschien ook wel zelf naar gemaakt, maar toch.
    Nou veel succes met de afhandeling!

  4. #44
    brunz's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2011
    Posts
    48
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: Steenslag schade door andere weggebruiker

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door remymegens Bekijk Berichten
    Bij jou is het toch wat anders gelopen, poging tot doodslag.. Dat is nog al wat, voor wat steenslag.
    Hij heeft het er misschien ook wel zelf naar gemaakt, maar toch.
    Nou veel succes met de afhandeling!
    Ach, poging tot doodslag,...
    Steenslag door onnodige acties van overige weggebruikers is nooit leuk.

    Zo heb ik sinds afgelopen week drie putjes in de lak door aso werkvolk in een mercedes vito. Meneer vond 120km/h bij de trajectcontrole op de A12 thv Woerden niet snel genoeg en hoekte over de linker berm strook zn Volvo voorganger op de 1e strook voorbij. Restultaat een stofwolk van steentjes tot op mijn 2e strook. De volvo moet er erger aan toe zijn.

    Gelukkig heeft de vito man minimaal een prent voor de snelheid. En ik gelukkig geen poging tot doodslag aan mn broek omdat ik de schade pas achteraf constateerde...

  5. #45

    Standaard

    Eindelijk is het dan zover, ik krijg dan wel niet alles vergoed wat ik wou maar alle kleine beetjes zijn meegenomen! Ik krijg zoiezo me voorruit vergoed en 50% van me motorkap ivm eeerdere steenslag en bouwjaar van me auto... Als het goed is krijg ik binnen nu en 2 weken €767 op mijn rekening gestort..

    Zaak gesloten


  6. #46
    Mark77's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2007
    Leeftijd
    46
    Posts
    2.071
    Kudos
    83
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Steenslag schade door andere weggebruiker

    Mooi man. Iedere euro is er 1. Nu weer lekker verder rijden.
    A4 Avant 3.0TDI Quattro bewitched with Hartog magic
    A3 SB 1.8TFSI, ECU is still a virgin, untouched.
    BMW Z3 2.8 Roadster

  7. #47

    Standaard

    Dat heb jij heel goed gezien!!

  8. Ad
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •