Pagina 11 van 11 EersteEerste ... 7891011
Resultaten 201 tot 218 van de 218

Onderwerp: Het grote A4 B8? Topic!

  1. #201

    Standaard

    Tikkeltje overdone idd
    mvg,
    Marcel

    Think of the RS6 as Clark kent with all of Superman's powers but without the red pants

  2. #202

    Standaard

    dammmnnn! daarnet even weest piepen bij de dealer (waar sinds vandaag in België de nieuwe A4 te bewonderen is).. pfff.. wat een prachtbak! Er is gewoon niks op aan te merken, helemaal top (zilver-grijs staat 'm kei-stoer).

    shit, ik wil 'm
    Don't drive faster than your guardian angel can fly

  3. #203

    Standaard

    Net ook even bij de dealer geweest, op de foto wist ik niet echt wat ik ervan moest denken maar nu in het echt gezien ECHT SUPER, voorbumper met soort van rand onder schitterend! alleen de prijs liegt er niet om
    Audi A4 1.8 20v

  4. #204

    Standaard

    ja dat lipje onderaan de voorbumper doet 'm heel sportief ogen.
    Als ik 't goed begrijp zijn de LEDs enkel in combinatie met de Xenon optie... da's wel jammer.
    Don't drive faster than your guardian angel can fly

  5. #205
    miTchel's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2006
    Leeftijd
    42
    Posts
    3.184
    Kudos
    2
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard

    ik heb er al in gezeten (A4 3.2).
    moet je zeggen dat zit goed !
    Audi A4 2.4 v6 '03 Nu ; Audi A4 1.8T limited S '14


  6. #206

    Standaard

    erin zitten heb ik me gisteren ook even gepermiteerd... of bedoel je dat je er ook eens mee gereden hebt?

    Ben benieuwd of de diesel nog stiller geworden is en hoe lekker 'm (de 2.0 TDI) rijdt.
    Don't drive faster than your guardian angel can fly

  7. #207

    Standaard

    owja.. 't waren in 'mijn' geval sport-zetels in alcantara en leer, prachtig en zaten als gegoten.
    De MMI is wel nifty en heel het gevoel in de wagen is heel behagelijk en cocoon-achtig. De knopjes lijken misschien wat goedkoper (na de A4 B5 is 't er optisch wat op achteruitgegaan vind ik wat optische afwerking van knopjes enzo betreft) maar ze voelen heel degelijk en verfijnd aan... tja .. 't zit 'm in de details natuurlijk (maak dat maar eens een niet audi-adept wijs kijken ze je aan alsof je van een andere planeet komt).
    Don't drive faster than your guardian angel can fly

  8. Ad
  9. #208
    miTchel's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2006
    Leeftijd
    42
    Posts
    3.184
    Kudos
    2
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Renio
    ... of bedoel je dat je er ook eens mee gereden hebt?
    I wish neej alleen in gezeten ,ook in de alcantara beklede stoel maar dat zit lekker strak om je heen
    Audi A4 2.4 v6 '03 Nu ; Audi A4 1.8T limited S '14

  10. #209
    Theo R's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2004
    Posts
    109
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Renio
    erin zitten heb ik me gisteren ook even gepermiteerd... of bedoel je dat je er ook eens mee gereden hebt?

    Ben benieuwd of de diesel nog stiller geworden is en hoe lekker 'm (de 2.0 TDI) rijdt.
    Vandaag in de 2.0 TDI gereden na hem 2 weken geleden besteld te hebben.
    Wij rijden nu in de 2.0 TDI (B7) en ik kan je vertellen dat de nieuwe echt fluisterstil is. Het is nu een echte Commonrail geworden.
    Weet niet of dat het verschil uitmaakt.

    Echt een supperstrakke Audi geworden.

  11. #210
    drag's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2005
    Leeftijd
    69
    Posts
    1.205
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard

    Ik ben ook vanmiddag gaan kijken.
    Wat vroeger in het hogere gamma standaard was is nu ook allemaal optie geworden. Spijtig. Van buiten vind ik hem geslaagd. Binnen is ie iets ruimer geworden maar het dashboard, dit steek mij echt tegen. Het ligt wel in de nieuwe lijn A6,A5 maar het komt mij zoals reeds door anderen aangehaald wat kitscherig over.

    Voor de Belgen rijden kan vanaf dinsdag 18-12-2007 in de contactcenter te Erps-Kwerps.

    PS : wat mij is opgevallen is dat de 3.2 rechts vooraan een lens heeft zitten naast het mistlicht. Dit geeft de indruk dat dit er niet thuis hoort. Zou dit te maken hebben met de adaptive cruisecontrol of dat lane gedoe? In de catalogus kon ik er niets van terugvinden.
    Groeten Jonny

  12. #211

  13. #212

    Standaard

    The Audi A4 has had a brilliant start. About 33,000 consumers unable to wait for first units to arrive at dealers ordered theirs beforehand. In addition the car has won several prizes, such as the “Golden Steering Wheel” as best midsize car by Bild am Sonntag newspaper, among others. Natural to expect the station wagon to face a similar fate, and now we will be able to confirm that, since the A4 Avant has finally been revealed by Audi.

    Its first public appearance will happen at the Geneva Motor Show, with sales soon after that in Germany. Besides the new (and attractive) looks, the A4 Avant is 12 cm bigger than its predecessor (reaching 4.70 m long) and its luggage compartment now holds up to 490 l. Considering this is an Audi, performance counts as much as space, and the new engines provide a good deal of that.

    The new station wagon will have two petrol engines and two diesels. In the first case, the engines will initially be the 1.8 TFSI, generating 160 hp, and the 3.2 FSI, the most powerful of the line, delivering 265 hp. Concerning the diesel units, the entry level is the 2.0 TDI, which has two specifications, the first one with 143 hp and the second with 170 hp. The top engine is the 3.0 TDI, a mechanical wonder able to pump out 240 hp and to take the A4 Avant to a maximum speed of 250 km/h and from 0 to 100 km/h in 6.3 s.

    It seems success will not be limited to the sedan. Expect the A4 line to have even more additions, such as the Allroad version recently spied cold weather testing in Scandinavia. Wait for the months (and auto shows) to come.












  14. #213
    miTchel's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2006
    Leeftijd
    42
    Posts
    3.184
    Kudos
    2
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard

    op autoweek .nl de nieuwe A4 avant

    autoweek
    Audi A4 2.4 v6 '03 Nu ; Audi A4 1.8T limited S '14

  15. #214

  16. #215

    Standaard

    Hij is echt SUPERmooi! Zeker de S-line versie, imho zelfs mooier dan zijn voorganger! 8) 8)
    mvg,
    Marcel

    Think of the RS6 as Clark kent with all of Superman's powers but without the red pants

  17. #216
    poetsertje's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2005
    Leeftijd
    54
    Posts
    17.161
    Kudos
    1251
    Auto
    Audi A6 Allroad
    Land
    Land

    Standaard

    KWIJL zeg de S-Line echt mooie bak hoor.
    Mijn auto is net als zijn baas:
    Niet te dik, maar zwaar gebouwd

  18. #217

    Standaard

    Nieuwe S4 is weer gespot. Nu maar hopen dat die V6 biturbo erin komt inplaats van de zware 4.2 V8.











  19. #218

    Standaard

    Op autoblog beweerd iemand met een zeer uitgebreid verhaal dat er een compressor op komt wegens het snel kapot gaan van turbo's bij het tunen. Maar die verhaal kan nog zo uitgebreid zijn, ik geloof er eigenlijk niet zo in.
    De verhaal over een V6 Biturbo is veel te hardnekkig om zomaar af te doen als een broodje aap verhaal
    mvg,
    Marcel

    Think of the RS6 as Clark kent with all of Superman's powers but without the red pants

Pagina 11 van 11 EersteEerste ... 7891011

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •