Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 40 van de 46

Onderwerp: Audi A7 - hmm

  1. #21

    Standaard

    Voor mij hoeft het niet zo.... :cry:
    mvg,
    Marcel

    Think of the RS6 as Clark kent with all of Superman's powers but without the red pants

  2. #22
    ACOQ's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2003
    Leeftijd
    47
    Posts
    3.193
    Kudos
    0

    Standaard

    De eerste heeft idd wel wat van een Benz weg, maar ik mag hem wel. De tweede vind ik net een Crysler, maar vind ik ook niet verkeerd uitzien.
    Als de verschillende "ontwerpers" hun kleurpotloodjes nu eens in de la laten en gewoon wachten op het ontwerp van Audi, zou het een stuk eenvoudiger zijn om een oordeel te geven.
    Koekje erbij?

  3. #23
    rum's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2004
    Leeftijd
    45
    Posts
    5.658
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard

    Ik vind die A7 ook wel mooi hoor! Van mij mogen ze die ook wel gaan produceren!
    Audi A4 Avant B6 2.5 TDI Pro Line 163+pk BCZ // JDE Tuning by JB

  4. #24

    Standaard

    Ik vind de auto's op beide pic's wel OK.

  5. #25
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.864
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ACOQ
    Als de verschillende "ontwerpers" hun kleurpotloodjes nu eens in de la laten en gewoon wachten op het ontwerp van Audi, zou het een stuk eenvoudiger zijn om een oordeel te geven.
    Dit is meer een kwestie van 'niks te doen bij AutoBild'. Dan gaat de Photoshop-freak aan de pilletjes, rookt of snuift wat en hoppa, een nieuwe concept is geboren. Ronkend verhaal eromheen schrijven en we hebben een nieuwe primeur.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure


  6. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tom
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ACOQ
    Als de verschillende "ontwerpers" hun kleurpotloodjes nu eens in de la laten en gewoon wachten op het ontwerp van Audi, zou het een stuk eenvoudiger zijn om een oordeel te geven.
    Dit is meer een kwestie van 'niks te doen bij AutoBild'. Dan gaat de Photoshop-freak aan de pilletjes, rookt of snuift wat en hoppa, een nieuwe concept is geboren. Ronkend verhaal eromheen schrijven en we hebben een nieuwe primeur.
    Triest... ik heb er schoon genoeg van, van die 'so called ontwerpers'. Ze zitten zich waarschijnlijk wel te vermaken hoe mensen als wij op forums en dergelijke hun creaties aan 't bespreken zijn. Als 't niet officiëel van Audi afkomstig is hecht ik er geen belang aan. Die pipo's van Autobild en dergelijke kunnen je zo voorschotelen wat ze willen. :roll:
    Don't drive faster than your guardian angel can fly

  7. #27
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.864
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    My point exactly. Ik ga deze hersenspinsels ook niet bespreken, ze slaan toch nergens op. We zien wel of en wat er in de showroom komt te staan, over een paar jaar. Dan is het vroeg genoeg om je druk te maken over de styling.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  8. Ad
  9. #28
    Wanderer's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Posts
    2.333
    Kudos
    0
    Auto
    Audi 100
    Land
    Land

    Standaard

    Het wordt veel te serieus genomen. Je moet het meer zien in de trant van: kijk es wat we hier hebben, zo zou een eventuele A7 er uit kunnen gaan zien. Mensen plaatsen deze plaatjes op diverse fora en kunnen er dan over discussieren als ze willen. Dat dit geen ontwerp van Audi zelf is zou toch meteen duidelijk moeten zijn.
    Audi 100 quattro 11/85
    Audi A3 Ambition Proline Plus 05/14

  10. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wanderer
    Het wordt veel te serieus genomen. Je moet het meer zien in de trant van: kijk es wat we hier hebben, zo zou een eventuele A7 er uit kunnen gaan zien. Mensen plaatsen deze plaatjes op diverse fora en kunnen er dan over discussieren als ze willen. Dat dit geen ontwerp van Audi zelf is zou toch meteen duidelijk moeten zijn.
    Ach ja zo gaat het steeds...kijk maar weer eens naar de A1 discussie van recent. Elk bericht daarover is uit de lucht gegrepen.

    http://www.audiforum.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=20342

    Maar goed er zijn nog steeds massa's mensen die autobladen serieus nemen. Ook daar regeert het geld vaak (als het niet al meestal is) bij tests en de fantasie bij toekomstige modellen. Het meest genante zijn echter de nederlandse autoprgramma's op tv waar de sponsoring van het scherm spat...elke week weer een nieuwe koreaan of amerikaan die voet aan grond probeert te krijgen

    Maarehh..daar ging het niet over...de A7... ik hoop een ding en dat is dat Audi niet zo'n rommelig en onoverizchtelijk modellenpalet gaat aanbieden als mercedes... ik ben daar de draad echt kwijt geraakt. Het merk mist echter een paar mooie coupe's dus iets van een A5/A7 zit natuurlijk wel in het vat...in welke vorm dat zullen we tzt wel zien.

    Gr. Apolo2

  11. #30

    Standaard

    Ja ik vindt het een mooie prachtige audi!
    Nou zet hem maar in de showroom!
    word lid van het meest uitgebreide auto forum!
    http://autoboulevard.123forum.nl

  12. #31

    Standaard

    Op deze manier gaat Auto-journalistiek wel veel lijken op de journalastiek uit de Prive, Story en de Weekend. Geen nieuws? Dan maken we het toch gewoon!

    Die eerste is idd net een 'Ster'... Voor dat tweede plaatje krijgen ze mijn puntenbordje wel omhoog hoor! die ziet er top uit zo!
    Audi 80 1.8 S (1988) Audi 80 1.6 CC (1985) Audi Coupé 2.3 E (1989) Audi 80 1.8 S (1986) Audi 80 1.6 SC (1984) Jensen Healey 2.0 (1975) Audi 80 1.6 CL (1983)
    Triumph Spitfire 4 MKII (1966) Audi 80 1.6 SC (1984) http://franxmits.jouwweb.nl/

  13. #32
    Iceman
    Guest

    Standaard



    Hans.

  14. #33
    Iceman
    Guest

    Standaard



    Hans.

  15. #34
    drag's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2005
    Leeftijd
    69
    Posts
    1.205
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard

    Blijkbaar is men het nog niet helemaal eens, de foto's wijzigen;
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    Groeten Jonny

  16. #35

    Standaard

    Die laatste is wel "supertoll"!
    Ik haat bumperklevers... Had er vanmorgen nog een voor me!
    S8 360PK 2000

  17. #36

    Standaard

    Wel mooi maar worden er dan niet te veel types Audi.

    Gewoon:
    A2
    A3 + Sportsback
    A4 (mag van mij wel een coupé komen)
    A6
    A8
    Q7 (hoeft niet mag wel)
    TT

    En een Q5 en A5 mag er van mij wel komen.

    Maar meer hoeft echt niet hoor.
    Het lijkt Mercedes wel!

    Basco
    Ahh gekken moeten er ook zijn niet dan..........

  18. #37
    drag's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2005
    Leeftijd
    69
    Posts
    1.205
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door basco
    Wel mooi maar worden er dan niet te veel types Audi.

    Gewoon:
    A2
    A3 + Sportsback
    A4 (mag van mij wel een coupé komen)
    A6
    A8
    Q7 (hoeft niet mag wel)
    TT

    En een Q5 en A5 mag er van mij wel komen.

    Maar meer hoeft echt niet hoor.
    Het lijkt Mercedes wel!

    Basco
    Volgens inside informatie die ik heb is dit de bedoeling. Tegen 2015 moet je kunnen kiezen tussen tussen een 15-tal modellen. Ze hebben dus nog werk aan de winkel en gaan dus duidelijk de concurentie aan met Mercedes en BMW
    Groeten Jonny

  19. #38

    Standaard

    Hier nog wat meer over de A7.
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen

  20. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Delaney
    mooie bak
    mijn woorden
    Liever een ster in m'n voorruit, dan op m'n grill!

  21. #40

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2005
    Leeftijd
    40
    Posts
    277
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard

    geslaagd. Als die uitkomt, zou die wel es heel snel op men oprit durven staan 8)

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •