Pagina 4 van 42 EersteEerste 1234567814 ... LaatsteLaatste
Resultaten 61 tot 80 van de 826

Onderwerp: Het grote Mk2 TT topic.

  1. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marietje
    Zodra het op de TT aankomt heb ik zo af en toe het vage vermoeden dat jij wel eens last hebt van stemmingswisselingen. Of ben je erg actief 'mee-zwanger'? :wink:
    Ik ben serieus, de Mazda heeft een perfect rijgedrag (geen stuurbekrachtiging). Ford en Mazda werkten ooit samen.

    Moet toegeven dat ik af en toe wel een beetje moe wordt van dat gezeik over de mk1. TT meeting een bruine ster meeting noemen enz enz.

    Vreemd dat er altijd zo weinig TT rijders op de meetings hier komen

    Moet mijn huidige auto en andere TT rijders toch een beetje verdedigen, de meest mensen hebben nog nooit in een TT gereden met 275pk en een Eibach sportonderstel. Neem van mij maar aan dat de TT's veel beter rijden dan het model Audi van de gemiddelde forum gebruiker hier.

    Heb verder geen haatgevoelens hoor

  2. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wojtek
    Ik ben serieus, de Mazda heeft een perfect rijgedrag (geen stuurbekrachtiging). Ford en Mazda werkten ooit samen.

    Neem van mij maar aan dat de TT's veel beter rijden dan het model Audi van de gemiddelde forum gebruiker hier.
    Ooit werkten ze samen nu is Mazda van Ford.

    Ik geloof meteen dat de TT een beter weggedrag heeft dan menig Audi in dit forum. Als ik het Golf IV/A3 8L onderstel echter vergelijk met het S-line onderstel van m'n huidige 8PA geloof ik echter ook dat de MKII nog veeeeeeel beter zal zijn dan de gemiddelde Audi uit dit forum ;-)

    Gezeik over een opvolger van een model is er altijd... in het begin is het schrikken en wennen maar na een tijdje is de massa weg van het oude model en gaat voor het nieuwe, een kleine schare liefhebbers blijft echter het origineel aanhangen. Zie zo ook de A1/A2 discussies...een die-hard A2 liefhebber zal met geen enkele opvolger tevreden zijn. Persoonlijk heb ik dat niet..komt er een nieuwe A2 dan heeft mijn vriendin toch mooi de keuze uit twee (ik zorg wel voor advies tzt ;-))...blijven rijden of een nieuwe...nu heeft ze slechts een egenlijk zelfs geen keuze (aangezien de A2 er niet meer is).

    Gr. Apolo2

  3. #63

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Iceman
    Dat is ook in mijn ogen één van de grootste minpunten van de Mk1.
    Ik heb eens proef gereden met een Ford Puma 1.7 16v.
    Het weggedrag van deze voorwielaangedreven auto was onbeschrijfelijk beter dan die van een TT Quattro.
    Ik durfde harder door bochten met de Ford Puma dan met de TT Quattro.
    De Puma gaf gelijk een zeer zeker gevoel in de bochten en de TT Quattro daar in tegen nooit.
    Je hebt helemaal gelijk. Als je met een tt door een snelle bocht rijdt moet ik of mijn vriendin de deur open doen om met onze voet de tt over het asvalt te begeleiden (net als een motorrijder).

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door apolo2
    Ik geloof meteen dat de TT een beter weggedrag heeft dan menig Audi in dit forum. Als ik het Golf IV/A3 8L onderstel echter vergelijk met het S-line onderstel van m'n huidige 8PA geloof ik echter ook dat de MKII nog veeeeeeel beter zal zijn dan de gemiddelde Audi uit dit forum ;-)
    De MKII zal echt wel beter rijden dan de MK1. Als dit niet het geval is zou mij dat erg tegen vallen.

    [mod:e4929d9990]* Quoten is alleen toegestaan wanneer dit een functie heeft, niet gerelateerde regels in de quote dienen verwijderd te worden.
    * Uberquoten is niet toegestaan. Berichten met meer dan 3 quotes van vorige berichten worden verwijderd.

    --> ingekort[/mod:e4929d9990]

  4. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wojtek
    Ik ben serieus, de Mazda heeft een perfect rijgedrag (geen stuurbekrachtiging). Ford en Mazda werkten ooit samen.

    Moet toegeven dat ik af en toe wel een beetje moe wordt van dat gezeik over de mk1. TT meeting een bruine ster meeting noemen enz enz.

    Vreemd dat er altijd zo weinig TT rijders op de meetings hier komen

    Moet mijn huidige auto en andere TT rijders toch een beetje verdedigen, de meest mensen hebben nog nooit in een TT gereden met 275pk en een Eibach sportonderstel. Neem van mij maar aan dat de TT's veel beter rijden dan het model Audi van de gemiddelde forum gebruiker hier.

    Heb verder geen haatgevoelens hoor
    :mrgreen: :mrgreen: Ik dacht dat je een geweldige cynische sneer gaf.

    (ik heb wel eens in een hele rappe TT gereden, rijdt best goed :wink:, mist alleen een cylindertje :wink

  5. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marietje
    (ik heb wel eens in een hele rappe TT gereden, rijdt best goed :wink:, mist alleen een cylindertje :wink
    Als de mk1 met een 5 cilinder turbo werd gemaakt had ik die zeker gekocht.

    [mod:bbfad2f2e6]* Quoten is alleen toegestaan wanneer dit een functie heeft, niet gerelateerde regels in de quote dienen verwijderd te worden.
    * Uberquoten is niet toegestaan. Berichten met meer dan 3 quotes van vorige berichten worden verwijderd.

    --> ingekort[/mod:bbfad2f2e6]


  6. #66
    Iceman
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door apolo2
    Maarehhh...waarom kan een groot concern als VAG niet zo'n onderstel bouwen...maak voor mijn part een kopie van de Focus..
    Ja zoiets als beter goed gestolen dan slecht bedacht. :-D

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marietje
    (ik heb wel eens in een hele rappe TT gereden, rijdt best goed :wink:, mist alleen een cylindertje :wink
    Absoluut ik blijf de 5 cylinder met of zonder turbo nog steeds de ultieme Audi motor vinden.
    Geluid technisch nog steeds de mooist klinkende ( zamen met de nieuwe 5.2 V10 FSI) dubbel vijf. :wink:
    Ik denk dat als Audi in de TT Mk2 een vijfcilinder FSI Turbo gaat aanbieden dat dit een verkoop boost kan opleveren.

    Hans.

  7. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Iceman
    Absoluut ik blijf de 5 cylinder met of zonder turbo nog steeds de ultieme Audi motor vinden.
    Idem...ik heb m'n audi tik volgens mij uit m'n jeugd overgehouden (jaartje of 20 terug dan). Enkele huizen verderop een 80 quattro en in een zijstraat 2 oer-quattro's ...allemaal roffelende 5 pitters die ik regelmatig langs hoorde snerpen. Gelukkig heeft een jonge gast hier in de buurt nog een 80 cabrio 5pitter die af en toe wat doortrekt :-)

    Het geluid van 6 cilinders valt me vaak wat tegen, net iets te geciviliseerd. De 5 pitters waren apart. Ik moet zeggen dat de Volvo 5-pitters me ook wel aanstaan.

    Ben benieuwd hoe de 5cil 2.5L die VAG in de VS aanbiedt klinkt... die motor zou zonder problemen in elke audi passen maar zal wel niet aan alle emissie eisen voldoen.

    Gr Apolo2

  8. Ad
  9. #68
    Iceman
    Guest

    Standaard

    Ik heb nog een gekeken naar de achterkant van de nieuwe TT en ik moet zeggen dat ik het mooier had gevonden als het remlicht aan de binnen bovenkant van het raam had gezeten inplaats van in de achterklep.
    Even een shopje om te laten zien wat ik bedoel.

    Hans.

  10. #69
    Iceman
    Guest

    Standaard

    Het zal wel aan mijn liggen maar wat zijn de remmen van de 2.0T klein de velgen zijn maar 18".

    Hans.

  11. #70
    Iceman
    Guest

    Standaard

    Dit lijken mijn wel mooie velgen voor onder de TT Mk2.
    9.0x20" ET 40 met banden 245/30ZR20".



    Hans.

  12. #71
    mikel's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2005
    Leeftijd
    44
    Posts
    418
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard

    ik vine de velgen die er op de foto op zitten echt niet verkeerd.

  13. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Iceman
    Het zal wel aan mijn liggen maar wat zijn de remmen van de 2.0T klein de velgen zijn maar 18".
    Hans,

    De remschijven zijn even groot als bij een A3 2.0TFSI dwz voor 312mm en achter 286mm. Voeg daarbij dat de TT met 1260kg wordt aangegeven en een 2.0 TFSI Sportback met 1360kg dan lijkt me dat de remmen voldoen.

    Als het over klein gaat hierbij een (niet al te scherpe) foto van mijn A3 met de combinatie 18" wiel en 288/260mm reminstallatie. De remschijf (he schijfje) bij het achterwiel is overigens het roestbruine ding vooraan er achter zit een ronde beschermkap van het een of ander. Ik denk dus dat de TT geen moeite met remmen heeft.

    Als ze blinken ziet het er beter uit maar hij was net schoon dus... :-D

    Gr. Apolo2
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen

  14. #73

    Standaard

    Het remmetje achter
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen

  15. #74
    Iceman
    Guest

    Standaard

    Als ik dit zo bekijk staat je auto vaak langer stil.

    Hans.

  16. #75

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Iceman
    Als ik dit zo bekijk staat je auto vaak langer stil.
    Goed gezien...ik durf niet te rijden omdat ik bang bent dat de remmen het niet trekken

    Nee, het ding was net gepoetst toen ik de foto's maakte....van dat moment moet je gebruik maken maar wellicht had ik eerst ff het straatje op en neer moeten rijden :roll:

    Gr. Apolo2

  17. #76
    Iceman
    Guest

    Standaard

    Kwam deze photoshop tegen op "Audiworld"

    Hans.

  18. #77
    Iceman
    Guest

    Standaard

    Hier nog een photoshop van matige kwaliteit maar met een geweldige kleur.

    Hans.

  19. #78

    Standaard

    wat een strakke kleur en strakke velgen zeg!dat zijn toch rs4 velgen?
    Audi V8 Fan!

  20. #79
    Iceman
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kliko
    wat een strakke kleur en strakke velgen zeg!dat zijn toch rs4 velgen?
    Ja dat is één van de twee 9.0x19" velg keuzes voor de TT Mk2.
    Er word dan een bandenmaat van 255/35ZR19" toegepast.
    De andere velg is deze ook in 9.0x19" met ook weer de zelfde bandenmaat 255/35ZR19".
    Ik heb hem ook even een blauw kleurtje gegeven ter afwisselling.
    Het blijft toch moeilijk om een kleur te kiezen voor de nieuwe TT.
    Ik ben een voorstander van zwarte auto's maar ben bij de nieuwe TT er nog niet zeker van uitgaan van foto's.

    Hans.

  21. #80
    DoubleHH's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2004
    Posts
    7.265
    Kudos
    41
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard

    Ik vind die oranje goudkleurige ook wel heen apart.
    Lekker opvallend en ook goed passend bij de wagen.
    Is dit een kleur die Audi gaat uitbrengen of zomaar een mooi kleurtje?

Pagina 4 van 42 EersteEerste 1234567814 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •