Resultaten 1 tot 17 van de 17

Onderwerp: nijn nieuw record: 5x !!!!

  1. #1
    urquattro83's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    44
    Posts
    2.617
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard nijn nieuw record: 5x !!!!

    Vandaag maar liefst 5x een nieuwe A8 gezien op het traject Utrecht-Amsterdam (A2) en als toetje nog een S8. Dan begin je je dag toch weer goed!

    Gisteren ook de chrysler Crossfire gezien, zag er wel spannend uit.

  2. #2

    Standaard

    Jij ziet nog wel eens wat onderweg, zeg! Een crossfire is best zeldzaam in het wild.
    I like digging...

    Especially someone else his grave

  3. #3
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.846
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Tja, zit ik daar twee keer per dag tussen de gedeukte Transits en rokende Micra's...

    Tom
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  4. #4
    urquattro83's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    44
    Posts
    2.617
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard

    Ik rij altijd zo:

    1 oog voor het verkeer voor me
    1 oog voor het verkeer van de tegenliggers

    Normaal moet je altijd 1 oog gebruiken voor het verkeer en 1 oog voor de politiecontroles, maar op de A2 hoef je je daar geen zorgen om te maken, je rijd daar nooit te hard door de drukte :wink:

  5. #5
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.846
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Hmmm, sinds er een of andere :twisted: :twisted: achterop mijn auto geklapt is, houd ik dat andere oog altijd op de binnenspiegel gericht. (Gelukkig geen schade, lang leve de trekhaak)

    Tom
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure


  6. #6

    Standaard

    Zon trekhaar is idd een uitkomst. Sinds ik mijn A4 heb zijn er al 2 van die kloterige bestelwagentjes achterop gereden met van die jonge jochies erin.

    Lang leve mijn trekhaak dus.

    Gisteren naar Duitsland gereden, lekker via Arnhem en dan Oberhausen, dat is 80 km min of meer rechtuit. Zat achter een A8 (vorig model) 3.3 TDI Quattro. Heb dus eindelijk de A4 kunnen planken. En het resultaat: 220km/u op de teller.

    Die tuning van Wetterauer dus toch geholpen. Mijn A4 zou nu 136pk moeten hebben ipv de originele 100. De top zou dan 206km/u moeten zijn, dat lijkt dan te kloppen met 220km/u op de teller.

    Was wel prettig om achter die A8 te plakken met gemiddeld 200km/u dan ben je er zo. Moest in Bochum zijn.

    Vanmiddag trouwens nog achter een A6 2.5 TDI Quattro, kenteken 26-HV-?? Gek vond ik het rode S logootje voor de 2.5TDI. Het was geen S6 namelijk. Iemand die weet hoe dat zit? Of was het gewoon een "optische tuning" van de eigenaar?

    Mzzl,
    Menno
    Audi A4 Avant 1.9TDI 8E (2003) 100pk/250Nm @ 136pk/310Nm

  7. #7
    urquattro83's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    44
    Posts
    2.617
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard

    Je kan gewoon S-logo's bestellen.

  8. Ad
  9. #8
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.846
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Als het een rode ruit met kleine ringen erin (bovenaan) was, dan is dat het logo voor fabrieks-motortuning. Da's overigens niet los te bestellen...

    Tom
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  10. #9

    Standaard

    Klopt Tom, die was het!

    Weer wat geleerd!!!

    Overigens was de berijder niet een al te beste. Bleef linksrijden met 100 waar je 120 mag en op rechterbaan niemand te bekennen. Na enig aandringen van mijn kant ging hij eindelijk opzij.

    Die tuning was dus niet echt nodig :wink:
    Audi A4 Avant 1.9TDI 8E (2003) 100pk/250Nm @ 136pk/310Nm

  11. #10
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.846
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Aargh, weer zo'n comateuze chauffeur. Ik heb nogal eens de (zeer asociale, weet ik) neiging om er claxonnerend rechts voorbij te gaan, zeker als ze ikilometers lang in de linkerbaan zitten en onder de maximumsnelheid rijden.

    De meesten gaan overigens wel naar rechts als je ze rechts inhaalt en wakker claxonneert. "Oh ja, wat was ik ook alweer aan het doen? Ik was naar huis aan het rijden geloof ik".

    Tom
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  12. #11
    <> joris(snaak)'s Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    6.328
    Kudos
    106
    Auto
    Audi RS4

    Standaard

    He urquattro, ik scheur dus iedere ochtend van amsterdam naar Utrecht, misschien hem je mij ook wel 's op je ene oog gehad met m'n mooie rode sloep!
    Ik zag trouwens laatst een hele vrachtwagen vol crossfire's en MB sl'etjes op de a2!
    '01 rs4 641 ps

  13. #12
    audi80's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    7.567
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4 Allroad

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tom
    Hmmm, sinds er een of andere :twisted: :twisted: achterop mijn auto geklapt is, houd ik dat andere oog altijd op de binnenspiegel gericht. (Gelukkig geen schade, lang leve de trekhaak)

    Tom
    Dat is ook de grootste reden waarom ik mijn trekhaak eronder laat zitten.
    Ik heb al regelmatig gezien wat zo'n trekhaak aan kan richten :twisted:
    Huidige auto: A4 Allroad 2.0 TFSI S-Tronic 2011
    Verleden: Audi 80 1.8E 1990 , Audi 80 2.0E 1993 , Audi A6 2.4 quattro 2000

  14. #13
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.846
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Ja, je had die auto moeten zien die er achterop klapte... deed het ook nog zo efficient mogelijk, vol op een koplamp. Bumper, richtingaanwijzer, keienvanger, spoiler, grill, koplamp naar de haaien.

    En ik moest mijn trekhaakdop rechtzetten.

    Tom
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  15. #14

    Standaard



    En ik moest mijn trekhaakdop rechtzetten
    Audi A4 Avant 1.9TDI 8E (2003) 100pk/250Nm @ 136pk/310Nm

  16. #15
    urquattro83's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    44
    Posts
    2.617
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard

    He Joris,

    Ik zal eens opletten of ik een rode sloep ziet :wink: (welke tijden rij je over de A2?)
    Ik rij in een blauwe ford focus station 1.8tddi (voorzien van ajax-shirtjes)

    Ik zag dus vande week een schitterende audi V8 op de ring A10 rijden. Zag er nog heel strak uit, maar omdat het schemerde kon ik de kleur niet goed zien. (volgens mij blauw)

  17. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door joris(snaak)
    He urquattro, ik scheur dus iedere ochtend van amsterdam naar Utrecht, misschien hem je mij ook wel 's op je ene oog gehad met m'n mooie rode sloep!
    Ik zag trouwens laatst een hele vrachtwagen vol crossfire's en MB sl'etjes op de a2!
    Misschien moet je dan eens een fotootje van die mooie rooie sloep laten zien ipv die rare grijze... :wink:

  18. #17
    Lutser Sander's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    43
    Posts
    16.279
    Kudos
    302
    Auto
    Audi SQ5
    Land
    Land

    Standaard

    Beter het forum doorzoeken Christien, Joris heeft er namelijk zijn foto wel opgezet in de sectie Showroom

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •