Resultaten 1 tot 18 van de 18

Onderwerp: C4 S4

  1. #1

    Standaard C4 S4

    Vandaag gespot net voordat de auto geexporteerd werd een S4. Bouwjaar was volgens mij 1994
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    Voorsprong door techniek

  2. #2
    Chaos's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    44
    Posts
    11.405
    Kudos
    2
    Auto
    Audi 200
    Land
    Land

    Standaard

    ziet er goed uit,

    zonda dat hij geexporteerd wordt
    Audi 200 Quattro 20V | 2.2T 220pk | KONI Sport geel | H&R 40mm verlaging | 16" BBS V8 | GTM oliekoeler | GTM radiator | CAC RVS exhaust


  3. #3

    Standaard

    Zo zie ik wekelijkse prachtexemplaren vertrekken. Zag vanmorgen ook nog een type 44 in smetteloze staat. Mocht voor 950 euro weg en was binnen een half uur verkocht
    Voorsprong door techniek

  4. #4

    Standaard

    laatste tijd zie ik echt luxe oudi's/audi's voor export.
    echt zonde!

  5. #5
    rum's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2004
    Leeftijd
    45
    Posts
    5.658
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard

    Inderdaad! Errug zonde dat deze geëxporteerd wordt!
    Audi A4 Avant B6 2.5 TDI Pro Line 163+pk BCZ // JDE Tuning by JB


  6. #6
    nb_coupe's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2004
    Leeftijd
    40
    Posts
    3.061
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard

    die mogen ze wel naar mij exporteren...vind om de een of andere reden dat model heeeel mooi... ook die S6 avant van dat bouwjaar ongeveer...tering wat een bak
    Audi A6 Avant 2.6 C4 1998

  7. #7

    Standaard

    Je hebt hem ook in S4 avant, de S6 avant wat zijn opvolger is verschilt uiterlijk maar weinig. De achterlichten van de S6 avant zijn zowiezo anders verder zullen er vast wel meer verschillen zijn, maar die kan ik zo één, twee, drie niet opnoemen. De sedan versie is ook geweldig, maar ik zou denk ik persoonlijk sneller voor de avant gaan :wink:
    mvg,
    Marcel

    Think of the RS6 as Clark kent with all of Superman's powers but without the red pants

  8. Ad
  9. #8
    nb_coupe's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2004
    Leeftijd
    40
    Posts
    3.061
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard

    ja...maar ik bedoel dat 100 avant of sedan model

    om de een of andere reden vind ik dat gewoon mooier

    deze auto van de foto vind ik ook super,je ziet het er niet aan,maar hij is best snel :P
    Audi A6 Avant 2.6 C4 1998

  10. #9

    Standaard

    Dan bedoel je de S4, de gefacelifte 100 werd A6 genoemd en zodoende kreeg de S versie de naam S6 mee :wink:
    mvg,
    Marcel

    Think of the RS6 as Clark kent with all of Superman's powers but without the red pants

  11. #10
    nb_coupe's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2004
    Leeftijd
    40
    Posts
    3.061
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard

    zou goed kunnen,ik heb echt geen flauw idee...maar vind um wel beest achtig mooi...

    zag laatst een 100 avant met leuke wielen...ding was af,leer van binnen... super auto.. echt
    Audi A6 Avant 2.6 C4 1998

  12. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Daan75
    Zo zie ik wekelijkse prachtexemplaren vertrekken. Zag vanmorgen ook nog een type 44 in smetteloze staat. Mocht voor 950 euro weg en was binnen een half uur verkocht
    Geef mij dan eens een belletje (voordat ze vertrekken :wink: )

  13. #12

    Standaard

    wel apart dat die luxe wagens voor een habbekrats de deur [lees: export] uit gaan en op een advertentiesite is diezelfde wagen voor het 3dubbele te koop.

  14. #13
    quattro84
    Guest

    Standaard

    Ik vraag me dan meteen af: waar gaan die auto's dan heen geëxporteerd worden? Afrika?


    Zag trouwens vorige week iets bij Nova of Netwerk.. ging over bestellingen vanuit Kongo en Zaire meen ik.. Dikke vooral Duitse auto's die op brute wijze gestolen worden en 's nacht per 3 (!) in een zeecontainer worden gestopt voor transport.. schijnt dat de controle bagger is.. iedereen kan een container huren zonder zichzelf te legitimeren...

  15. #14

    Standaard

    Je vraagt je inderdaad waar dit soort auto's nou heengaan. In Nederland zijn de BPM en andere belastingen op auto's zo superhoog dat dit soort auto's hier vrij weinig verkocht zijn. In landen waar deze auto's gewild zijn, daar zullen er toch wel aardig wat van rondrijden zou je denken (vanwege de lagere belastingen>>meer afgeleverd in het verleden). Bovendien zijn ze niet echt goedkoop in onderhoud, dus zie ik ze niet echt naar lage-lonen landen verdwijnen.

    In ieder geval zonde dat zo'n prachtige bak hier weggaat.
    Gimme fuel! Gimme fire! Gimme that what I Desire!

  16. #15

    Standaard

    Iedereen roept zonde, maar er is gewoon geen vraag naar die bakken in Nederland. Beter op transport dan naar de stort.
    Present: Skoda Octavia III Combi 1.4 TSI EBL / 1986 Audi 90 type81
    Past: 2009 Audi A3 1.4 TSI S-tronic 1998 Audi A4 1.8 5V 1988 Audi 80 1.8S 1987 Audi 80 1.8 1983 Audi 80 1.6 CL

  17. #16

    Standaard

    Dat de vraag klein is zal ongetwijfeld kloppen. De onderhoudskosten (en verzekering) voor zo'n wagen zullen behoorlijk hoog zijn. Zeker als het de 4.2 V8-uitvoering is...
    Gimme fuel! Gimme fire! Gimme that what I Desire!

  18. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marietje
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Daan75
    Zo zie ik wekelijkse prachtexemplaren vertrekken. Zag vanmorgen ook nog een type 44 in smetteloze staat. Mocht voor 950 euro weg en was binnen een half uur verkocht
    Geef mij dan eens een belletje (voordat ze vertrekken :wink: )
    Elke dinsdag vanaf 06:00 uur in de ochtend de automarkt op het veemarkt terrein in Utrecht daar moet je zijn ;-)
    Voorsprong door techniek

  19. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door quattro84
    Ik vraag me dan meteen af: waar gaan die auto's dan heen geëxporteerd worden? Afrika?


    Zag trouwens vorige week iets bij Nova of Netwerk.. ging over bestellingen vanuit Kongo en Zaire meen ik.. Dikke vooral Duitse auto's die op brute wijze gestolen worden en 's nacht per 3 (!) in een zeecontainer worden gestopt voor transport.. schijnt dat de controle bagger is.. iedereen kan een container huren zonder zichzelf te legitimeren...
    De meeste van deze gaan naar het oostblok. Afrika gaan vooral de japanners en de franse diesels heen
    Voorsprong door techniek

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •