Pagina 4 van 14 EersteEerste 12345678 ... LaatsteLaatste
Resultaten 61 tot 80 van de 269

Onderwerp: Woon jij in Zuid-Holland?

  1. #61

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2004
    Posts
    2.877
    Kudos
    2
    Auto
    Audi A8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door McDD
    Duin- en bollenstreek.
    Elke werkdag over de A44 van en naar Den Haag.
    Dan zou ik je regelmatig moeten spotten! Heb je ook foto's van de A4?
    2004 Audi A8L W12 6.0 Quattro Pro Line | 2011 Audi Q5 2.0 TFSI Quattro Pro Line S

  2. #62

    Standaard

    Rotterdam, Dordrecht, Breda... Met de C4...
    S6

  3. #63

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stefan-coupe
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bart-100Quattro
    ochja zoetermeer meldt zicht!

    bruine 100Q C4 2.8 v6
    en hier nog een zoetermeerder 8)

    Rode Audi coupe 2.3 10v
    nja na zaterdag is die wel weer rood ja


    ik ben er trouwes wel voor, zo'n meeting in de buurd. altijd meeting overal van motor-forum en vroeger brommer-forum maar audiforum weinig meeting animo...

  4. #64

    Standaard

    Tussen Schipluiden en Pernis toer ik dagelijks heen en weer

  5. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fluim
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door A4Cab
    ja na een bedrag overgeschreven te hebben naar mijn dealer Als hij gestolen wordt binnen 3 jaar krijg ik weer een gloed nieuwe.
    Jij hebt hem echt nieuw gekocht he? Dat zou ik nooit doen, als je kijkt wat je er op afschrijft in het eerste jaar. IK blijf dat een lastig vraagstuk vinden, maar dat komt misschien door mijn economische inslag.....
    Als je het budget hebt voor een nieuwe auto, waarom zou je dan geen nieuwe auto kopen? Uiteindelijk gaat het toch om het budget dat je hebt. Als je voor € 50k een nieuwe auto koopt, is de afschrijving in beginsel hetzelfde of bijna hetzelfde als wanneer je een gebruikte auto voor € 50k koopt. Op die gebruikte schrijf je dan evenveel af als op die nieuwe... En als je liever in een tweedehands RS4 Avant rijdt dan in een nieuwe A3 2.0 TFSI (kan ik me goed voorstellen), dan is dat eigenlijk een andere discussie. Je wilt dan gewoon in een (veel) luxere auto rijden voor hetzelfde geld en dan heb je feitelijk geen keuze als je vindt dat een nieuwe RS4 Avant een te grote aanslag doet op je budget. Zou jij een nieuwe RS4 laten staan en voor een gebruikte kiezen als je de afschrijving van een nieuwe heel gemakkelijk zou kunnen ophoesten? Ik niet... Inderdaad, er zijn mensen die met een onbeperkte geldhoeveelheid rijden in een gebruikte Dacia. Maar vaak is de voorkeur voor tweedehands slechts noodzaak vanwege een beperkt budget en geen principiële keuze (zeker niet bij autoliefhebbers...)


  6. #66

    Standaard

    Als je voor € 50k een nieuwe auto koopt, is de afschrijving in beginsel hetzelfde of bijna hetzelfde als wanneer je een gebruikte auto voor € 50k koopt. Op die gebruikte schrijf je dan evenveel af als op die nieuwe
    Sterker nog, op een nieuwe auto zit over het algemeen meer restwaarde omdat hij jonger is als je hem verkoopt dan een tweede hands auto, je afschijving per jaar is dan dus lager. Daarnaast zijn de onderhoudskosten vaak lager bij een nieuwe auto.
    Verder is het natuurlijk een kwestie van voorkeur en persoonlijke situatie.

    martijn

  7. #67

    Standaard

    om even terug te komen op het onderwerp,
    ik woon in den haag en ben in afwachting van een nieuwe a3 sportback met dsg, lavagrijs hopelijk wordt deze in mei geleverd.
    je kan mij in de hele randstad tegenkomen trouwens

    grt martijn
    Martijn Spelt

  8. Ad
  9. #68
    guido
    Guest

    Standaard

    Dit vind een nogal twijfelachtige uitspraak.... reken het maar eens voor. De afschrijving van een nieuwe auto is de eerste 4 vier jaar gigantisch en dat van het onderhoud is ook nogal omstreden.

  10. #69

    Standaard

    Omgeving Den Haag, Rotterdam, Voorne Putten, eigenlijk gewoon heel ZH

  11. #70

    Standaard

    Om het nog enigzins te compenseren heb ik een cabrio genomen, die houden hun waarde iets beter vast. Hiervoor had ik een nieuwe A6 Quattro gekocht, daar bleef in een korte tijd niks meer van over.
    Nieuw rijden blijft een heeell stuk duurder dan 2ehands. Ik heb gewoon de voorkeur om zelf de auto in te rijden en zelf alle krasjes te maken en geen gezeik te hebben met onderhoud etc..
    Ik heb nog eventjes 3 maanden een 2ehands cayenne gehad, die ik voor de zelfde prijs weer heb doorverkocht. Als je een nieuwe auto in die prijs klasse koopt gaat er al 10.000€ af als je de garage uit rijd

  12. #71
    urquattropower's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2006
    Leeftijd
    40
    Posts
    3.849
    Kudos
    1
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard

    Nog nieuwe forumers dr bij uit ZH?
    Audi A2
    Audi quattro '84
    Audi 80 quattro 5E `83

  13. #72
    Rol-Co's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    9.176
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S4

    Standaard

    Yep, Gouda ...en almere 5 dagen per week. :-D

    Akoya silber A4 Avant
    Audi S4 Avant Quattro Tiptronic (b7) black/black, only milk and juice come in 2 litres.

  14. #73

    Standaard

    En weer iemand uit de Hoeksche Waard ( we kunnen bijna een mini meeting organiseren )

    Ik toer dagelijks tussen Heinenoord en Schiedam in een rode A4 avant.

    De ene keer via de A29, de A15 en de A4, de andere keer via het maastunneltracé, albrechtskade en zo achterlangs Schiedam in.

    Staat hier bij mij in de straat, in Schiedam, ook een All Road, weet niet of die van een mede forummer is.
    Engeltjes bestaan
    Kijk maar naar m'n dochtertje......

    Heksen bestaan ook
    Kijk maar naar m'n vrouw.......

  15. #74

    Standaard

    Wordt toch eens tijd om een ZH minimeet te organiseren, aan de boulevard in Noordwijk of Scheveningen bijvoorbeeld?
    Shit happens...

  16. #75
    urquattro83's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    44
    Posts
    2.617
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard

    Hier nog een Zuid-Hollander, een mini-meet is opzich wel eens leuk voor onze regio.
    In iedergeval hebben we in onze regio zondag 8 juli de toerrit in Meerkerk.

  17. #76

    Standaard

    Ja maar dan ben ik Duitsland aan het gassen... 8)
    Shit happens...

  18. #77
    ToeToeT's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2006
    Leeftijd
    49
    Posts
    1.271
    Kudos
    0
    Auto
    Audi 100

    Standaard Locasjonnie

    Cruis door het leiuhse...

    Daar zal je me ongetwijfeld regelmatig kunnen treffen (en A'dam)
    IXLR8 !

    (p.s. I Know that you are just jealous that the little voices are talking to ME)

  19. #78

    Standaard

    een minimeet met mooi weer lijkt met leuk

  20. #79

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2004
    Posts
    2.877
    Kudos
    2
    Auto
    Audi A8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door A4Cab
    een minimeet met mooi weer lijkt met leuk
    Daar stem ik helemaal mee in 8)
    2004 Audi A8L W12 6.0 Quattro Pro Line | 2011 Audi Q5 2.0 TFSI Quattro Pro Line S

  21. #80

    Standaard

    doe ik zeker mee.
    Audi 100 Turbo Diesel Avant/Audi A6 1.8T Avant/Simca 1500/Simca Chrysler 1308GLS

Pagina 4 van 14 EersteEerste 12345678 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •