Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 20 van de 30

Onderwerp: K*********T!!, twee weken en dan al schade...

  1. #1

    Standaard K*********T!!, twee weken en dan al schade...

    Wat een dag. Precies twee weken heb ik nu mijn nieuwe A6, en nu al heeft een of andere idioot er tegen aan gezeten :cry:

    Stond even bij de buurtsuper om een paar dingetjes te halen, zit iemand het bij het wegrijden tegen de mijne aan. Stapt uit, kijkt met z'n donkere ogen of hij zelf schade heeft, en rijdt dan door

    Gelukkig heeft een getuige het zien gebeuren, kenteken genoteerd en wagentype onthouden, was ook een audi :idea: :idea: :cry: :cry: . Morgen aangifte doen bij de kit en hopen dat ze'm snel hebben. De getuige wil ook voor de politie getuigen, dat is tenminste iets..

    Bah, Bah en nog eens BAH!! Ik baal hiervan

  2. #2
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.846
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Da's ongelofelijk beroerd, zeker met zo'n nieuwe auto... gelukkig dat er een getuige was.

    Ik heb precies hetzelfde meegemaakt met mijn vorige 90 quattro, ook daar was de dader uitgestapt om te kijken of-ie zelf schade had en weggereden. Gelukkig stond een buurman buiten te roken (Ik heb niks tegen rokers, mede hierom ) en hij kon getuigen wie het gedaan had. Jong jochie met een bestelbus, werkte in het bedrijf van zijn pa. Ontkende alles maar dankzij mijn getuige is alles uitgekeerd.

    Heb zelf ook een keer getuigd, stomme trut met een Seat Panda rijdt achteruit vol tegen een gloednieuwe Nixan Deprimera aan. Gat in de bumper van de Nixan, Panda had niks meer dan de al ruime hoeveelheid deuken en krassen. Rijdt zo weg, dus ik heb maar even een briefje achtergelaten.

    Wat zijn er toch een ongelofelijke *****zakken van mensen...

    Succes met de afhandeling! Veel schade?

    Tom

  3. #3
    Administrator Arlo's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    22.331
    Kudos
    97
    Land
    Land

    Standaard

    kuuuuuuuuuuut zeg (heb ik geen ** voor nodig, het is zo geen Nederlands meer).....en ik baalde al van die trekhaakinparkeerders bij mij in de straat (slechts nummerplaat krom voor de 4de maal)

    Heb je veel schade? (nu is een kras tegenwoordig ook al een paar honderd euro )

    Ik hoop dat ze 'em pakken en dat de verzekering betaald (anders meteen naar het waarborgfonds....met een aangifte en getuige geen probleem!)


    Sterke man,

    Grtz. Arlo
    One liter, driver's licence eater...


  4. #4
    audi80's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    7.567
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4 Allroad

    Standaard

    Wat een Klootzak die persoon is geen audi waard

    Mischien was het wel een audiforum lid :o
    Huidige auto: A4 Allroad 2.0 TFSI S-Tronic 2011
    Verleden: Audi 80 1.8E 1990 , Audi 80 2.0E 1993 , Audi A6 2.4 quattro 2000

  5. #5

    Standaard

    Hé rot voor je man!

    Kan me wel beetje voorstellen hoe je je voelt...
    Hopelijk krijgen ze die vent alsnog te pakken; vierendelen zo'n lul...

    Sterkte...
    " Let's not meet by accident! "


  6. #6

    Standaard

    Skulfuckelen die gozer

    Kan ik nou zo ziek van worden.
    Wat en Kilo Utrecht Tango dag heb jij gehad, ik voel mee.

  7. #7

    Standaard

    Echt zwaar KL*T*,hoop dat je in iedergeval schadeloos wordt gesteld.
    Maar je hebt er wel weer al die rompslomp bij,sterkte.
    Jammer dat ik het niet voor het zeggen hebt,Rijbewijs afpakken en door de schredder,zelfs niet meer op de fiets!!
    Op blote voeten verder door het leven,punt.


    Ray.
    It's just me,myself,and my Ford

  8. Ad
  9. #8
    Wanderer's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Posts
    2.333
    Kudos
    0
    Auto
    Audi 100
    Land
    Land

    Standaard

    Dat je eens tegen een andere auto aanrijdt, dat kan iedereen gebeuren.
    Maar wat is dit weer voor een mentaliteit als je vervolgens uitstapt om te kijken of je eigen auto geen schade heeft en dan gewoon weer doodleuk wegrijden.

    Afgezien van het feit dat je dit soort voorvallen niemand gunt, is het nog een extra triest feit dat Paul zijn wagen pas 2 weken heeft en hem nu zoiets moet gebeuren.

    @Ray: ik denk dat die straf van jou de beste oplossing voor dit soort misdadigers is ja.

    Groet,
    Erik

  10. #9

    Standaard

    Het lijkt wel of je je auto nergens meer met een veilig idee kunt neerzetten. Moeten we camera's plaatsen ipv alarm systemen? Ook schijnt het moeilijk te zijn deuren normaal te openen, zonder strips ziet je auto er zeker mooier uit maar je kunt ze beter laten zitten als je een deur zonder deuken wil.

  11. #10
    Chaos's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    44
    Posts
    11.405
    Kudos
    2
    Auto
    Audi 200
    Land
    Land

    Standaard

    tjah hoevele pech en ongleuk kunje hebben met een nieuwe wagen
    Audi 200 Quattro 20V | 2.2T 220pk | KONI Sport geel | H&R 40mm verlaging | 16" BBS V8 | GTM oliekoeler | GTM radiator | CAC RVS exhaust


  12. #11

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    101
    Kudos
    0
    Auto
    Audi RS5

    Standaard

    Echt shit is dit! Hopelijk pakken ze die gozer snel op.

    Heb je veel schade??

  13. #12

    Standaard

    Zwaar shit, en zeeeeeeer Associaal van die 'meneer'.
    Het lijkt of het moraal van de mens steeds dieper zakt
    (EN DAN NOG WEL EEN AUDIRIJDER ZEG!!)

    Ik vind eigenlijk dat de verzekeringsmaatschappijen van 'dit soort mensen' (bij bewijs en getuigen) deze lui eruit zouden mogen knikkeren (met aantekening in hun royementsverklaring).

    Dan denken ze wel twee keer na voordat ze doorrijden

    Sterkte !!

  14. #13
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.846
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Dat vind ik een goede, Franx! Dat zou echt werken... als er tenminste getuigen zijn.

    Tom

  15. #14
    Administrator Arlo's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    22.331
    Kudos
    97
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Franx
    Ik vind eigenlijk dat de verzekeringsmaatschappijen van 'dit soort mensen' (bij bewijs en getuigen) deze lui eruit zouden mogen knikkeren (met aantekening in hun royementsverklaring).
    Dan denken ze wel twee keer na voordat ze doorrijden
    Sterkte !!
    Op zich een zeer goed idee....als dat er voor zal zorgen dat de mensen niet meer doorrijden.
    Helaas zal denk ik dat (na invoering van deze regel) het aantal mensen wat onverzekerd gaan rondrijden explosief zal stijgen. Als je op de zwarte lijst van verzekeraars staat kan je meestal alleen nog bij "Terminus" (ofzoiets)terecht.....die premies liegen er niet om (een normaal jaar-tarief betaal je dan per kwartaal!!) Ik dank dat dan een hoop mensen (die toch al een minder ontwikkeld gevoel voor fatsoen hebben) dat gewoon de gok nemen en zich niet meer verzekeren....en die rijden dan echt in 99% van de gevallen door .

    Grtz. Arlo
    edit: even gezocht....terminus heet nu rialto.
    http://www.rialto.nl/
    One liter, driver's licence eater...


  16. #15

    Standaard

    Je hebt gelijk, maar misschien onverzekerd rijden nog zwaarder straffen ??

    Premies zijn al duur genoeg met al die maloten die nergens aan mee betalen maar wel schades maken.
    Zo iemand zal maar zwaar letsel toebrengen, en een blanco bankrekening hebben (de kale kip).

    Politie is er ook snel bij als je 2.1 km te hard rijdt, ook dat word niet meer "gedoogd".

    Achja, het zijn zo van die maatschappelijke problemen waar je grijze haren van krijgt. (en ik heb er al 6 :wink: dus....)

  17. #16

    Standaard

    die dader reedt zeker in een lease-audi dat ie geen respect voor een andermans spullen heeft.... stelletje lamzakken allemaal, zo iemand moeten ze nou berechten voor doorrrijden na een aanrijding!!

  18. #17

    Standaard

    Fijn dat er iemand wil getuige. Wel een ontzettende klojo zeg dat hij doorrijdt.

    Zelf heb ik bij ons vorige huis een keer zoiets meegemaakt. Ik sta af en toe voor het raam te denken/kijken. Komt er ineens een busje de hoek om dweilen (dezelfde die altijd loeihard met gevaar voor mijn kids door de straat ragt).
    Glibbert hij vol in de zijkant van een auto. Stapt uit... gaat hysterisch om zich heen staan kijken, denkt; mooi niemand te zien. En springt weer in z'n bus en gaat volgas ervandoor. Ondertussen kon ik mooi kenteken, naam van het bedrijf en zelf het telefoonnummer van z'n baas noteren :mrgreen:

    Nog geen half uur later stond er dus een agent aan z'n deur. Want hij woonde een paar straten verder. Ja, zo'n bus zie je niet over het hoofd.


    Nu maar hopen dat dit soort gewetenloze kereltjes opgeknoopt kunnen worden door onze oplettende burger.

    De maatschappij dat ben jij!!!!! Lijkt wel zo'n postbus 51 commercial :?
    Huidig transport= iets anders

  19. #18
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.846
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chris-A4
    De maatschappij dat ben jij!!!!!
    Nu breng je me in verwarring. Volgens een andere topic ben ik namelijk ook al het Audiforum. Krijg ik ook nog een identiteitscrisis aangepraat... :?

    Tom

  20. #19

    Standaard

    Vandaag nog geen aangifte kunnen doen, te druk :cry:

    Morgen ga ik het proberen, ik hou jullie op de hoogte :?

    Bedankt in ieder geval voor het meeleven, het is weliswaar geen halszaak, er zijn ergere dingen :wink: , maarre, ik vond het echt fijn om te lezen

    Tanx, Guys

  21. #20
    audifreakzeeland's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Posts
    802
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard

    dat is zeer spijtig voor je ,ik hoop dat ze de dader te pakken krijgen en vooral dat de schade vergoed word ,veel sterkte gr richard
    de enige echte audifreak uit zeeland

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •