Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Resultaten 41 tot 51 van de 51

Onderwerp: Pimped up A6 in Maasmechelen.

  1. #41
    Chaos's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    44
    Posts
    11.405
    Kudos
    2
    Auto
    Audi 200
    Land
    Land

    Standaard

    ik vind air-ride wel cool, als ik geld over had zou ik het ook monteren. en dan aansluiten op de CV, druk je de auto op slot met je ab end an zakt hij, doe je hem van slot gaat hij op een rijdbare hoogte.

    verder is het ook erg handig als je zwaarbeladen bent en toch fatsoenlijk wilt kunnen rijden met je verlaagde auto.

    deze a6 heeft gewoon de verkeerde velgen, plaats er een paar dikke 18" velgen onder en dan is die air-ride helemaal niet zo fout wat mij betreft.
    Audi 200 Quattro 20V | 2.2T 220pk | KONI Sport geel | H&R 40mm verlaging | 16" BBS V8 | GTM oliekoeler | GTM radiator | CAC RVS exhaust


  2. #42

    Standaard

    Airride hoeft ook niet fout te zijn, maar zo laag.......

    Ik ben van mening dat (rijdbaar of niet) de velgen ten alle tijde in hun volledigheid te bewonderen moeten zijn. Zo is het net of hij door zijn veren is gezakt... :roll:

    mvg,

    Marcel
    mvg,
    Marcel

    Think of the RS6 as Clark kent with all of Superman's powers but without the red pants

  3. #43
    mido's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2004
    Posts
    2.585
    Kudos
    22
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard

    :shock: ..................gefter.......................

  4. #44

    Standaard

    heeft er een olifant op gezeten ofzo, walgelijk man

    je zou maar een malfunction krijgen als je op de autobahn rijdt, en hij zakt in één keer naar beneden!
    Ik ben tegen zinloos geflits!

  5. #45

    Standaard

    heb je ineens heel veel downforce, kar kleeft dan aan de weg omdat er bijna geen lucht onderdoor komt, handig toch :wink:

    nee zonder gekheid, zo laag vind ik ook wat overdreven.
    Ghosting people just because an argument got out of hand
    won't solve a g*ddamn thing, quite the contradictory to be honest.
    Why, you ask? Ghosts tend to haunt people for the rest of their lives.


  6. #46

    Standaard

    ik vindt het best stoer gezicht zo laag en heb het zelf ook airride gekocht, en wat een ander daar van vindt heb ik schijt aan. er staan hier heel wat audi's op het forum die helemaal standaard zijn en waar er ongeveer 1000de van rond rijden. en dat vinden jullie dan weer mooi. er worden er hier al geil als ze er een ander ventieldopje hebben gestoken.ik vindt dat je iedereen in zijn waarde moet laten en respect voor zijn hobby moet hebben.

    [mod:00a2b23f18]A.u.b. geen bestandsnamen gebruiken die ~100 karakters lang zijn, aangezien dat de opmaak verknalt.
    --> aangepast[/mod:00a2b23f18]
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen

  7. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ACOQ
    Pimped up??? Vind het meer f*ucked up. Big time.....
    Sluit me hier helemaal bij aan!

  8. Ad
  9. #48
    rolf's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2004
    Leeftijd
    59
    Posts
    5.672
    Kudos
    110
    Auto
    Audi A2

    Standaard

    zum kotsen!!

  10. #49
    GKJPS's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2005
    Posts
    580
    Kudos
    2
    Auto
    Audi A6

    Standaard

    Kijk ook eens naar hoe de bestuurders stoel is ingestel. Idem dito een laagligger.
    Gerard

  11. #50
    audifreakzeeland's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Posts
    802
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door greenhound
    ik vindt het best stoer gezicht zo laag en heb het zelf ook airride gekocht, en wat een ander daar van vindt heb ik schijt aan. er staan hier heel wat audi's op het forum die helemaal standaard zijn en waar er ongeveer 1000de van rond rijden. en dat vinden jullie dan weer mooi. er worden er hier al geil als ze er een ander ventieldopje hebben gestoken.ik vindt dat je iedereen in zijn waarde moet laten en respect voor zijn hobby moet hebben.
    Peter dat is praat :wink:

    gr richard
    de enige echte audifreak uit zeeland

  12. #51
    Y0®iZz
    Guest

    Standaard

    Airride past niet echt onder de auto. Maar de velgen zijn echt walgelijk m.i.

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •