Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: Stinger Card

  1. #1
    IHWBD's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2013
    Leeftijd
    53
    Posts
    459
    Kudos
    32
    Auto
    Audi RS3

    Standaard Stinger Card

    Iemand ervaringen met een zgn Stinger Card?

    Wat heb ik nodig voor een compleet werkende set (zonder laser bescherming)? Is dat een card, cardhouder, spectrum analyser en GPS antenne?

    Is er iemand die de programmering van de card voor mij kan doen? Ik ben zelf niet in bezit van de PC-interface.

    Alvast bedankt,

    Groet,

    ET
    Audi S3 sportback, 2009, sprintblauw, S-tronic, chipped 315 pk.
    Audi TTS roadster, 2009, glut orange, S-tronic, chipped 310 pk.

  2. #2
    HJR
    Guest

    Standaard Re: Stinger Card

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door IHWBD Bekijk Berichten
    Iemand ervaringen met een zgn Stinger Card?

    Wat heb ik nodig voor een compleet werkende set (zonder laser bescherming)? Is dat een card, cardhouder, spectrum analyser en GPS antenne?

    Is er iemand die de programmering van de card voor mij kan doen? Ik ben zelf niet in bezit van de PC-interface.

    Alvast bedankt,

    Groet,

    ET
    ik heb een card gehad en met de huidige radars van de politie is de detectieafstand 50-100 meter op de laag vermogen radarcontroles met de nieuwste spectrum analyzer. dat is gewoon heeeeel weinig rem meters.

  3. #3
    IHWBD's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2013
    Leeftijd
    53
    Posts
    459
    Kudos
    32
    Auto
    Audi RS3

    Standaard Re: Stinger Card

    Had jij ook een SA antenne of de HD antenne? En waar was de antenne ingebouwd? Want de plaats van de antenne is wel bepalend voor een goede en vroege detectie.
    Audi S3 sportback, 2009, sprintblauw, S-tronic, chipped 315 pk.
    Audi TTS roadster, 2009, glut orange, S-tronic, chipped 310 pk.

  4. #4
    draadloos
    Guest

    Standaard Re: Stinger Card

    heb deze ook, bereik is idd bar weinig, ook met de nieuwste antenne. Kortom, zonde van je centen.. Heb tegenwoordig meer aan flitsnav op de iphone.

  5. #5
    IHWBD's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2013
    Leeftijd
    53
    Posts
    459
    Kudos
    32
    Auto
    Audi RS3

    Standaard Re: Stinger Card

    Okay, dat is jammer. Heb voor weinig geld een compleet setje gekocht omdat ik wel tevreden was met de Stinger producten die ik jaren geleden had en het wel relax rijden vind met een radardetector.
    Audi S3 sportback, 2009, sprintblauw, S-tronic, chipped 315 pk.
    Audi TTS roadster, 2009, glut orange, S-tronic, chipped 310 pk.


  6. #6
    HJR
    Guest

    Standaard Re: Stinger Card

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door IHWBD Bekijk Berichten
    Okay, dat is jammer. Heb voor weinig geld een compleet setje gekocht omdat ik wel tevreden was met de Stinger producten die ik jaren geleden had en het wel relax rijden vind met een radardetector.
    het enig wat een beetje werkt is een stinger vip en dan is de inbouw van de antenne echt cruciaal. 45 graden en keurig waterpas. het is allemaal heel gevoelig geworden. en niet achter grilletjes (ook al kan hij daar doorheen kijken), want in grilletjes werken als een kooi van faraday. achter vlakke kunstof gedeelte van de bumper.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •