Resultaten 1 tot 8 van de 8

Onderwerp: 2 x R8

  1. #1

    Standaard 2 x R8

    deze middag van een klant in 't Brusselse naar 't kantoor aan 't tuffen en wat zie ik aan de verkeerslichten in m'n achteruitkijkspiegel ineens van out-of-the-nowhere ...? :shock:

    Een zilveren R8! Was meteen in extase jezus... wat een verschijning! Bon... verkeerslicht springt op groen... ik probeer niet stil te vallen en probeer geconcentreerd verder te rijden (not!). Komt er bovenop dat er nog een zwarte R8 achter reed (dubbele extase) en mijn intuitie zegt me dat ze naar Audi Zaventem garage rijden (om de hoek). Ja dus, effe uitstappen en foto's schieten ... met de gsm camera weliswaar.

    Wat een geluid! En wat stront-jaloers gevoel ik had toen 't om proef-ritten bleek te gaan en 't die jokels hun beurt was

    'k Zag in de showroom nog een zwarte R8 en een zilveren A5 staan ... ook niet mis, zo'n A5je 8)

    Ik volg de gelukzakken nog effe tot aan het kruispunt, schiet nog een foto vanuit m'n doodgewone A4tje en moet de andere kant op ... (duty calls... damn).
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    Don't drive faster than your guardian angel can fly

  2. #2

    Standaard

    allow me to say V E T :-)

  3. #3

    Standaard

    ik kwam vandaag een R8 tegen in helmond(zwart) echt een dikke machine

  4. #4
    urquattro83's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    44
    Posts
    2.617
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard

    Vette spot!

    Is het jou toevallig ook opgevallen dat de licht-grijze veel agressiever oogt dan de donker-grijze? En terwijl het op de foto het tegenovergestelde lijkt!

  5. #5

    Standaard

    Die donkere is Daytona Grey, niet zwart ;-)
    Wel SUPERGAVE spots btw :-D
    mvg,
    Marcel

    Think of the RS6 as Clark kent with all of Superman's powers but without the red pants


  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door urquattro83
    Vette spot!

    Is het jou toevallig ook opgevallen dat de licht-grijze veel agressiever oogt dan de donker-grijze? En terwijl het op de foto het tegenovergestelde lijkt!
    Ja inderdaad.. ik vind de licht-grijze mooier en agressiever ogen. Ik vind dat eigenlijk van de meeste wagens in 't algemeen; vaak omdat 't duidelijk contrasteert met radiatorrooster, luchthappers en de feitelijke carrosserie-kleur... 't lijnenspel is ook beter te zien (maar hey.. da's ook maar mijn mening hé 8) )

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WindHoos
    Die donkere is Daytona Grey, niet zwart ;-)
    Wel SUPERGAVE spots btw :-D
    Oeps, viel me ook pas op toen ik de foto's hier plaatste :oops:
    Don't drive faster than your guardian angel can fly

  7. #7

    Standaard

    ow.. .ja... heb nog een super-crappy gsm-filmpje ook


    *gaat zich in een hoekje schamen*
    Bijgevoegde Bestanden Bijgevoegde Bestanden
    Don't drive faster than your guardian angel can fly

  8. Ad
  9. #8
    urquattropower's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2006
    Leeftijd
    40
    Posts
    3.849
    Kudos
    1
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard

    mooie spot
    Audi A2
    Audi quattro '84
    Audi 80 quattro 5E `83

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •