Resultaten 1 tot 10 van de 10

Onderwerp: Porsche Cheyenne

  1. #1
    Jeroen GT's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    51
    Posts
    7.943
    Kudos
    1
    Auto
    Audi Coupe
    Land
    Land

    Standaard Porsche Cheyenne

    Vanmiddag op me werk. hoorde ik een lekker geluidje op komen rijden......
    dat was de V8 van de porsche, de foto's zijn minder van kwaliteit..... maar wou ze toch even laten zien
    4 Ringen, 5 cilinders...
    '86 Coupe quattro, '87 90 quattro.

  2. #2

    Standaard

    Zalige bakken blijven het... Het is wel PorSche en CAyenne :d
    Quattro Powaa

  3. #3
    audi a4 avant 2.5 tdi's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    68
    Posts
    4.312
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard

    bedankt Jeroen GT voor de mooie foto s.
    mis alleen dat geluidje dat op kwam rijden .

    jack
    if you beat the rings then you have i car

  4. #4

    Standaard

    vind het mooie wagens als er mooie velgen onder zitten 8)
    If you want to be somewhere fast, take an Audi [img][http://www.rs6.com/smilies/rs4-kiss.gif]http://www.rs6.com/smilies/rs4-kiss.gifhttp://[/img]

  5. #5
    Jeroen GT's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    51
    Posts
    7.943
    Kudos
    1
    Auto
    Audi Coupe
    Land
    Land

    Standaard

    Die velgen waren zijn wintervelgen op de foto, hij kwam ze ruilen voor zijn zomerrubber . Damn..... mot echt een andere cam halen!
    Is af en toe prachtig wat ik zie binnenkomen, en typles nemen mot ik ook nog :shock:
    4 Ringen, 5 cilinders...
    '86 Coupe quattro, '87 90 quattro.


  6. #6

    Standaard

    In mijn bescheiden, persoonlijke, mening is dit de grootste blunder van Porsche ooit. Ok, de 914 is ook dramatisch maar goed.

    De 911 vind ik namelijk de mooiste auto op deze aardkorst, daarna komt de RS4.

    Maar je gaat toch niet de neus van een Porsche op een Landrover zetten? Straks gaat landrover nog een sportauto maken met een vierkante neus.

    Afgezien daarvan heb ik een dag met een Cayenne S gereden. Afschuwelijk wat een tegenvaller. Iedereen die in een 911 heeft (mee) gereden weet hoe dat is: bij optrekken stoel in je rug en geweldig geluid en bij remmen je neus tegen de voorruit (ook met gordels om). De Cayenne heeft absoluut geen beleving, de snelheid is eruit, binnen hoor je de motor niet meer en de remmen zijn verschrikkelijk slecht...

    Godzijdank voor de Porsche GT, die maakt een hoop goed...
    Audi A4 Avant 1.9TDI 8E (2003) 100pk/250Nm @ 136pk/310Nm

  7. #7

    Standaard

    Hmmm,

    zo 1 ben ik op mijn vakantie ook een paar keer tegengekomen....

    de eerste werd gereden door een jong kereltje met een blonde dame aan zijn zijde.... Waar die de koedos vandaan haalt...........?
    Vloem Vloem?

  8. Ad
  9. #8

    Standaard

    Lache Jeroen, dat ding komt zo te zien rechtstreeks van de fabriek? Zie je aan het kenteken met de L van Leipzig erop.

    Waar werk je trouwens? Toevallig zag ik gisteren namelijk op de N44 in Wassenaar ook een Cayenne, reed richting Amsterdam?
    Brun de/uit/uut/from/aus Amsterdam.

    http://www.coupegt.nl

  10. #9

    Standaard

    menno,

    ik ga zaterdag de 20e t/m maandag de 22e rijden met een V8. Ik zal jouw ervaringen eens meenemen, want ik heb totaal nooit met een porsche gereden en ben erg benieuwd. Just for Fun. geweldige dealer heb ik toch.

    grt
    randy

  11. #10
    Jeroen GT's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    51
    Posts
    7.943
    Kudos
    1
    Auto
    Audi Coupe
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door brun
    Lache Jeroen, dat ding komt zo te zien rechtstreeks van de fabriek? Zie je aan het kenteken met de L van Leipzig erop.

    Waar werk je trouwens? Toevallig zag ik gisteren namelijk op de N44 in Wassenaar ook een Cayenne, reed richting Amsterdam?
    die was gloednieuw... net uit het doosje!!
    lijkt me sterk dattie naar a'dam ging, want hij moest s'middags weer naar duitsland terug :wink: ik werk bij een bandenzaak in Weert ( www.stuband.nl gheheheh ff reclame maken hiero )
    4 Ringen, 5 cilinders...
    '86 Coupe quattro, '87 90 quattro.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •