Pagina 2 van 7 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 40 van de 124

Onderwerp: Audi 80 spot topic

  1. #21
    Frans Pan's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2014
    Leeftijd
    66
    Posts
    329
    Kudos
    0
    Auto
    Audi 80

    Standaard Re: Audi 80 spot topic

    Oude grijze B2 in Doorn. Bij het optrekken het geluid van een oude tractor.
    Audi 80 1.8 1991

  2. #22
    Frans Pan's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2014
    Leeftijd
    66
    Posts
    329
    Kudos
    0
    Auto
    Audi 80

    Standaard Re: Audi 80 spot topic

    Ik stop met het benoemen van de 80. Er rijden er meer dan ik dacht. Dus zo speciaal is het niet. Én het zegt wat over de auto op zich natuurlijk.
    Audi 80 1.8 1991

  3. #23
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.809
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi 80 spot topic

    Ik heb eens een donor-80 gekocht die van een schapenboer was geweest, en die vervoerde volgens zeggen schapen op de achterbank vervoerde. Gezien de stank in het interieur en de staat van de -voorheen beige- bekleding kan dat kloppen. Ook een boer in een 80, dus.
    Laatst gewijzigd door tom; 30-09-16 om 12:59.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  4. #24

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2015
    Leeftijd
    79
    Posts
    5
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Cabrio

    Standaard Re: Audi 80 spot topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tom Bekijk Berichten
    Ik heb eens een donor-80 gekocht die van een schapenboer was geweest, en die vervoerde volgens zeggen schapen op de achterbank vervoerde. Gezien de stank in het interieur en de staat van de -voorheen beige- bekleding kan dat kloppen. Ook een boer in een 80, dus.
    ik woon in bulgarije in de stad elin pelin hier rijden zeker nog wel 100 audi s type 80 in het rond waar van hele mooie ik heb zelf een b4 cabrio 2.6

  5. #25
    Gowiie80's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2014
    Leeftijd
    33
    Posts
    35
    Kudos
    0
    Auto
    Audi 80
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi 80 spot topic

    Grijze B4 op de hogeweg in Amersfoort en een donker groene B4 coupé in Soest 👌


  6. #26
    Frans Pan's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2014
    Leeftijd
    66
    Posts
    329
    Kudos
    0
    Auto
    Audi 80

    Standaard Re: Audi 80 spot topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door piet van vliet Bekijk Berichten
    ik woon in bulgarije in de stad elin pelin hier rijden zeker nog wel 100 audi s type 80 in het rond waar van hele mooie ik heb zelf een b4 cabrio 2.6
    Met Google maps ben ik door de straten geweest. Ja, enkele Audi 80'ers. Je struikelt er ook over de kleine oude VW's heen. By the way, er rijdt in deze stad bijna geen auto rond die jonger is dan 10 a 15 jaar. En ik ben verbaasd over de armoedige of slecht onderhouden situatie van de stad.
    Laatst gewijzigd door Frans Pan; 22-10-16 om 05:57.
    Audi 80 1.8 1991

  7. #27

    Standaard Re: Audi 80 spot topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Frans Pan Bekijk Berichten
    Met Google maps ben ik door de straten geweest. Ja, enkele Audi 80'ers. Je struikelt er ook over de kleine oude VW's heen. By the way, er rijdt ik deze stad bijna geen auto rond die jonger is dan 10 a 15 jaar. En ik ben verbaasd over de armoedige of slecht onderhouden situatie van de stad.
    Inkomstenbelasting is daar maar 10% dus er is ook niet echt veel geld voor onderhoud. Laatste keer dat ik in Bulgarije was had ik maar een SUV gehuurd, scheelt toch flink met al die gaten in de snelweg haha.

    Opa en oma van m'n vriendin wonen in Ovchepoltsi, ziet er ook gezellig uit op Google Maps:
    https://www.google.nl/maps/place/444...402331!6m1!1e1
    SEAT Leon 1.0 TSI Style Connect 115 pk | Alorblue, Full LED, PDC, 8" Media/navisystem with Full Link, Middenarmsteun, DAB+ and Black Pack

  8. Ad
  9. #28

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2016
    Posts
    129
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S3

    Standaard Re: Audi 80 spot topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JDx Bekijk Berichten
    Inkomstenbelasting is daar maar 10% dus er is ook niet echt veel geld voor onderhoud. Laatste keer dat ik in Bulgarije was had ik maar een SUV gehuurd, scheelt toch flink met al die gaten in de snelweg haha.

    Opa en oma van m'n vriendin wonen in Ovchepoltsi, ziet er ook gezellig uit op Google Maps:
    https://www.google.nl/maps/place/444...402331!6m1!1e1
    Och jeetje wat een vervallen stad! Dan mogen wij in onze handen knijpen en blij zijn met wat we hier hebben!

  10. #29
    Joop Stoeptegel
    Guest

    Standaard Re: Audi 80 spot topic

    Vanochtend op de A6 bij lemmer richting knooppunt joure een licht blauwe B3 kenteken XZ-??-??.

  11. #30

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2015
    Leeftijd
    79
    Posts
    5
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Cabrio

    Standaard Re: Audi 80 spot topic

    ha ha er rijden in Sofia meer nieuwe auto s rond dan in nederland hoor en audi s de alle nieuwste en waar ik woon het zelfde, maar ja ze kosten hier ook een beetje minder nieuw en wegenbelasting van nog geen 50 euro perjaar en die gaten in de wegen is top dan leer je zig zaggen ha ha

  12. #31
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.809
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi 80 spot topic

    Naast het pand van de Suzuki- en Toyotadealer in Schoonhoven heeft tijden een 80 B4 gestaan, waarschijnlijk een inruiler die naar de handel moest. Zoals bij veel autobedrijven werd er geen haast gemaakt met het opruimen van goedkope inruilers. Net toen ik 'm beter wilde bekijken was-ie weg.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  13. #32

    Standaard Re: Audi 80 spot topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door piet van vliet Bekijk Berichten
    ha ha er rijden in Sofia meer nieuwe auto s rond dan in nederland hoor en audi s de alle nieuwste en waar ik woon het zelfde, maar ja ze kosten hier ook een beetje minder nieuw en wegenbelasting van nog geen 50 euro perjaar en die gaten in de wegen is top dan leer je zig zaggen ha ha
    Hoe bevalt het wonen daar, hoe daar zo terecht gekomen? M'n vriendin komt uit Plovdiv en kan misschien werken in Sofia, zitten eraan te denken om daarheen te verhuizen. Ben er al vaker geweest, maar vakantie in luxe (voor ons redelijk goedkope) hotels is natuurlijk anders dan wonen.
    SEAT Leon 1.0 TSI Style Connect 115 pk | Alorblue, Full LED, PDC, 8" Media/navisystem with Full Link, Middenarmsteun, DAB+ and Black Pack

  14. #33

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2015
    Leeftijd
    79
    Posts
    5
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Cabrio

    Standaard Re: Audi 80 spot topic

    ik woon hier nu 8 jaar en wil nooit meer terug,en de veranderingen die ze nu doorvoeren gaat zo snel is haast niet meer bij te houden, veel nieuwe wegen en er worden heel veel nieuwe huizen gebouwd, en aan auto s geen gebrek hoor, ik denk dat er geen land is in oost europa waar er zo veel audi s rond rijden nieuw en oud

  15. #34

    Standaard Re: Audi 80 spot topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door piet van vliet Bekijk Berichten
    ik woon hier nu 8 jaar en wil nooit meer terug,en de veranderingen die ze nu doorvoeren gaat zo snel is haast niet meer bij te houden, veel nieuwe wegen en er worden heel veel nieuwe huizen gebouwd, en aan auto s geen gebrek hoor, ik denk dat er geen land is in oost europa waar er zo veel audi s rond rijden nieuw en oud
    Ok thanks voor de (offtopic sorry) info. Maar idd, af en toe zie je een Lada 4x4 en dan weer een paar CL63AMG's of SQ7's, vooral in Sofia.
    SEAT Leon 1.0 TSI Style Connect 115 pk | Alorblue, Full LED, PDC, 8" Media/navisystem with Full Link, Middenarmsteun, DAB+ and Black Pack

  16. #35

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2013
    Posts
    1.117
    Kudos
    2
    Auto
    Audi 80

    Standaard Re: Audi 80 spot topic

    Even on topic :-) bij ons in de straat is er een vaalrode B3 uit 1991 bij gekomen. Ik vrees als tijdelijk vervoermiddel. Niet heel mooi meer. Dat betekent dat er nu in ons Zeeuwse dorp binnen een straal van honderd meter drie Audi 80's staan (naast mijn blauwgroene nog een aluminiumkleurige B4 van kennissen).

    Tot vorig jaar stond er ook nog een zwarte B4 met 2.3-motor.

  17. #36
    Frans Pan's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2014
    Leeftijd
    66
    Posts
    329
    Kudos
    0
    Auto
    Audi 80

    Standaard Re: Audi 80 spot topic

    Ik zit de hele zomer 30 km heen en 30 km terug op de A12. Ik zie niets meer.
    Audi 80 1.8 1991

  18. #37

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2015
    Leeftijd
    79
    Posts
    5
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Cabrio

    Standaard Re: Audi 80 spot topic

    ik zie ze hier elke dag nog rijden hoor heel veel zelfs

  19. #38

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2013
    Posts
    1.117
    Kudos
    2
    Auto
    Audi 80

    Standaard Re: Audi 80 spot topic

    Ik heb begrepen dat deze wagens in Oost-Europa veel meer naar waarde worden geschat dan hier, waar Audi-rijders altijd het nieuwste van het nieuwste willen hebben.

  20. #39

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2015
    Leeftijd
    79
    Posts
    5
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Cabrio

    Standaard Re: Audi 80 spot topic

    ik woon vlak bij de hoofdstad Sofia waar heel veel audi s rijden waar onder heel veel nieuw rs 6 is hier heel gewoon buiten de stad in de dorpen daar rijden de oudere type zo als 80 en 90 de een slecht onder hpuden de andere als nieuw, ja het kost hier ook veel minder 48 euro wegenbelasting per jaar of je nu diesel gas of lpg rijd een prijs en onder delen voor die oude dingen is ook geen probleem hier

  21. #40

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2013
    Posts
    1.117
    Kudos
    2
    Auto
    Audi 80

    Standaard Re: Audi 80 spot topic

    Onze straat gistermiddag80 003.jpg
    De kont van mijn blauwegroene B4, de B4 van de achterbuurman en de wat scharrige B3 van iemand verderop in de straat
    Laatst gewijzigd door Paudio; 17-09-17 om 16:33.

Pagina 2 van 7 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •