Pagina 2 van 39 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 40 van de 772

Onderwerp: Alles Ist Vorbei... MRB vrijstelling over!

  1. #21

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2010
    Posts
    779
    Kudos
    75
    Auto
    Audi A3 E-tron

    Standaard

    @bob-A2 Voor jou en mij, en steeds meer anderen, is dit logisch. Ik snap ook dat velen dit als onrechtvaardig/oneerlijk ervaren. Kwestie van perceptie en bewustzijn. Maandelijks maak ik €150,-- over en ik snap dat er mensen zijn die dit niet willen/kunnen betalen en voor een andere mobiliteitsoplossing kiezen. Dat is nou juist wat het leven zo geweldig maakt: wij hebben keuzevrijheid (al is het soms alleen maar in ons hoofd :-))!

  2. #22

    Standaard Re: Alles Ist Vorbei... MRB vrijstelling over!

    Dat wordt dus schorsen in mijn geval, prima... ze staan toch meeste tijd stil (....als ik dat doe levert dat de staat minder geld op dan nu het geval is, want dan schors ik er 3 ipv 1 )
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    (en binnenkort sloperijen plunderen voor prachtige en goede onderdelen voor weinig)


    Maar flauw om een keuze voor te leggen Opel Ampera 'rijden' ipv oldtimer 'bezitten'. Da's poep met plas vergelijken.
    Maar flauw om millieu aan te grijpen om maatregelen door mensen hun strot te duwen.... Oldi's belasten het millieu niet, (behalve gare daily's dus.... en dat nekt dus de liefhebber)
    Maar flauw om in zijn geheel en volledig af te schaffen..... Moesten ze eens met hypotheekrente doen, dat lef hebben ze niet want dan zit heel Nederland op zijn blote reet onder een brug.

    Hoeveel oldtimers heb jij eigenlijk A630q ofwel wat voel jij ervan? en wat bedoel je met keus? Ik heb gekozen om mijn oude auto's te onderhouden en te blijven rijden en over de meesten is al 25 jaar belasting betaald in tegenstelling tot geimporteerde ouwe bakken met nieuw kenteken. Die keus heb ik 10 en 18 jaar geleden al gemaakt, maar lijkt me dat ze de scredder in moeten en dat ik de keus heb (moet maken) voor ene Prius ofzo.
    Heeft allemaal weinig met keus te maken.

    Mensen hebben ook gekozen voor een echtgenoot en die staat na een paar jaar ook soms aan de kant... Keuzes zijn beslissingen waar je bij blijft omdat je er achter staat, niet omdat een ander ineens iets anders vind van je verhaal(keus).
    Audi 80 1.8 S (1988) Audi 80 1.6 CC (1985) Audi Coupé 2.3 E (1989) Audi 80 1.8 S (1986) Audi 80 1.6 SC (1984) Jensen Healey 2.0 (1975) Audi 80 1.6 CL (1983)
    Triumph Spitfire 4 MKII (1966) Audi 80 1.6 SC (1984) http://franxmits.jouwweb.nl/

  3. #23

    Standaard Re: Alles Ist Vorbei... MRB vrijstelling over!

    Tuurlijk raakt het de liefhebber, maar als je echt liefhebber bent, maken die paar tientjes p/mnd ook niet uit wellicht (kan ik natuurlijk niet voor iedereen beoordelen)
    Het zijn juist die centenpikkers die persé belastingvrije gebakjes op lpg willen hebben, en de autohandelaren die daarop inspelen, die het verpesten, voorbeeld wat ik al eerder gaf. Daarom ben ik er blij mee, als ik op zoek ga naar een youngtimer heb ik nu tenminste niet meer die belachelijke prijsverschillen bij auto's die wel/niet MRB-vrij worden.
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  4. #24

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2010
    Posts
    779
    Kudos
    75
    Auto
    Audi A3 E-tron

    Standaard Re: Alles Ist Vorbei... MRB vrijstelling over!

    Hi Franx, terechte vraag. Ik heb geen oldtimers. Je hebt 100% gelijk: van deze maatregel voel ik in principe niets. Overigens vinden sommigen dat mijn auto, uit 2006, nodig vervangen moet worden. Ik niet. En daar gaat mijn stukje over. Keuzes maken. Dank voor jouw sportieve reactie. Voor het woord 'flauw' had je ook andere woorden kunnen kiezen... Dat geeft mij vertrouwen om te reageren omdat dit soort draadjes met gemak 'uit de hand' lopen omdat we woorden lezen en de intentie van de ander erachter niet kennen/negatief uitleggen.

    Om met jouw laatste opmerking, echtgenoot staat aan de kant, te beginnen. Wat je daar schrijft zijn jouw persoonlijke overtuigingen. Te prijzen en is niets mis mee. Feit is dat 34% van de huwelijken eindigen. De vraag is of de echtgenoot dan aan de kant staat/gezet wordt of... een ander leven kan opbouwen. Wie wil er leven met iemand die niet meer 100% voor de ander gaat? Daarom is jouw voorbeeld, volgens mij goed gekozen. Jij zegt "Ja" tegen de ander (je kiest voor een partner, oldtimer, werk, huis, godsdienst, club, provider, verzekeraar etc.) en dan weten we met elkaar dat niets blijvend is. Logisch dat wij bij de meeste veranderingen die ons 'overkomen' en die negatief lijken uit te pakken negatieve emoties hebben. Ik zou er ook van balen is als ik van €150,-- naar € 300,-- in de maand zou gaan wetende dat ik het mede mogelijk maak dat de plug-ins en Volt's/Volten € 0,-- betalen. Krijg ik voorrang op kruispunten, is er voor mij een weg langs de file omdat ik wel betaal en een ander voor dezelfde dienst niet? Nee.

    Jij bent/lijkt mij een echt liefhebber. Het woord zegt het al je kiest bewust voor een bepaalde categorie auto's (selectie op merk, type en bouwjaar). Je wil ze goed onderhouden om er in te blijven rijden. Je bent nu gewend, je hebt er misschien voor gekozen omdat je geen mrb hoeft te betalen om in dit type auto te rijden. Mooie compensatie ook voor de extra kosten van een oudere auto. Het gaat er echter niet om, om jou te pesten en/of de automobilist weer uit te melken. Je hebt inhoudelijk namelijk gelijk. Het gaat er volgens mij om dat er extra inkomsten nodig zijn door de overheid. Daar worden keuzes in gemaakt. Aan die gemaakte keuzes kunnen wij met elkaar betrekkelijk weinig doen. Hoe we vervolgens met de consequenties van die keuzes omgaan des te meer.

    Wat voor mij lastig is om te reageren op dat je schrijft geen keuzes te hebben en dat de beslissing die jij 10 - 18 jaar hebt genomen voor jou weinig met keuzes te maken hebben. Dat snap ik niet, ervaar ik persoonlijk anders als ik jouw stuk lees.

    Franx, jij moet nu natuurlijk niet in een Ampera o.i.d.. Mijn idee is wel dat als jij bij jouw eerdere keuze blijft, van 10 - 18 jaar geleden, blijft de consequentie is dat je voor iets moet gaan betalen wat je voorheen niet hoefde te betalen. Je hebt vier mooie auto's. De spelregels van het bezit van jouw auto's worden nu, waarschijnlijk (!), veranderd. Is ook van toepassing voor basisbeurs, renteaftrek, ww-duur etc. Nu we weten dat de regels, er is nog niets uitgewerkt, aangepast gaan worden kunnen we ons aanpassen. Niet leuk en wel verstandig. Of we laten alles bij het oude en na verloop van x-tijd is ook deze maatregel weer geaccepteerd en weten we niet beter.

    Ik zeg niet dat het eerlijk is, het is wel begrijpelijk. Ik hoor die vragen ook in mijn omgeving. Waarom moet ik extra belasting betalen omdat anderen hun alimentatie aftrekken van de belasting? Waarom moet ik hondenbelasting betalen terwijl een kat niet belast is. Doe ik mijn kat weg als er kattenbelasting betaald moet worden? Waarom moet ik wachten met mijn auto omdat er een brug openstaat voor de pleziervaart terwijl ze geen belasting over hun schip betalen? Waarom moet ik meer belasting betalen omdat er hypotheekrenteaftrek is en huursubsidie bestaat? Waarom betalen we aan de EU om vervolgens miljarden in de Franse landbouw te zien verdwijnen? Maakt allemaal niet uit. We vinden altijd een oplossing. Kunnen we het veranderen? Ja: doen. Nee: accepteren.

  5. #25

    Standaard Re: Alles Ist Vorbei... MRB vrijstelling over!

    @Bob, Je geeft aan dat er belachelijk verschil is. Klopt, mee eens! Dan koop je in jouw geval toch juist die 1990'er audi 80 voor 300 euro ipv van er een uit 1986 voor het 7 voudige, ik geef je groot gelijk....

    Die paar tientjes geldt idd misschien voor één extra autootje van kilo of 1000. Maar opgeteld is wel iets meer. In mijn geval als ik alles op weg wil houden zonder schorsen gaat me dat minimaal 100 euro in de maand extra kosten terwijl ik er niet dagelijks gebruik van maak.
    Mij om het even want ik dan moet ik ze gewoon schorsen en vangen ze verder helemaal niks meer daar in Den Haag. Ik vind het eigenlijk wel prima en helder.
    Alleen jammer voor de MP handelaren en goedkooprijders.

    Maar je zult maar twee USA mastadonten er naast hebben rijden voor een kilo of 1500 met LPG. Die kan je dan weg doen denk ik... en aan wie? Bye Bye
    Audi 80 1.8 S (1988) Audi 80 1.6 CC (1985) Audi Coupé 2.3 E (1989) Audi 80 1.8 S (1986) Audi 80 1.6 SC (1984) Jensen Healey 2.0 (1975) Audi 80 1.6 CL (1983)
    Triumph Spitfire 4 MKII (1966) Audi 80 1.6 SC (1984) http://franxmits.jouwweb.nl/


  6. #26

    Standaard Re: Alles Ist Vorbei... MRB vrijstelling over!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Franx Bekijk Berichten
    @Bob, Je geeft aan dat er belachelijk verschil is. Klopt, mee eens! Dan koop je in jouw geval toch juist die 1990'er audi 80 voor 300 euro ipv van er een uit 1986 voor het 7 voudige, ik geef je groot gelijk....
    Opzich een loffelijk streven, maar degene die aan mijn eisen voldoet is meestal nét weer die ene uit '86 voor het 7-voudige ...
    Maargoed, das nu over dus
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  7. #27

    Standaard Re: Alles Ist Vorbei... MRB vrijstelling over!

    Lijkt van niet maar ik ben het wel met je eens hoor A630q... Mijn algehele bedoeling van mijn opmerkingen is dat het leven tegenwoordig wel erg van toevalligheden en onzekerheden aan elkaar geknoopt lijkt. Als je kiest voor een partner, kan je er ook moeite voor doen... zelfde geld voor een oldtimer of oud huis fot that matter. Bied de mensen een houvast dat het wél gaat om opbouwend de toekomst in te gaan, breng daar waar nodig is nuances aan, maar nee hak, slik, weg en korte termijn denken.

    Zelfde geld voor studenten... In een tijd dat iedereen op zijn broek krijgt voor het maken van schulden ga je juist die groep met een zak schuld de maatschappij in sturen. Ik snap dat niet. Dat moet je op een heel ander terrein oplossen. Ook pensioenen e.d. Er wordt even vergeten dat je die al DIK aan premie hebt betaald (en drie dubbel is belegd door verzekeringen etc.).

    Haha, nee ik snap die radiostilte wel!
    Audi 80 1.8 S (1988) Audi 80 1.6 CC (1985) Audi Coupé 2.3 E (1989) Audi 80 1.8 S (1986) Audi 80 1.6 SC (1984) Jensen Healey 2.0 (1975) Audi 80 1.6 CL (1983)
    Triumph Spitfire 4 MKII (1966) Audi 80 1.6 SC (1984) http://franxmits.jouwweb.nl/

  8. Ad
  9. #28

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2010
    Posts
    779
    Kudos
    75
    Auto
    Audi A3 E-tron

    Standaard

    Prima. Misschien moeten we dit topic dan veranderen van 'Alles Ist Vorbei' in 'voor alles bedenken we een oplossing'?

  10. #29
    JorisQuattro's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2012
    Leeftijd
    38
    Posts
    240
    Kudos
    5
    Auto
    Audi 90

    Standaard Re: Alles Ist Vorbei... MRB vrijstelling over!

    Ja, dat zou mooi kl*te zijn. Ik kijk ook al jaren uit naar de belastingvrijstelling van de 90. Als ze het belastingvoordeel weghalen, dan ook voor die stomme koekblikken als prii, ampera's, etc. Want die rijden net zo goed op de weg en beschadigen daarmee ook het wegdek. En ze hebben ook gewoon een benzinemotor die uitstoot veroorzaakt. Dat je oude diesels zwaarder aanpakt, daar kan ik nog inkomen, pak dan trouwens ook meteen die walmende busjes mee... Maar niet mensen eerst een lekkere vette worst voorhouden, en dan een paar jaar later zeggen dat ze er maar in mogen stikken.

  11. #30
    Gilles 2.2's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    497
    Kudos
    1
    Land
    Land

    Standaard Re: Alles Ist Vorbei... MRB vrijstelling over!

    Ik ben ook benieuwd hoe dit wordt uitgevoerd. Ik heb een besluit van de belastingdienst dat mijn auto is vrijgesteld van motorrijtuigenbelasting... Overigens niet meer dan terecht om de wegenbelasting-ridders aan te pakken.
    Audi quattro (1980)
    Audi A2 1.6 FSI S-Line (2005)
    Volvo XC60 T8

  12. #31
    a4drieliter's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2008
    Leeftijd
    63
    Posts
    5.688
    Kudos
    15
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Alles Ist Vorbei... MRB vrijstelling over!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door A630q Bekijk Berichten
    Waarom verbaasd, teleurgesteld t/m boos zijn? De rekensom is helder. Hoe zie ik het?
    #1. De overheid heeft geen eigen inkomsten. De inkomsten komen van de ondernemingen en burgers. Deze twee doelgroepen betalen onze voorzieningen en de ambtenaren die dit uitvoeren.
    #2. Als de uitgaven hoger zijn dan de inkomsten dan loopt het tekort op. Je kan dan minder uitgeven en/of meer inkomsten genereren. Dat is bij jou en mij ook zo.
    #3. Als wij het niet eens zijn met de keuzes die er voor ons gemaakt worden dan kan je volgende keer op een andere partij kiezen (we weten dat dit niet echt een andere einduitkomst hoeft te hebben), accepteren dat dit in ons democratische land zo loopt of we vertrekken naar een omgeving die ons wel bevalt.
    #4. Als je wil mopperen en de ander, regering/de banken/bevolkingsgroepen t/m Piet Paulusma de schuld wil geven dan kan dat. Je kunt ook zelf handelen omdat je weet dat niets hetzelfde blijft als gisteren en weet dat ieder systeem voor- en nadelen heeft.
    #5. 'Het' gaat om macht, geld en sex. Laten we eens naar geld kijken. Voorbeeld. De overheid heeft voor haar voorzieningen niveau voor de burgers/bedrijven €100,-- nodig. Ze komen nu inkomsten tekort. Ze kunnen dan de voorzieningen versoberen en/of minder salaris aan zichzelf uitkeren en/of ambtenaren ontslaan t/m taken goedkoper uitbesteden. Allemaal lastige zaken. Ze kunnen ook de inkomsten vergroten door, bijvoorbeeld, de formule van de OZB aan te passen. Ondanks dat een eigen woning minder waard is, is de opbrengst toch hoger. Onbegrijpelijk? Nee. Zo werkt het. Geld tekort: mrb voor oudere auto's heffen.

    Realiseer je wel dat er ook gekozen wordt om aan de andere kant geen mrb te heffen voor de plug-ins en Ampera's van deze wereld. Dus je hebt een keuze auto vrienden :-).

    Kortom, als burgers kunnen we de gemaakte keuzes accepteren, de gemaakte keuzes gebruiken om er ons voordeel mee te doen, ons aan de keuzes onttrekken of mopperen. We hebben een schitterende hobby/passie en die kost geld. Als we daar geen centen meer voor (over) hebben nemen we een andere hobby. Toch?
    Ik mis de link met sex.
    Verder betaal ik toch altijd al netjes belasting voor alles waarvoor en waardoor en waarmee dat wordt geheven.
    Blijf ik toch ook gewoon belasting betalen voor de coupé in 2014
    Dus....

  13. #32

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2010
    Posts
    779
    Kudos
    75
    Auto
    Audi A3 E-tron

    Standaard

    Dat snap ik. Dit is een Audi liefhebberssite daar past sex niet zo goed in. De parallel is: driften, mooi front, fraaie koplampen, wat led'je?, rechte of kromme pijpen t/m grote trekkracht en prestaties.

    OT. Je hebt gelijk: betalen en genieten.

  14. #33

    Standaard Re: Alles Ist Vorbei... MRB vrijstelling over!

    Wat ik al verder googlend las is dat auto's die vòòr 1 december 2011 25 jaar of ouder waren verschoond van deze maatregel blijven, en dat dus die 87'er diesel nooit belastingvrij wordt.

    Prachtig toch? Alle "cheapo's" moeten gaan betalen, want die rijden dus niet uit liefhebberij 'oud', maar als knijper.

    Voor diegenen die méér dan èèn - al dan niet belastingvrije - classic bezitten maakt het wel uit: dat wordt dus schorsen & ontschorsen.

    Ik heb & rij een Lancia DELTA HFintegrale, een Lancia THEMA Turbo 16V, een Audi 90 typ89 (alle 3 mrb plichtig) & daarnaast nog een 80 quattro uit '84 en een 100 of 200 quattro VFL op het oog. (Nèt de A4 avant TDI verkocht...)
    Denk nou niet dat ik die Audi 100 of 200 quattro niet zal kopen omdat ik er mrb voor ga betalen.

    Ja, de handel in auto's lag al redelijk op z'n achterste, en dit geeft weer een kortstondige impuls omdat mensen nu toch voor iets anders kiezen uit kosten overweging:
    een billig Japannertje of ander klein hok.
    turn in turn out turn on

  15. #34
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.853
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Alles Ist Vorbei... MRB vrijstelling over!

    Tja, je weet dat zo'n beperking weer zorgt voor scheve prijzen en chassisnummerfraude...
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  16. #35

    Standaard Re: Alles Ist Vorbei... MRB vrijstelling over!

    Wat de mensen gaan missen is een bepaald gevoel erbij; een gevoel van vrijheid op een bepaalde wijze, iets wat ageert tegen Den Haag. Begrijpelijk in een land waar alles afgeregeld is bij de wet. Misschien is dat gevoel van vrijheid meer waard dan de werkelijke financiële besparing en wordt er daarom fel op gereageerd.

    De klassiekerrijder weet immers dat de extra kosten die het rijden met een oude auto met zich meebrengen lang niet opwegen tegen de besparing op de mrb...
    turn in turn out turn on

  17. #36
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.853
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Alles Ist Vorbei... MRB vrijstelling over!

    Als je een behoorlijke auto koopt, 'm onderhoudt en de nodige dingen vervangt niet. Maar het type knakenrijder plukt voor een habbekrats een terminale Benz diesel van mobile en rijdt erin tot-ie instort. Die ouwe dingen zijn best goed, dus ik denk dat je dan economisch best slim bezig bent. Met liefhebberij heeft het alleen niks te maken.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  18. #37

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2012
    Leeftijd
    38
    Posts
    53
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Alles Ist Vorbei... MRB vrijstelling over!

    Ik vindt het terecht dat het afgeschaft wordt. Oudere auto's stoten vaak nog meer schadelijke stoffen uit dan nieuwere auto's maar er hoeft geen wegenbelasting betaald te worden. Ook vindt ik het uberhaupt klets dat zuinige auto's wegenbelasting vrij zijn. Ze maken allemaal gebruik van de wegen dus moet er ook wegenbelasting betaald worden. Er wordt niet eens gekeken naar hoe zuinig een auto rijdt want het gaat puur op gewicht wat bepaald hoeveel je moet betalen, hoe kun je daar dan auto van vrijstellen? Echt belachelijk.

  19. #38
    theeuwke's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2006
    Posts
    3.888
    Kudos
    1
    Auto
    Audi 80
    Land
    Land

    Standaard Re: Alles Ist Vorbei... MRB vrijstelling over!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Montestoni Bekijk Berichten
    Wat ik al verder googlend las is dat auto's die vòòr 1 december 2011 25 jaar of ouder waren verschoond van deze maatregel blijven, en dat dus die 87'er diesel nooit belastingvrij wordt.
    Bron? (niet alles op internet is waar ;-)). In het regeerakkoord zelf staat gewoon, geen vrijstelling van mrb voor oldtimers punt.
    Koos Audiloos, want mijn Audi heeft Koos. Nog altijd op zoek naar een Audi Ur-Quattro of Ur-80 Quattro.

  20. #39
    j03p's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2009
    Posts
    1.030
    Kudos
    11
    Auto
    Audi 90

    Standaard Re: Alles Ist Vorbei... MRB vrijstelling over!

    Yep, zo lees ik het ook.
    En inderdaad weegt die paar tientjes per maand niet op tegen alle geld wat je in zo'n (bijv.) B2 pompt, maar toch is het jammer voor het gevoel....
    Daily: Citroen C6 2.7 HDiF 2007 modded | Winter: Audi A4 Avant TDI Quattro 1997 stock | Zomer: Audi 90 TD 1986 AFN mTDI 12mm/pp764/T3
    Extra: Audi 80 1.6 Weber DCOE | RIP: Audi A4 Avant TDI 1996 + 15 others since 2003

  21. #40

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2009
    Posts
    3.967
    Kudos
    27
    Land
    Land

    Standaard Re: Alles Ist Vorbei... MRB vrijstelling over!

    Gewoon rustig afwachten zeg ik, weg gaat toch geen ervan die wat ik heb, dan verhuis ik nog eerder naar Duitsland, laat ik het vrouwtje achter kan die bijstand aanvragen.
    Dat me niks aan mijn audi s komt, of ik meld ze af en meld hem pas aan als ik daadwerkelijjk ermee rijd.

    Hier nog een link voor jullie.

    http://www.autoweek.nl/autonieuws/21...timers-vervalt

    Ik hoop dat dan ook de onderdelen goedkoper gaan worden, is teminste dat meegenomen.

    Wat betreft een Mercedes die hebben 30 jaar gegandeerd dat je de onderdelen nog krijgen kunt, ik moet vaak weken of maanden zoeken voor ik gevonden heb wat ik wil.
    Laatst gewijzigd door johnny666; 30-10-12 om 18:29.
    Audi 100CC sedan 1.8DS 210600 km Audi 200TQ sedan 2.1KG 076666 km

Pagina 2 van 39 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •