Resultaten 1 tot 13 van de 13

Onderwerp: kerscher audi coupe gt

  1. #1

    Standaard kerscher audi coupe gt

    Aparte kerscher omgebouwde gt op marktplaats. mooi? wel dik

  2. #2

    Standaard

    'Dik' kan niemand ontkennen!

    Mooi? Sja, ben er nog niet uit... vind die testarossa heupen erg overdone.. de brede S1/quattrolook tot de macht 5 gaat nog wel. helaas, ik zet er toch een rood kruisje bij. ipv een groen vinkje..

    (al moet ik zeggen..het heeft wel iets)

  3. #3
    Chaos's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    44
    Posts
    11.405
    Kudos
    2
    Auto
    Audi 200
    Land
    Land

    Standaard

    advertentie ff opgezocht, deze heeft er eerder opgestaan, zelfde aanbieder voor zover ik me kan herinneren. ding zulje ook niet snel kwijtraken voor 8000 euro.

    die wielkasten zijn gewoon hopeloos overdreven... als ze nu maximaal iets dikker waren dan urq/sq wielkasten was het een prachtbak geweest. dit is neit 'dik' maar moddervet :P
    Audi 200 Quattro 20V | 2.2T 220pk | KONI Sport geel | H&R 40mm verlaging | 16" BBS V8 | GTM oliekoeler | GTM radiator | CAC RVS exhaust


  4. #4

    Standaard

    Als het nou een track car was, dan kon ik me er nog iets bij voorstellen, maar voor een normale Coupe GT?
    Ik vind het niet mooi.
    "Objects in my rear view mirror may disappear faster than they appear."

  5. #5

    Standaard

    heeft er inderdaad wel eerder opgestaan... hij heeft hem uit duitsland meegenomen en zegt dat hij in de audifabriek omgebouwd is, wat ik zelf niet kan geloven

    hij is gruwlijk dik... zeker die achterkant...
    denk alleen niet dat hij echt snel zal zijn met dat extra gewicht en 12 j velgen...


  6. #6
    Gerard1969's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2008
    Leeftijd
    54
    Posts
    233
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Coupe

    Standaard

    Ik geloof ook eerlijk gezegd niet dat Audi zich aan zo'n oerlelijke creatie zou wagen......

  7. #7
    theeuwke's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2006
    Posts
    3.888
    Kudos
    1
    Auto
    Audi 80
    Land
    Land

    Standaard

    Is hier al vaker de revu gepasseerd...
    Koos Audiloos, want mijn Audi heeft Koos. Nog altijd op zoek naar een Audi Ur-Quattro of Ur-80 Quattro.

  8. Ad
  9. #8
    Chaos's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    44
    Posts
    11.405
    Kudos
    2
    Auto
    Audi 200
    Land
    Land

    Standaard

    Ik vermoed dat hij dan eerder in de Kerscher fabriek gebouwd is... om een of andere reden lijkt hij op de Cgt in de Kerscher catalogus van destijds...
    Audi 200 Quattro 20V | 2.2T 220pk | KONI Sport geel | H&R 40mm verlaging | 16" BBS V8 | GTM oliekoeler | GTM radiator | CAC RVS exhaust


  10. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chaos Bekijk Berichten
    Ik vermoed dat hij dan eerder in de Kerscher fabriek gebouwd is... om een of andere reden lijkt hij op de Cgt in de Kerscher catalogus van destijds...
    dat zal het idd denk ik wel zijn ja !


    bekijk dit maar eens wat voor vette shit dit is !
    http://www.kerscher-tuning.de/stylin...osseriebausatz

    ik haat halfords, m3 tuning, en plastic carstyle bumpers, maar dit hierboven zijn gewoon de echte uitbouwsets!
    Laatst gewijzigd door gtlover; 20-07-09 om 22:39.

  11. #10

    Standaard

    Orginele kerscher op basis van een urquattro. Auto is namelijk van mijn broertje

  12. #11
    theeuwke's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2006
    Posts
    3.888
    Kudos
    1
    Auto
    Audi 80
    Land
    Land

    Standaard

    Er spoken er nu 2 rond in nederland volgens mij. Eentje op basis van een coupe, eentje op basis van een urq.
    Koos Audiloos, want mijn Audi heeft Koos. Nog altijd op zoek naar een Audi Ur-Quattro of Ur-80 Quattro.

  13. #12

    Standaard

    Idd, de auto is al zeker een keer of 5 langsgekomen. De eerste keer was het al een hok, de overige 4 keer is er wat dat betreft weinig veranderd.

  14. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 030 Bekijk Berichten
    Idd, de auto is al zeker een keer of 5 langsgekomen. De eerste keer was het al een hok, de overige 4 keer is er wat dat betreft weinig veranderd.
    Agh ja ieder zijn smaak he? ;-) Persoonlijk vind ik het een erg mooie auto en het is dat ik zelf al een urquattro heb anders had ik hem wel overgenomen. Helaas ontbreekt de tijd om hem grondig te restaureren.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •