Ik zou 'm niet stilzetten als dat technisch niet nodig is. Ik weet niet of je 'm ook wil schorsen (en daarmee ook de verzekering wil opschorten), maar zo niet, laat iemand dan gewoon elke 3-4 weken even 100km rijden (als je dat zelf niet kan).
Moe't je 'm echt stallen, dan zou ik er voor kiezen om een redelijke hoeveelheid brandstof in de tank te laten (kunststof, volgens mij, dus zou niet meer mogen roesten), maar niet helemaal vol (1/3 of zo). Zet de auto op bokken/assteunen, en haal de wielen eraf. Op die manier is er minder dood gewicht aan de ophanging, krijgen de banden geen flatspots, en kom je bij het weer in bedrijfstellen makkelijk bij de ophanging en remmen voor de 1e beurt.
Na 6-12 maanden stilstand zou ik namelijk éérst de remvloeistof volledig vervangen, controleren of alle ophanging- en remdelen gangbaar zijn, en de olie wisselen.
Zorg trouwens wel voor een droge ruimte (niet alleen een dichte garage). Desnoods vorstwakers en vochtvreters op, in en rond de auto. Je wil géén vocht in vloeistoffen, in je interieur of alg aanslag op de raamrubbers.
Toevoeging: er bestaan mooie dikke gestoffeerde autohoezen, sommige van Audi zelf met een redelijke pasvorm. Die kan je binnen prima gebruiken; ze zijn ademend dus geen opgesloten lucht en vocht in de auto (eventueel de ramen op een klein kiertje en de deuren in de 1e gesloten stand (niet volledig dicht) vanwege luchtcirculatie). Je voorkomt dan onnodig veel stof en zand opbouw op de auto, en je verkleint het risico op lakschade enorm als je er langs loopt, of als er een bezem op de motorkap valt .